Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi käteeni riidellessä. Uskallanko mennä lääkäriin?

Vierailija
08.03.2021 |

Tuli hirveä riita, jonka yhteydessä mies löi minua käteen pari kertaa niin, että kämmenen verisuonia katkesi ( tuli paukku verta ihon alle pariin kohtaan). Ranne on kipeä ja käteen sattuu kun laitan sormia nyrkkiin. Oikeastaan koko käsi on kipeä kyynärpäästä sormin saakka. Onko tarpeen mennä lääkäriin?
Tämmöinen naistenpäivä sitten minulla :(

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että kehtaat provoilla näin vakavalla aiheella.

Raivostuttaa. Tuollaisia osa naisista on!

Mistä tiedät että ap tai tuon kommentin kirjoittaja (voi olla joku muukin kuin ap) on nainen? Minusta vaikuttaa jonnelta.

Ai heti kun paljastuu provoksi niin ei voikaan olla nainen? Onpas asenne.

Täällä on naisia jotka vaativat pikaista psykiatrista hoitoa.

Opettele lukemaan tai ainakin ymmärtämään lukemasi. Missä sanoin ettei voi olla nainen? Kysyin mistä tiedät varmasti että on nainen? Et voi varmasti tietää, niinkuin en minäkään tai kukaan muukaan. Kirjoitin myös että minusta _vaikuttaa_ olevan jonne. Ei voi tietää varmasti.

Vierailija
82/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä se riitä tuli ja mitä itse teit siinä tilanteessa? Ei kukaan tappele yksin.

Kyllä jotkut käytännössä tappelevat yksin menettäessään malttinsa. Siinä vaiheessa kun menee kontrolloimattoman raivon puolelle ja päässä naksahtaa, on raivo ihmisen pään sisällä, ei enää vuorovaikutuksessa.

Tiedän tämän, koska olen nähnyt kun omista syistään painekattilaksi tietämättäni kehittymään päässyt ihminen on arkisessa tilanteessa triggeröityessään lietsonut itsensä sellaiseen tilaan, että ei saa enää kontaktia ja raivon aiheet ei ollut todellisia vaan defenssi.

Turha silloin on sanoa että syy on aina kummassakin. On aina ihmisen omalla vastuulla pitää oma pää ja tunteet sellaisessa hanskassa että ne ei vahingoita muita.

Kyllä yleensä myös siinä toisessa on, jos nyt ei vikaa, niin ainakin tilanteeseen myötävaikuttamista.

Ihan jokaisella ihmisellä menee kuppi nurin kun tarpeeksi kauan psyykataan ja provosoidaan.

Jotkut provosoituu ja ärsyyntyy provosoimattakin sellaisista asioista kuten toisen oikeus omiin tunteisiin, päätöksiin, koskemattomuuteen, omaisuuteen ynnä muusta. Hevon kukkua siis että aina on tasavertaiset syylliset, tiedät sen itsekin.

Jos tilanne on se että on taipumusta kupin menemiseen nurin eikä osaa poistua tilanteesta ja rauhoittaa itseään on ammattiavun tarpeessa.

Toki juu, mutta hyvin harvoin se noin menee.

Kyllä näitä käsirysyjä yleensä edeltää pitkäkestoinen ja häijy suunsoitto.

Ihan jokaisella ihmisellä on velvollisuus ratkaista vuorovaikutustilanteiden ongelmat jollain muulla kuin hakkaamalla toista ihmistä.

Ihan jokaisella.

AINA.

Jos toinen on niin veemäinen ihminen, että sitä tekee mieli hakata, silloin on selvästi väärän ihmisen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies-aloitus. Tämän on pakko olla se sama mies, joka syö räkäänsä?

Vierailija
84/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen on niin veemäinen ihminen, että sitä tekee mieli hakata, silloin on selvästi väärän ihmisen seurassa.

No ei se nyt aina ihan näin yksioikoista ole.

Oli meilläkin omat matsimme vaimon kanssa nuorempana, siitä tuli aina tosi häijy suustaan juovuksissa.

Ja minulla temperamenttisena luonteena keitti joskus yli... :-/

Sitten sovittiin että vaimo lopettaa alkoholinkäytön kokonaan, ja sen jälkeen ei ole tarvinnut enää noin pitkälle riidoissa mennä.

Vierailija
85/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on selvää kaasuvalotusta! Varo käyttämästä tulitikui ettei pamaha!

Vierailija
86/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko jättää menemättä?

Käsittämätön otsikko, en todellakaan ymmärrä, mitä aloittaja ajattelee. Jos pelkää miehen lyövän uudestaan siksi, kun ap menee lääkäriin, sitä suuremmalla syyllä on mentävä nyt kun vielä omin jaloin pääsee eikä kanneta.

Eikö se olisi hyvä asia, jos lääkäri lmoittaisi jonnekin, jos sinä itse olet jotenkin vajaa etkä älyä omaa onneasi? 

Vierailija
87/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap tällasta edes kyselee

vai onko syynä se että hän itse ensin oli väkivaltainen miestään kohtaan?

Vierailija
88/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallatko jättää menemättä?

Käsittämätön otsikko, en todellakaan ymmärrä, mitä aloittaja ajattelee. Jos pelkää miehen lyövän uudestaan siksi, kun ap menee lääkäriin, sitä suuremmalla syyllä on mentävä nyt kun vielä omin jaloin pääsee eikä kanneta.

Eikö se olisi hyvä asia, jos lääkäri lmoittaisi jonnekin, jos sinä itse olet jotenkin vajaa etkä älyä omaa onneasi? 

No ei se AP:n ranne nyt kauhean kipeä voi olla, jos näinkin sujuvasti sormet näppäimistöllä tanssii, mitä nyt on saatu tässä ketjussa nähdä... ;-)

Vierailija
89/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap? 

Vierailija
90/92 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten menee ap? 

Hyvinhän sillä menee, mitään hätää missään vaiheessa ollukaan.

Vierailija
91/92 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei saa lyödä! Väkivaltaisesta suhteesta lähdetään oli sukupuoli mikä hyvänsä.

Vierailija
92/92 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei saa lyödä! Väkivaltaisesta suhteesta lähdetään oli sukupuoli mikä hyvänsä.

Sovitaanko samalla että ei soiteta sitä turpaa enää siinä vaiheessa kun nähdään että kohta palaa pinna siltä toiselta?