Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2021 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2021 |

Onko tästä vielä avausta?

Kommentit (4403)

Vierailija
2161/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat seuraansa "kelpuuttaneet" hätävarana, ovat pitäneet itseään taivaan lahjana hiljaiselle, että joku hänenkin kanssaan viitsii olla. Ja hiljainen pitkästyy, kun suulas puhuu hänet pökerryksiin. Eikä ole taas huomenna tuntevinaankaan, kun on kaltaistensa kanssa suunapäänä pätemässä.

Vierailija
2162/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Sanon näin miehenä” :D Hassua, kuinka miehet aina kuvittelevat mielipiteidensä olevan tärkeämpi kuin naisten. Vielä tällaisessa asiassa kuin pukeutuminen, missä miehet eivät tunnetusti loista. Paitsi ehkä jossain Helsingissä toisinaan. Ja nekin yleensä nuorempia miehiä.[/quote]

Totta. Mutta kyllä tuo mieskin puhuu asiaa nyt. Tuulipuvutkin jää legginsien ohella kakkoseksi mauttomuudessa. Terveisin nainen.[/quote]

Joo, siis itsekin miellän ne täysin urheiluhousuiksi. En itsekään pukeudu niihin kuin urheillessa/liikkuessa. Mutta aina näitä ”näin miehenä”-kommentteja saa lukea. Esim. joku palstalla kyseli mielipidettä huulitäytteisiin ja tuli parikin kommenttia, joissa piti korostaa sitä miehen kommenttia. Niin kuin miksi se olisi tärkeämpi näkemys kuin naisen mielipide?[/quote]

Joo, nämä ”miehenä sanon” -tapaukset. Ja jotkut laittaa että ”miehenikin sanoi, että…”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuu Stiinan harmaat collarit!

"Olen mykistynyt tavasta, jolla minusta puhutaan täällä. Meillä on Stiinan kanssa pitkä yhteinen historia ja myös tulevaisuus - ellette te sitten onnistu pilaamaan sitä. Olen jo sen verran vintagea, etten kestä ihan päivittäistä konepesua. Käyttöä kyllä kestän, mutta rummussa pyöriminen ja pesuaineilla lotraaminen heikentäisivät minua liikaa. Ette tiedä meistä mitään, joten antakee olla!"

Nyt puhuu Miikan Kylo-koira:

"Olemme olleet Miikan kanssa tiimi pitkään. Miika on pienen laumamme johtaja, kyllä, mutta lempeä sellainen. Hän ei koskaan sulje minua ulos laumastaan. Kun minulle nyt niin tehdään, tulen surulliseksi ja hämmennyn. En tiedä enää, kuka olen. Eikö täällä saa enää edes pöytiä nuolla?"

Nyt puhuu Patrikin Mersu:

"Apukuskin penkin jouseni ovat liki käyttämättömät, niitä ei ole tyttöin tai koirain persaukset kuluttaneet. Soisin asiantilan jatkossakin pysyvän samanlaisena."

Nyt puhuu Kallen äidin talkkunasäkki:

"Miniää kaivataan, sillä olen taikinassa raskas vaivattava, eivätkä äitimuorin kädet pian jaksa!"

Vierailija
2164/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nämä ”miehenä sanon” -tapaukset. Ja jotkut laittaa että ”miehenikin sanoi, että…”.

Joo, noista "miehenkin sanoi että.." -jutuista saisi Kalevauva tehdä ihan oman biisin.

Vierailija
2165/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nopeana ja hoksaavana olen joskus yrittänyt jututtaa hidasta ja hiljaista. Eihän siitä mitään tule.

"Luin tuolta lehdestä jutun xxxx, oli mielenkiintoinen. Olen monesti juuri ajatellut samoin. Mitä mieltä sinä tästä olet? Oletko siis lukenut?"

"Hiljaisuus...niin....äääh, no, en oikein osaa sanoa".

"Kaunis ruska nyt ollut etelässäkin. Oikein houkuttelee lähtemään ulos. Marjojakin taitaa olla nyt hyvin".

"Niin, juu, kyllähän se niin on".

Ei ole olemassa mitään mysteeriä. Hiljaiset ovat hiljaisia, ei heillä ole sen enempää mitään aarretta sisällään kuin muillakaan ihmisillä.

