Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kukaan n. 35v, laittanut mesolakoja ALALUOMIIN? Silmien alle tullut 3 vuodessa urat/viivat, silmät alkaneet turvota yöllä,

Vierailija
08.03.2021 |

Turvotuksesta johtuen tullut nuo inhottavat viivat.(silmäpussit?) Iho ok nuori muuten, mutta nuo vanhentaa eikä saa meikillä piiloon.

Googlella en löytänyt tietoja. Mistään. Vain yläluomiin löyty esimerkkejä

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes kirjoitti:

Onpas täällä ilkeitä vastauksia.

Naiset lyttäämässä naisia.

T: 38v joka on menossa laittamaan mesolankoja vaikka nukkuu selällään, juo vettä, ei käytä alkoholia ja omaa terveet elämäntavat.

En halua tunnustautua naiseksi, jos se tarkoittaa järjetöntä ulkonäön vahtimista, luonnottomia toimenpiteitä, ja ahdistusta normaalin ikääntymisen vuoksi.

Vierailija
42/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintavat kuntoon. Jos ei jo luonnostaan ole ollut isoja silmäpusseja niin ei ikä tee vielä 35-vuotiaana mitään isoja pusseja (katsoppas mimmoset pussit Gigi Hadidilla on ollut lapsesta asti). Anopilla (60v) pieneni silmäpussit huomattavasti kun lopetti tupakoinnin, aloitti päivittäisen liikunnan ja pisti ruokavalion kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes kirjoitti:

Onpas täällä ilkeitä vastauksia.

Naiset lyttäämässä naisia.

T: 38v joka on menossa laittamaan mesolankoja vaikka nukkuu selällään, juo vettä, ei käytä alkoholia ja omaa terveet elämäntavat.

Ap:lla on kova tarve saada kaikki keski-ikäiset tuntemaan olonsa surkeiksi. Keljuttaahan se, häntä.

Tämä yli "35-vuotiailla ei ole enää elämää" oli viime vuoden kestoprovoja, aikaa ennen Ukrainaa.

Vierailija
44/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä nyt näin 35-vuotiaana alkanut näkymään hieman ihon veltostumista. Ja tosiaankin aion näitä pieniä operaatioita tehdä eli mesolankoja lähden ihan ensimmäiseksi kokeilemaan. En halua että veltostunut iho muodostaa syviä uria esim. nuo nasolabiaalijuonteet tuppaavat tehdä niin. Otsaan voisin laittaa botoxia samasta syystä. Etteivät juonteet tee pysyviä uria ihoon.

Vierailija
45/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhenemisessa ja sen näkymisessä ulkonäössä ole mitään vikaa, jos se on itselle ok. Itse mieluummin en näytä vanhalta tai väsyneeltä, jos voin valita.

Vierailija
46/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän tuijottelee itseään peilistä, sitä enemmän alkaa nähdä vikoja itsessään. Eli peilin edestä pois. :)

Ihmiset ei oikeasti katsele toistensa ryppyjä. Normaaliaivoinen ymmärtää niiden kuuluvan naamaan.

Mulla on yksi tuttu (myös keski-ikäinen), jolla ei ole rajoja siinä mitä suustansa päästelee. Hän huomauttelee toisten harmaista ja rypyistä. Ja hänellä ei todellakaan ole varaa siihen. Mutta nämä on näitä, jotka purkavat heikon itsetuntonsa muihin.

Mä vielä nelikymppisenä ajattelin, että sitten, kun alkaa ryppyjä tulemaan, niin teen asialle jotain. Mutta tapahtuikin niin, että aloin nauttia iän tuomista muutoksista. Toki hyvin vähällä olen päässyt, kun niitä ei vieläkään oikein ole. Kiitos geenien.

Mutta tosiaan, kannattaa ottaa asenne, että vanhenemisen tuomat muutokset kuuluu elämään. Se on jokaisella edessä, ja on täysin luonnollinen asia.

Ja mitä tulee noihin ulkonäöstä huomauttelijoihin, niin heihin voi aina ottaa etäisyyden.

Vierailija
47/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korkki kiinni 👍

Vierailija
48/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä laita. Komeat juhlii aina. N45 luomu ja leikeltyjä ikäisiään puolivuosisataa nuoremman näköinen.

Vierailija
49/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan pääministerimmekin selkeästi "laitellut" itseään, joten nähtävästi pientä fiksausta suurin osa ei huomaa. Sillä voi kuitenkin olla ulkonäköön vähintäänkin virkistävä vaikutus.

Vierailija
50/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä nyt näin 35-vuotiaana alkanut näkymään hieman ihon veltostumista. Ja tosiaankin aion näitä pieniä operaatioita tehdä eli mesolankoja lähden ihan ensimmäiseksi kokeilemaan. En halua että veltostunut iho muodostaa syviä uria esim. nuo nasolabiaalijuonteet tuppaavat tehdä niin. Otsaan voisin laittaa botoxia samasta syystä. Etteivät juonteet tee pysyviä uria ihoon.

Hah hah, oletko helmileena ? Sillä oli seiskan uusimmissa kuvissa tullut kauheet rypyt. Pahemmat, kuin Kukkohovilla, joka voisi olla hänen äitinsä iän puolesta.

Vierailija
51/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki itseään täytelleet ja laiteelleet näyttää silti ikäistään vanhemmilta?

Ajoin heidän kuvansa ikärobotin läpi ja karmeita tuloksia.

Laittakaa mesolankoja ja muututte mummoksi.

Sitten ne täytepukamahuulet vaan roikottaa teidäm huulenne polviin ja ettekö raukat hiffaa että kaikki roikkuminen on rummoa?

HIH,

Vierailija
52/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mieli muuttuu helposti vaikka itseensä olisi tyytyväinen, jos muut ihmiset koko ajan ihmettelevät "oletko väsynyt tai huonolla tuulella?" No en, kun tämä nyt vain on minun naamani nykyään...

Vierailija
53/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä Hollywoodin kauniilla vanhemmilla naisilla on niitä operaatioita tehtynä, vaikka näyttävät luonnollisilta. Järki on säilynyt heillä ja kauneustiimillään, joten eivät ole vetäneet överiksi.

Vierailija
54/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laseroinnilla hoituu helposti. Googleta.

Vierailija
55/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin silmäpusseihin tai oikeammin kuoppiin täyteainetta. Maksoi melkein 1000e mutta olen tyytyväinen ja iloinen joka päivä kun katson peiliin. Ja siis silmäpussit olivat niin syvät että täyteainetta joutui laittamaan reippaasti ja siksi kallis hinta.

Vierailija
56/56 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakait keski-ikäisellä on jo kasvoissa viivoja, uria ja silmäpussit. Sitä kutsutaan elämäksi.

Toinen valinta olisi kuolla nuorena, jos ei halua kasvoilleen tai kroppaansa ikääntymisen merkkejä.

Pitääpä harkita tätä kuolemista, en usko että elämällä on mitään tarjota vanhalle naiselle.

Ap

Vaikea sanoa vanhasta naisesta mutta mä olen kohta 45 ja elän valehtelematta elämäni onnellisinta aikaa, uskalsin erota ja uusi miesystävä ja suhde jollaisesta oon aina haaveillut. Siinä ei pari ryppyä tunnu ja lisäks aika paljon voi ihonhoidolla ja terveellisellä ruokavaliolla tehdä!

Vähän botoxia myös otin ja piristi heti ilmettä mutta ei täs muita kiristyksiä tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi