Maajussille morsian 2021 OFFICIAL
Kommentit (4403)
Vierailija kirjoitti:
Olisivat kuvanneet vähän pidempään niitä Patrikin serkkupoikia ja tyttöjä.
Ne nyt olivat ihan pikkujätkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä kaikkien jussien talot on jotenkin masentavia, sellaisia mummoloita sisustukseltaan ja… vanhoja? Vanhankin talon voi rempata ja sisustaa nätiksi, mutta varsinkin Stiinan talo näyttää sisältä ja ulkoa siltä, että vuosikymmeniin ei ole tehty mitään tai ostettu mitään uutta. Ja peruna-ukon talo jotain mineriittilevyjä 😬 Kalle sentään kylppärin tuonut 2020-luvulle.
Mun mielestä vanhat talot menee pilalle kun ne rempataan moderniksi sisystuslehtien malliin. Kulahtanut vuosikymmentrn tyylien sekoitus on vain kodikasta. Talon ulkopuolella avautuva maalaismaisema ja eläimet kompensoivat korkeakiiltokaappien puutteen! :)
Hmm... Kyllä se kodikkuus löytyy jostain tuolta kulahtaneen ja korkeakiillon välistä.
Vierailija kirjoitti:
Savolaiset olumppialaiset oli kyllä tyhmä ohjelmanumero.
Etenkin kun sulholta puuttui pelisilmää eikä ymmärtänyt antaa neidin voittaa yhtään lajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pitää olla huumorintajuinen, argh....en kestä näitä liibalaaba juttuja,luotettava,rehellinen,huumorintajuinen. En ikinä ottais ihmistä joka höpisis tuota litaniaa! Siis onko kukaan ikinä missään foorumissa tai tilanteessa sanonut olevansa huumorintajuton??!!
Olen miettinyt samaa. Lisäksi kaikki haluavat aina "heittäytyvän" puolison, koska ovat omasta mielestään itsekin kovin heittäytyviä. Todellisuudessa hyvin monet ovat jollain tapaa aika rajoittuneita ja heittäytyvistä kaukana, vaikka itse niin sanovatkin. Ylipäätään näissä ohjelmissa ja elämässä ongelmana yleisesti on ihmisten huono itsetuntemus.
*vaikka itse muuta sanovatkin
Kurjaa kun koirat elävät ihmisväestä eristettyinä häkeissä niin Masalla kuin Patulla.
Voi Katjaa, kun on niin ihastunut Kalleen. Mutta Kalle ihan lääpällään pianonaiseen.
Aina kysyvät että "millaisen parisuhteen ja puolison haluaisit?" Kysymys on hämmentävä. Miten tuohon voi vastata muuta kuin luettelemalla hyviä ylisanoja ja ominaisuuksia?
Kai sitä haluaa sen kenet haluaa. Kehen rakastuu. Ei sitä voi ennalta laatia tapahtuvaksi. Kalle haluaa pianonaisen. Kemiaa on. Se on se syy.
Vierailija kirjoitti:
Voi Katjaa, kun on niin ihastunut Kalleen. Mutta Kalle ihan lääpällään pianonaiseen.
Luulen, että ilman lasta Katja voisi olla Kallen valinta
Mielenkiintoista seurata, miten Kallen suhteet etenee.
Vierailija kirjoitti:
Aina kysyvät että "millaisen parisuhteen ja puolison haluaisit?" Kysymys on hämmentävä. Miten tuohon voi vastata muuta kuin luettelemalla hyviä ylisanoja ja ominaisuuksia?
Kai sitä haluaa sen kenet haluaa. Kehen rakastuu. Ei sitä voi ennalta laatia tapahtuvaksi. Kalle haluaa pianonaisen. Kemiaa on. Se on se syy.
Totta. Itsekin olen naimisissa henkilön kanssa, jolla on monia piirteitä, jotka kellä tahansa muulla ihmisellä olisi mielestäni ärsyttäviä. Jostain kumman syystä hänellä nämä ärsyttävät piirteet ovat lähinnä hauskoja.
Matin ajokoira oli niin söpö ja kiltti.
Mitå Minna tekikään työkseen? On selvästi innoissaan muuttamassa Matin luo. Rempseä nainen on liian täysjärkinen muuttaakseen tuonne Lemille pottukuoppaan. :)
Voi luoja, että Kiian ja Patrikin treffit olivat vaivaannuttavaa katsottavaa! Tästä on romantiikkaviihde kaukana. Kannatan kanssa enemmän tulos tai ulos -meininkiä tähän sarjaan. Jos maajussia eikä osallistujia oikein nappaa, niin ei tarvitse väkisin pyristellä. Voidaan keksittyä enemmän muitten seuraamiseen.
Ja treffeiksi kelpaa lounas. Hah, voisi tän ohjelman tekijätkin vähän ryhdistäytyä! Odottaisin vähintään jotain romanttista illallista takan ääressä tms. Vai eikö haluta maksaa iltalisiä kuvaajille? Venetaksi ei riitä aktiviteetiksi.