Eivätkä puheliaat ole tyhjäpäisiä hölösuita kaikki. Monet ja hyvinkin monet ovat todella kiinnostuneita erilaisista asioista, yhteiskunnasta ja elämästä yleensä. Miettivät päässään erilaisia näkökulmia, vaihtoehtoja ja kyseenalaistavat asioita. Haluavat ottaa selvää jos eivät jostain tiedä.

Kova vilinä käy päässä ja siksi myös puhetta tulee enemmän. Koska on niin paljon materiaalia mistä puhua.

Tietävät ja ovat miettineet paljon asioita eri elämänaloilta.

Huomioikaa, että myös puheliaat miettivät ja pohtivat asioita, joskus hyvinkin syvältä.

Ainakin minun tuntemani puheliaat ovat samalla myös hyvin perillä asioista ja ihmismielestä.

Vierailija
2166/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nopeana ja hoksaavana olen joskus yrittänyt jututtaa hidasta ja hiljaista. Eihän siitä mitään tule.

"Luin tuolta lehdestä jutun xxxx, oli mielenkiintoinen. Olen monesti juuri ajatellut samoin. Mitä mieltä sinä tästä olet? Oletko siis lukenut?"

"Kaunis ruska nyt ollut etelässäkin. Oikein houkuttelee lähtemään ulos. Marjojakin taitaa olla nyt hyvin".

Ei ole olemassa mitään mysteeriä. Hiljaiset ovat hiljaisia, ei heillä ole sen enempää mitään aarretta sisällään kuin muillakaan ihmisillä.

Eivätkä puheliaat ole tyhjäpäisiä hölösuita kaikki. Monet ja hyvinkin monet ovat todella kiinnostuneita erilaisista asioista, yhteiskunnasta ja elämästä yleensä. Miettivät päässään erilaisia näkökulmia, vaihtoehtoja ja kyseenalaistavat asioita. Haluavat ottaa selvää jos eivät jostain tiedä.

Kova vilinä käy päässä ja siksi myös puhetta tulee enemmän. Koska on niin paljon materiaalia mistä puhua.

Huomioikaa, että myös puheliaat miettivät ja pohtivat asioita, joskus hyvinkin syvältä.

Ainakin minun tuntemani puheliaat ovat samalla myös hyvin perillä asioista ja ihmismielestä.

Se koira älähtää, johon kalikka kapsahtaa.

Puhuit hiljaisen pökerryksiin.

Vierailija
2167/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Sirpalla on pokassa pitelemistä, kun niitä hölösuita kuuntelee.

Vierailija
2168/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksiköhän keski-ikäisten ja vanhempien naisten leggins-tunika-vaatetusta on syvästi paheksuttu ja naurettu täällä jossain ketjuissa.

On kuulemma täysin mautonta mennä vaikka tai edes ruokakauppaan niillä vermeillä, saatikka johonkin muuhun tilaisuuteen. Pitäisi lailla kieltää tms. Vaikka ei ole mitkään lyhyt t-paita-persvako leggarit vaan pitkä ja peittävä nätti tunika ja paksummat leggarit monella.

Nämä ovat mukavat päällä ja ihminen ei ehkä viihdy farkuissa.

Nyt kuulemma saa mennä millä vaatteilla vaan mihin tilaisuuteen tahansa, ei kuulu muille. Ihminen saa pukeutua miten itse tahtoo.

Toiset näemmä ovat vapaata riistaa ja toiset eivät.

Taitaa tämä ollakin iästä kiinni, eikä "väärästä" tyylistä.

Sanonpa näin miehenä että me nauramme näillä naisille jotka menevät legginseissä jopa kauppaan. Kaikki näkyy, persvako ja häpykumpu ja vähän enemmänkin. Yli 40v näky on ihan järkyttävä, eikä millään tavalla seksikäs jos joku sitä luulee. Nuoremmista taas 2/3 on ylipainoisia eikä se ole kaunis näky. Nuoret hoikat tytöt taas ovat ”seksikkäitä” mutta sellaisella irvokkaalta tavalla, en halua vanhempana miehenä katsoa nuorten tyttöjen kaikkia anatomisia yksityiskohtia kaupassa, tulee ihan pervo olo. En käsitä mitä tällainen nainen oikein ajattelee. Ne sopivat kotiin mutta eivät julkisille paikoille.

