Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
En tiedä Patrikin serkkujen ikää, mutta ainakin paljon fiksumman oloisia kuin Patrik. Ja eikös toisella serkulla ollut sormus nimettömässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Matin morsianehdokas, joka poikkeaa täysin niistä kahdesta muusta.
Miksi hän on mukana, ei puhu vaan tiirailee lippalakkinsa keulan alta.Hän leskirouva on itse asiassa kiinnostavin persoona naisista. Mystinen, varautunut tarkkailija joka varmasti avautuu jossain vaiheessa.
Vuosikymmeniä sitten olin ystävättären kanssa etelänmatkalla ja päädyimme kahden miehen kanssa jutustelemaan samaan pöytään. Ystävätär on puhelias, minä hiljainen ja varautunut. Enimmäkseen kuuntelin ja kun teimme lähtöä muualle, kiinnostava mies sanoi minulle: Sinuun minä haluan tutustua. Ystävätär melkein suuttui siitä. Hän olisi halunnut iskeä miehen ns. Emme jatkaneet tutustumista, mutta kerroin konkreettisen esimerkin, joka ehkä valaisee millainen persoona on kiinnostaa.Tarkoitat: sattui kiinnostamaan kyseistä miestä ja kiinnostaa joitakin.
Siihen aikaan kun minä kävin tanssiravintoloissa, niin iloisilla ja nauravaisilla (ja näteillä) naisilla kävi paras viuhka.
Ihan uskottavaa, mutta itsellä on käynyt aina viuhka ja liikaakiin vaikka en ole ulospäinsuuntautunut ja nauravainen. Mistä se sitten johtuu?
Kävin myös aikoinaan paljonkin ravintolassa. Kun oli pienehkö kaupunki, niin samat naamat siellä alkoi käydä tutuiksi.
Ihmettelin kun erästä, varsin tavallisen näköistä ja ei mitenkään hymyileväistä naista haettiin tanssimaan, toki oli melkein aina samat miehet, jotka häntä hakivat.
Juttelin tutun miehen kanssa, että sano sinä mikä logiikka miehillä on kun edes huomaavat tuontyyppisen naisen. Hän sanoi, että jotkut miehet ovat sellaisia, että on turvallista hakea hiljaista ja vaatimatonta naista. Ensiksikin on melko varmaa, että hän lähtee ettei anna pakkeja. Toiseksi ei tarvitse välttämättä jutella mitään jos on itse huono juttumies. He nimenomaan hakevat hiljaista ja hissukkaa.
Näille miehille ei naisen ulkonäkö tai juttutaito merkkaa mitään vaan se, että uskaltavat hakea ylipäätään jotain naista tanssimaan.
Että se siitä "mysteeristä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä noi Patrikin serkut on?
Onko täällä niinkin nuoria kirjoittajia, joita tuo asia kiinnostaa?? Nehän oli lähes teinejä! Näkihän tuon jo kysymättäkin.
Oon 19-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on mukana, ei puhu vaan tiirailee lippalakkinsa keulan alta.Hän leskirouva on itse asiassa kiinnostavin persoona naisista. Mystinen, varautunut tarkkailija joka varmasti avautuu jossain vaiheessa.
Vuosikymmeniä sitten olin ystävättären kanssa etelänmatkalla ja päädyimme kahden miehen kanssa jutustelemaan samaan pöytään. Ystävätär on puhelias, minä hiljainen ja varautunut. Enimmäkseen kuuntelin ja kun teimme lähtöä muualle, kiinnostava mies sanoi minulle: Sinuun minä haluan tutustua. Ystävätär melkein suuttui siitä. Hän olisi halunnut iskeä miehen ns. Emme jatkaneet tutustumista, mutta kerroin konkreettisen esimerkin, joka ehkä valaisee millainen persoona on kiinnostaa.Tarkoitat: sattui kiinnostamaan kyseistä miestä ja kiinnostaa joitakin.
Siihen aikaan kun minä kävin tanssiravintoloissa, niin iloisilla ja nauravaisilla (ja näteillä) naisilla kävi paras viuhka.
Ihan uskottavaa, mutta itsellä on käynyt aina viuhka ja liikaakiin vaikka en ole ulospäinsuuntautunut ja nauravainen. Mistä se sitten johtuu?
Täällä toinen samanmoinen. Vientiä ja viuhkaa riittänyt tansseissa yllinkyllin. Ei tarvi olla suupalttina ja huulet naurussa.
Kävin myös aikoinaan paljonkin ravintolassa. Kun oli pienehkö kaupunki, niin samat naamat siellä alkoi käydä tutuiksi.
Ihmettelin kun erästä, varsin tavallisen näköistä ja ei mitenkään hymyileväistä naista haettiin tanssimaan, toki oli melkein aina samat miehet, jotka häntä hakivat.
Juttelin tutun miehen kanssa, että sano sinä mikä logiikka miehillä on kun edes huomaavat tuontyyppisen naisen. Hän sanoi, että jotkut miehet ovat sellaisia, että on turvallista hakea hiljaista ja vaatimatonta naista. Ensiksikin on melko varmaa, että hän lähtee ettei anna pakkeja. Toiseksi ei tarvitse välttämättä jutella mitään jos on itse huono juttumies. He nimenomaan hakevat hiljaista ja hissukkaa.
Näille miehille ei naisen ulkonäkö tai juttutaito merkkaa mitään vaan se, että uskaltavat hakea ylipäätään jotain naista tanssimaan.
Että se siitä "mysteeristä".[/quote]
Kyllä sen naisen "salaisuus" on ollut hyvä tanssitaito. Ei ole turhia lörpötellyt, eikä koristautunut. Tanssinut kaikkien halukkaiden kanssa. Vientiä ollut.