Kalle pitää Katjaa tylsänä. Kuvaili häntä ihan eri lailla kuin miten Katja kuvaili itseään (keskitien kulkija vs. rohkea.) Kalle ei halua tasaista äitihahmoa, vaan mielestään iloisen ja eloisan Niinan, joka voi tuoda elämään enemmän vauhtia ja väriä. Onhan Kalle vasta 29-vuotias, niin soisikin naisen tuovan hänessä sitä puolta enemmän esille, ettei hän muutu tylsän tasaiseksi ja harmaaksi insinööriksi ennen aikojaan. Vaikuttaa kuitenkin todella mukavalle ihmiselle, kun hymyilee jne.
Arttu on itse asiassa hämmästyttävän hyvännäköinen! Huomasin ensimmäistä kertaa ikkunoidenpesukohtauksessa. Ei siis ihme, että Stiina arvioi jättävänsä parhaan viimeiseksi. Stiina punastui ravintolatreffeillä! Toivoisin enemmän keskustelua tunteista, toiveista parisuhteelle, aiemmista kokemuksista yms.
Annukan ja Matin treffit olivat yllättävän lyhyen tuntuiset. Minnan ja Matin treffeistä näytettiin paljon enemmän. Tuntuu, että Matti on ehkä kuitenkin liian ukkoutunut Annukalle, Annukka voi kuitenkin olla nuorekkaampi kuin miltä ensisilmäyksellä näyttää.
Ennakkopätkistä: Kalle piti käsiään ja lasiaan edessään muurina, ei ehkä valmis puhumaan vakavammista asioista ja oikeasti konkreettisemmin tunteista ja suunnitelmista, eikä vaan yleisistä toiveista (tyyliin ”Haluan luotettavan kumppanin, jonka kanssa voi tehdä yhdessä asioita ja jakaa arkea.”)
Stiinan kommentista jäi kuva, että ehkä pelästyi omia romanttisia tunteitaan Arttua kohtaan. Tai sitten Arttu näytti kiinnostuksensa suorasukaisemmin kuin muut.
Ja jaahas, Kallen suosikki Niina pääsee sisälle jonnekin hienolle ravintola-aterialle, minne sai laittautua kauniiseen asuun, kun Kallen muut morsianehdokkaat joutuivat rämpimään metsässä urheilutrikoissa kaverimeiningillä. Näinhän se on, että mies panostaa treffeihin ihan eri lailla, kun on kiinnostunut naisesta. ”Vähään tyytyminen” ei ole hyve treffimarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä sano,mkun minusta taas kuulosti Kallen puheista, että se äitiys olisikin ollut kuin todiste siitä, että osaisi hänellekin jälkeläisiä tehdä.
Juttelivat hyvin aikuisesti asioista.
Arttu on kyllä ihan male model. On kaunis mies.
Stiinan mullet on huipputrendikäs mutta en ymmärrä miten tuo tukkamuoti voi olla jonkun mielestä kiva. No eipä minun pian nelikymppisenä tarvitse kaikkia nuorten juttuja ymmärtääkään. Stiinan tila eläimineen on huippusymppis! Ihanat hummat ja kissat ja puput.
Matilla pari koiraa häkissä... eläinvihaaja Patulla myös. Eikö Kallella ole edes koiraa? Maatilalla pitää olla elukoita!
Stiinalle pitäisi olla sellainen riski mies, jolla on terve itsetunto ja joka vaan ottaa kainaloon eikä matele ja kysele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä sano,mkun minusta taas kuulosti Kallen puheista, että se äitiys olisikin ollut kuin todiste siitä, että osaisi hänellekin jälkeläisiä tehdä.
Juttelivat hyvin aikuisesti asioista.
Kyllä. Antoi ymmärtää, että Katja on kypsä ihminen, johtuu äitiydestä. Jotenkin näin. Arvosti kovasti.
Kaikki maajussit vaikuttaa esittelyjaksoissa aina mielenkiintoisilta, mutta sitten nämä treffailut on ihan blaah tylsiä.
Olisi ihan piristävää, jos Kalle ihastuisikin tähän toiseen, Katjako olikaan. Pianonainen saattaa saada miinuspisteitä sairaudestaan, voikohan saada lapsia.. niitä kuitenkin Kalle haluaisi. Pianonaisen runsaat eleet ja ilakointi voisin kuvitella pidemmän päälle voi alkaa ärsyttää.
Tämä Kiia olisi varmaan Patrikille paras, sillä itsekin totesi että tuossa iässä vasta harjoitellaan parisuhteita. Ei siis niin tosissaan hänkään.
Stiina on ihana, ei taida vain kiinnostaa miehistä oikein kukaan.
En muista sen yhden jussin nimeä, mutta eipä siitä paljoa oo sanottavaakaan. Vähän reppana.