”Sanon näin miehenä” :D Hassua, kuinka miehet aina kuvittelevat mielipiteidensä olevan tärkeämpi kuin naisten. Vielä tällaisessa asiassa kuin pukeutuminen, missä miehet eivät tunnetusti loista. Paitsi ehkä jossain Helsingissä toisinaan. Ja nekin yleensä nuorempia miehiä.

Totta. Mutta kyllä tuo mieskin puhuu asiaa nyt. Tuulipuvutkin jää legginsien ohella kakkoseksi mauttomuudessa. Terveisin nainen.

No ketä kiinnostaa?

Tämä Näin miehenä kirjoittava on kyllä ilmiselvästi nainen. Yrittää saada painoarvoa jutuilleen esiintymällä miehenä. Teksti on kuitenkin hyvin naismaista.

Eli mies ei saa sanoa niistä mitään negatiivista, pitää vain kiltisti kuolata niitä käyttävien naisten perään, joka muuta väittää on nainen?

-ohis

Vierailija
2169/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin miksiköhän keski-ikäisten ja vanhempien naisten leggins-tunika-vaatetusta on syvästi paheksuttu ja naurettu täällä jossain ketjuissa.

On kuulemma täysin mautonta mennä vaikka tai edes ruokakauppaan niillä vermeillä, saatikka johonkin muuhun tilaisuuteen. Pitäisi lailla kieltää tms. Vaikka ei ole mitkään lyhyt t-paita-persvako leggarit vaan pitkä ja peittävä nätti tunika ja paksummat leggarit monella.

Nyt kuulemma saa mennä millä vaatteilla vaan mihin tilaisuuteen tahansa, ei kuulu muille. Ihminen saa pukeutua miten itse tahtoo.

Sanonpa näin miehenä että me nauramme näillä naisille jotka menevät legginseissä jopa kauppaan. Kaikki näkyy, persvako ja häpykumpu ja vähän enemmänkin. Yli 40v näky on ihan järkyttävä, eikä millään tavalla seksikäs jos joku sitä luulee. Nuoremmista taas 2/3 on ylipainoisia eikä se ole kaunis näky. Nuoret hoikat tytöt taas ovat ”seksikkäitä” mutta sellaisella irvokkaalta tavalla, en halua vanhempana miehenä katsoa nuorten tyttöjen kaikkia anatomisia yksityiskohtia kaupassa, tulee ihan pervo olo. En käsitä mitä tällainen nainen oikein ajattelee. Ne sopivat kotiin mutta eivät julkisille paikoille.

No aika tarkkaan oot kyylännyt. Jokaisen vaon ja kummun olet merkille pannut ja sitten kerrot, ettet halua katsella nuorten tyttöjen anatomisia yksityiskohtia. Neuvo: Älä kyttää!

Ei tarvitse kytätä, kyllähän tuo näkyy pelkällä vilkaisulla. Jos mies kulkisi kaupassa tiukoissa trikoissa sukukalleudet pullottaen niin kyllä sinäkin sen kyttäämättä huomaisit. Mikä tahansa erikoinen pukeutuminen herättää huomiota ilman kyttäämistä. Pitäisitkö sinä naisena siitä että lihavat keski-ikäiset miehet pyllistelisivät legginseissä ruokakaupassa? Entä teini-ikäinen poika, älä kyttää!

Missäpäin Suomea näitä persvakoja ja häpykumpuja on kaupat pullollaan? Ei täällä meilläpäin ainakaan näy, eikä ainakaan niillä keski-ikäisillä naisilla. 

Kesällä ehkä saattaa joskus näkyä nuoria, joilla pyöräilyhousut ja nehän ovat aika myötäilevät, mutta jos pahaa tekee katsoa, niin kääntää pään pois.

Eikä ne naisetkaan niissä legginseissä siellä kaupassa pyllistele, aina niillä on pitkä pusero siinä perseen päällä.

Ja voisko siellä kaupassa keskittyä vaan sen oman ostoslistan kyttäämiseen ja jätää ne muut asiakkaat rauhaan.

Vierailija
2170/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Sanon näin miehenä” :D Hassua, kuinka miehet aina kuvittelevat mielipiteidensä olevan tärkeämpi kuin naisten. Vielä tällaisessa asiassa kuin pukeutuminen, missä miehet eivät tunnetusti loista. Paitsi ehkä jossain Helsingissä toisinaan. Ja nekin yleensä nuorempia miehiä.

