Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Patrikilla on kihahtanut neste hattuun. Ylimielinen tyyppi, valkkaa kirjeistä sivuun kaikki sellaiset tytöt, joilla on eläimiä. Maalla asumiseen nyt yleensä kuuluu jonkunlainen eläinten pito ja maalle haluavat naiset ovat järjestään eläinrakkaita.
Serkkupojat vaikuttavat paljon kivemmilta tapauksilta kuin tämä ylimielinen kukkoilija.
Matin kaveri age olisi mielenkiintoinen.
Ei ollut Matin valitsemat naiset lapsentekoiässä.
Patricin puolisoehdokkaat,tuskin viihtyvät maalla.
Se voi nousta hattuun kellä vaan jos äiti tai isi on maailmanmestari vai mikä se olikaan? Tässä varmaan käyny niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Patrikin ensimmäisen ehdokkaan kaltainen hakee tällaiseen ohjelmaan.
Se halus esitellä ittes kuinka sexy hän on :D Ei menny Patu lankaan...
Häiritsi ne Ritan silmät.
Elivät ihan omaa elämäänsä toisistaan välittämättä ja eri tahtiin.
Eihän tuollaiselle karsastukselle paljoa itse voi tehdä, mutta vähän kuitenkin.
Kauniit, kasvoihin sopivat ja taittoa korjaavat silmälasit voivat auttaa jo paljon - eikä ainakaan kannattaisi kiinnittää keskustelukumppanin huomiota nimenomaan silmiin tuollaisilla huonosti istuvilla, halvoilla ja tönköillä irtoripsillä, jotka aiheuttavat tauotonta räpyttelyä.
Miksei Kallen naisten tyyppisiä naisia ole koskaan jussittarina? Sinkkuinahan heitä on vaikka miten paljon, Kalle sai 72 kirjettä.
Vierailija kirjoitti:
Karsee tiukkis tuo yksi Matin eukko...
Takakireä viivahuuli
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuon valinta jutun ... Yksi nainen Matilla oli valtavan ujon ja aran oloinen. Minusta hän oli väärässä paikassa. Sääliksi kävi. Muutoin tavallisia rempseitäkin naisia. Se mikä on tärkeä on tulevaisuus mutta osalta unhottui menneisyys asia , sehän merkitsee kuitenkin paljon. 5 min on liian lyhyt aika.
Valtavan ujo ja arka ihminen ei lähde telkkariin. Ei kaivanne sääliä katsojilta ujoutensa vuoksi.
Kysyn kirjoitti:
Miksei Kallen naisten tyyppisiä naisia ole koskaan jussittarina? Sinkkuinahan heitä on vaikka miten paljon, Kalle sai 72 kirjettä.
Koska harva heistä asuu maatilalla. Tosi moni nähtävästi haluaisi asua.
se näytti oudolta, kun se yks nainen yritti ottaa kaikki naisista kiinni sillee tsemppaavasti, niin tämä arkajalka katsoi vaan poispäin ja hätkähti. minulle tuli kiusaantunyt olo
Vierailija kirjoitti:
Matin kaveri age olisi mielenkiintoinen.
Samaa kommentoin viikko sitten. Fiksun oloinen ja näköinen mies.
Olen täysin heteronainen, mutta jos olisi pakko valita näistä maajusseista joku, niin se olisi Stiina.
Joku täällä jo sanoikin, että Patrikin serkut paljon fiksumman oloisia kuin Patrik. Hän on niin täynnä itseään ja epäaito. Ihan kuin vetäisi jotain roolia koko ajan. Ja sitten se, että morsianehdokkaalla ei saa olla eläimiä. Luulisi sinne tilalle mahtuvan muitakin kuin hänen koirat.
Vierailija kirjoitti:
se näytti oudolta, kun se yks nainen yritti ottaa kaikki naisista kiinni sillee tsemppaavasti, niin tämä arkajalka katsoi vaan poispäin ja hätkähti. minulle tuli kiusaantunyt olo
juu miksi se on tonne ittes änkennyt-- vai eikö tajunnut etukäteen kameroiden vaikutusta? Kirje on kuitenkin ollut kohtalainen ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällä Matilla ei sitten jo ole sitä nuorempaa naista puolisona? Koska jos Matti menee vaikkapa tinderiin tai mihin tahansa treffisivustolle, hän ei saisi ainoatakaan tykkäystä nuoremmilta naisilta. Koska deittimarkkinoilla nainen saa mitä haluaa. Deittipaikoissa on 35 % naisia ja 75 % miehiä. Elikä nuoret, kauniit naiset saavat valita juuri sen miehen, jonka haluavat.
Saavat valita juuri sen miehen, jonka haluavat - sänkyyn. Parisuhteiden kanssa asetelma ei ole ihan noin yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä jo sanoikin, että Patrikin serkut paljon fiksumman oloisia kuin Patrik. Hän on niin täynnä itseään ja epäaito. Ihan kuin vetäisi jotain roolia koko ajan. Ja sitten se, että morsianehdokkaalla ei saa olla eläimiä. Luulisi sinne tilalle mahtuvan muitakin kuin hänen koirat.
En ymmärrä tätä Patrikin arvostelua siitä, että hän ei halua tilalle koirien lisäksi muita eläimiä. Kuten hän itse sanoi "En halua ottaa lisätyötä eläimistä, kun ittellä on jo ihan tarpeeksi hommaa nytkin". Ja kenenkään on turha väittää, että voihan se nainen hoitaa ne eläimet. Aina voi tulla menoja ja sairastumisia, niin että ne eläimet jäisivät Patrikin hoidettavaksi kuitenkin. Patrik tietää itse, kuinka paljon työtä hänellä on ja haluaako hän ottaa siihen yhtään lisää, kun ammuntaakin on kuitenkin harjoiteltava säännöllisesti ja sekin vie aikaa.
Jotta voisi pellon pientareelle ja perunatorille sitten mennä sitä kassia heiluttelemaan.