Patrik on niin entisajan pölhöläisjuntin näköinen, kun itserakkaan ja pöyhkeänä selittää jotain asiaa. Pumpattavat instabeibet ennenkään sellaisista kiinnostunut. Ellei nyt tosiaan ala julkkikseksi.
Niin paljon on paukutettu, et Patrikin äiti on ampuja Satu Mäkelä-Nummela. Vajoaakohan äiti nyt maanrakoon kun poika painelee teeveessä meneen? Kotikasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Kalle luulee liikoja itsestään.
Jep. Paidassa on lukenut Pukki ja toisessa Too hot to handle.
Vierailija kirjoitti:
Sastamalanvakooja kirjoitti:
SPOILER!!!
ELÄ LUE ALASPÄIN ELLET HALUA PALJASTUA!!Kalle & Katja nähty pussailevan viikonloppuna Sastamalassa :O
Whaaat?!?!?
Kiva kun ei halua tietää etukäteen, mutta kun lukee oikein varoituksen kanssa SPOILER!!, silmät katsoo pari sekuntia sitä ja miettii mitä tehdä nyt on jotain jännää, niin tietysti tartun hetkeen ja luen. Oon niin pettynyt itseeni :(
SPOILER!!!
ELÄ LUE ALASPÄIN ELLET HALUA PALJASTUA!!Kalle & Katja nähty pussailevan viikonloppuna Sastamalassa :O
En usko. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jospa Patrik on ilmoitettu ohjelmaan jonkun hassun vedonlyönnin takia? Tyyliin "lyödään vetoa, ettet uskalla".
Serkkupojat asialla?
Patrikin ilmoittivat ohjelmaan hänen sisarensa ja setänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumipaitaa unohtamatta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joitakin hiljaisuus ja varautuneisuus kiinnostaa, monia ei. Eikä sellaisista ihmisistä usein loppujen lopuksi mitään erityistä kiehtovaa, syvällistä mysteeriä paljastu :D
Jos olet nuori ja kokematon niin ymmärtää että ajattelet noin. Elämää nähneet voivat kertoa toisin. Ja myös hiljaisista miehistä löytyy kultakimpaleita. Hiljaisissa vesissä ne suurimmat kalat....
En ole nuori enkä kokematon enkä tarkoittanut ettei heistä löytyisi kultakimpaleita. Mikään tae se tuppisuisuus ei siitä kuitenkaan ole eikä syy olettaa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumoria? Kieli poskessa annettu lahja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muumipaitaa unohtamatta!
Mitä SE kertookaan hänen persoonastaan, oi AV-psykolookit? Tai, minä tiedän: Kallen täytyy olla homofoobikko kun fanittaa muumeja joilla ei ole peräreikää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä niinkin nuoria kirjoittajia, joita tuo asia kiinnostaa?? Nehän oli lähes teinejä! Näkihän tuon jo kysymättäkin.
Usko tai älä, on täällä nuoriakin. En itse ainakaan jaksa lukea jodelia, kun täällä on paremmat aiheet. Vaikka paljon vihaisemmat keskustelijat. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksiköhän keski-ikäisten ja vanhempien naisten leggins-tunika-vaatetusta on syvästi paheksuttu ja naurettu täällä jossain ketjuissa.
On kuulemma täysin mautonta mennä vaikka tai edes ruokakauppaan niillä vermeillä, saatikka johonkin muuhun tilaisuuteen. Pitäisi lailla kieltää tms. Vaikka ei ole mitkään lyhyt t-paita-persvako leggarit vaan pitkä ja peittävä nätti tunika ja paksummat leggarit monella.
Nämä ovat mukavat päällä ja ihminen ei ehkä viihdy farkuissa.
Nyt kuulemma saa mennä millä vaatteilla vaan mihin tilaisuuteen tahansa, ei kuulu muille. Ihminen saa pukeutua miten itse tahtoo.
Toiset näemmä ovat vapaata riistaa ja toiset eivät.
Taitaa tämä ollakin iästä kiinni, eikä "väärästä" tyylistä.Sanonpa näin miehenä että me nauramme näillä naisille jotka menevät legginseissä jopa kauppaan. Kaikki näkyy, persvako ja häpykumpu ja vähän enemmänkin. Yli 40v näky on ihan järkyttävä, eikä millään tavalla seksikäs jos joku sitä luulee. Nuoremmista taas 2/3 on ylipainoisia eikä se ole kaunis näky. Nuoret hoikat tytöt taas ovat ”seksikkäitä” mutta sellaisella irvokkaalta tavalla, en halua vanhempana miehenä katsoa nuorten tyttöjen kaikkia anatomisia yksityiskohtia kaupassa, tulee ihan pervo olo. En käsitä mitä tällainen nainen oikein ajattelee. Ne sopivat kotiin mutta eivät julkisille paikoille.
”Sanon näin miehenä” :D Hassua, kuinka miehet aina kuvittelevat mielipiteidensä olevan tärkeämpi kuin naisten. Vielä tällaisessa asiassa kuin pukeutuminen, missä miehet eivät tunnetusti loista. Paitsi ehkä jossain Helsingissä toisinaan. Ja nekin yleensä nuorempia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, on täällä nuoriakin. En itse ainakaan jaksa lukea jodelia, kun täällä on paremmat aiheet. Vaikka paljon vihaisemmat keskustelijat. 😅
Ok. Nuoret ovat ihania.
SPOILER!!!
What! jos tämä on totta niin aika yllätys! Olin aivan varma, että Niinan / pianonaisen kanssa tuli match.. olisivat sopineet toisilleen niin hyvin! Naimanaamatkin.
No ei se nyt ole mikään kynnyskysymys tänä päivänä ihmisille se, että on lapsia aiemmista suhteista/liitoista.