Totta. Mutta kyllä tuo mieskin puhuu asiaa nyt. Tuulipuvutkin jää legginsien ohella kakkoseksi mauttomuudessa. Terveisin nainen.

No ketä kiinnostaa?

Tämä Näin miehenä kirjoittava on kyllä ilmiselvästi nainen. Yrittää saada painoarvoa jutuilleen esiintymällä miehenä. Teksti on kuitenkin hyvin naismaista.

Eli mies ei saa sanoa niistä mitään negatiivista, pitää vain kiltisti kuolata niitä käyttävien naisten perään, joka muuta väittää on nainen?

-ohis

Kyllä mies saa sanoa mitä haluaa, mutta ei tarvitse aina erikseen mainita, että "näin miehenä" ja kuvitella

sitten, että on jotenkin parempi lausumaan mielipiteensä, kun nyt sitten on mies.

Ei anonyymi keskustelupalstalla tarvitse kertoa kuka on, koska täällä nyt kuka tahansa voi sanoa olevansa kuka tahansa.

Minäkin voin vaikka joka viestissä valehdella, että olen mies tai vaikka olisin mies, voisin väitää olevani isoäiti.  Ei noilla höpinöillä siitä oletko sitä taikka tätä ole mitään painoarvoa, koska kukaan ei voi oikeasti tietää kuka kommentoija on.

Vierailija
2171/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi kaveri (näin naisena sanon, että hän on mies), joka on hidas vastaamaan, siis keskustelussa. Kun kysyn jotain, hän vain katsoo ilmeettömänä pitkään ennen kuin vastaan. Kun tutustuimme, pidin häntä vähän yksinkertaisena, mutta tarkemman tutustumisen myötä olen tajunnut että hän on normaalijärkinen, jopa fiksu tyyppi. Hänen kommunikointityylinsä on vain tuollainen.

Sanottakoon, että olen itse varsinainen papupata, ja aluksi yritinkin täyttää puheella tuon hiljaisuuden, jota hänen kanssa jutellessa aina tuli. En enää, olen oppinut. 

Sirpan camouflage lippiksen ja aurinkolasien taa herättää huomiota, koska kellään muulla ei tunnu olevan koskaan aurinkolaseja. Kalle ja Nellikin istuivat ja söivät auringonpaahteessa. Ajattelen, että tuotanto kehottas ottamaan sheidsit pois naamalta, jotta silmät näkyisivät. Kenties Sirpa on kieltäytynyt tästä. Hulluhan se tuossa helteessä päänuppiaan ja silmiään auringolle altistaa.

Vierailija
2172/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ketä kiinnostaa?

-ohis

Mies! Kerro, miten keski-ikäisen naisen tulisi pukeutua, että näyttää hybältä miehen ailmissä? Haluan oikeasti sen tietää.

Vierailija
2173/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt puhuu Stiinan harmaat collarit!

"Olen mykistynyt tavasta, jolla minusta puhutaan täällä. Meillä on Stiinan kanssa pitkä yhteinen historia ja myös tulevaisuus - ellette te sitten onnistu pilaamaan sitä. Olen jo sen verran vintagea, etten kestä ihan päivittäistä konepesua. Käyttöä kyllä kestän, mutta rummussa pyöriminen ja pesuaineilla lotraaminen heikentäisivät minua liikaa. Ette tiedä meistä mitään, joten antakee olla!"

Nyt puhuu Miikan Kylo-koira:

"Olemme olleet Miikan kanssa tiimi pitkään. Miika on pienen laumamme johtaja, kyllä, mutta lempeä sellainen. Hän ei koskaan sulje minua ulos laumastaan. Kun minulle nyt niin tehdään, tulen surulliseksi ja hämmennyn. En tiedä enää, kuka olen. Eikö täällä saa enää edes pöytiä nuolla?"

Nyt puhuu Patrikin Mersu:

"Apukuskin penkin jouseni ovat liki käyttämättömät, niitä ei ole tyttöin tai koirain persaukset kuluttaneet. Soisin asiantilan jatkossakin pysyvän samanlaisena."

Nyt puhuu Kallen äidin talkkunasäkki:

"Miniää kaivataan, sillä olen taikinassa raskas vaivattava, eivätkä äitimuorin kädet pian jaksa!"

Nauroin. Vielä enemmän nauroin kun mulle meni ihan täydestä, vaikka tässähän on sekoitettu EA ja Maajussit. En edes tajunnut virhettä. (Kylo ja Miika ovat siis Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa, muut ovat Maajussille morsiamessa.) Tästä puuttuu siis vielä Matti:

Nyt puhuu Matin siemenperuna:

"Haluan vakoon. Niin kovasti."

Vierailija
2174/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen naisen tulee pukeutua kuten näyttelijä Gillian Andersson The Fall -jännityssarjassa. Suoria hyvin laskeutuvia housuja ja silkkipuseroita, korkeat korot, kuohkea pitkä tukka.

No ketä kiinnostaa?

-ohis

Mies! Kerro, miten keski-ikäisen naisen tulisi pukeutua, että näyttää hybältä miehen ailmissä? Haluan oikeasti sen tietää.

Vierailija
2175/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[

Kuten Gillian Andersson The Fall-jännityssarjassa. Suoria laskoshousuja, laadukkaita silkkipuseroita, korkeat korot. Hiukset pitkät ja kuohkeat. Maltillinen meikki. 

Vierailija
2176/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

Kuten Gillian Andersson The Fall-jännityssarjassa. Suoria laskoshousuja, laadukkaita silkkipuseroita, korkeat korot. Hiukset pitkät ja kuohkeat. Maltillinen meikki. 

Juhliin siis näin, mutta entäs sinne Prismaan? En haluais tuulipukua laittaa...

Vierailija
2177/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuit hiljaisen pökerryksiin.

No jos ei tuonvertaista tai tuon tasoista keskustelua aikuinen ihminen kestä pökertymättä niin johan on. Eli tarinani oli totta.

Mikähän sitten siinä on, että puheliaampi kumppani ei pökerry ja pystyy puhumaan paljon monimutkaisempiakin keskusteluja.

Heidän kanssaan keskustelu on sujuvaa ja pystyvät ihan hyvin tajuamaan ja vastaamaan sekä myös asettavat vastakommentteja minulle. Monimutkaisistakin ja rönsyilevistäkin asioista.

Sehän se on keskustelun idea. Ja hauskuus.

Ei joku ympäripyöreä kahden sanan "keskustelu".

Sitkastahan se on jos koko ajan pitää muistaa, että ai niin, ei pidä liian vaikeita puhua. Ai niin vain pari, kolme sanaa.

Vierailija
2178/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit hiljaisen pökerryksiin.[/quote]

No jos ei tuonvertaista tai tuon tasoista keskustelua aikuinen ihminen kestä pökertymättä niin johan on. Eli tarinani oli totta.

Mikähän sitten siinä on, että puheliaampi kumppani ei pökerry ja pystyy puhumaan paljon monimutkaisempiakin keskusteluja.

Heidän kanssaan keskustelu on sujuvaa ja pystyvät ihan hyvin tajuamaan ja vastaamaan sekä myös asettavat vastakommentteja minulle. Monimutkaisistakin ja rönsyilevistäkin asioista.

Sehän se on keskustelun idea. Ja hauskuus.

Ei joku ympäripyöreä kahden sanan "keskustelu".

Sitkastahan se on jos koko ajan pitää muistaa, että ai niin, ei pidä liian vaikeita puhua. Ai niin vain pari, kolme sanaa.[/quote]

Höpö höpö.

Vierailija
2179/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[

Juhliin siis näin, mutta entäs sinne Prismaan? En haluais tuulipukua laittaa...

Prismaan samat. Ehkä kaulaan jokin pehmeä kasmir-huivi, kun niistä avonaisista kylmäkaapeista niin ikävästi viimastaa.

Vierailija
2180/4403 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä päivänä tulee uusi jakso?? Aina sorrutaan siihen että istutaan telkkarin eteen kahdeksalta että jee uus jakso, ja sit aina sama pettymys että täähän on nähty jo. Jos ei muuten, niin maikkarin sovelluksesta.

NYT! Toosa auki!

Tuo on jo nähty mtv3 palvelussa!

Kuka hullu maksaa siitä että näkee jonkun ohjelman viikkoa aikaisemmin. Tässä seurataan nyt lineaarista TV:tä!

Ei seurata, vaan uusimpia jaksoja jotka näkee mtv3 palvelussa. Vanhat jutut puhuttu jo viikko sitten puhki...

Ketju on lukittu.