Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi käteeni riidellessä. Uskallanko mennä lääkäriin?

Vierailija
08.03.2021 |

Tuli hirveä riita, jonka yhteydessä mies löi minua käteen pari kertaa niin, että kämmenen verisuonia katkesi ( tuli paukku verta ihon alle pariin kohtaan). Ranne on kipeä ja käteen sattuu kun laitan sormia nyrkkiin. Oikeastaan koko käsi on kipeä kyynärpäästä sormin saakka. Onko tarpeen mennä lääkäriin?
Tämmöinen naistenpäivä sitten minulla :(

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hirveää että aiheutetaan fyysinen, kenties pysyvä vamma ja sitten hyvitellään tekoon nähden jollain täysin tyhjänpäiväisellä asialla kuten suklaa ja kukat. Tuollaista ei saa edes harkita hyväksyvänsä. Häpeä ja salailu kuuluu myös kuvioihin, ei kannata siihen alkaa vaikka tuntuisi vaikealta kertoa.

Vierailija
42/92 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käy lääkärissä ja kerro rehellisesti. Lääkäri ei ilmoita minnekään. Jos tuo tulee toistumaan niin sulla on tiedoissa ja todiste että mies on käynyt aiemminkin suhun käsiksi.

Älä suojele miestä, pidä huoli itsestäsi vaikka oletkin shokissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan.

Vierailija
44/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan.

Luin koko keskustelun ja minä, joka olen tehnyt vuosia väkivaltatyötä, uskon.

Jos nyt olisi käynyt niin, että joku haluaisi leikkiä näin vakavalla asialla, niin joistain tämän keskustelun osioista saa hyviä vinkkejä sellainen, joka näitä asioita kokee tällä hetkellä.

Vierailija
45/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et uskaltaisi mennä lääkäriin? Pelkäätkö miestäsi?

Hävettää kertoa vamman syy... en oikein edes tiedä miksi nyt mietin uskallanko mennä. Ehkä mietin myös tekeekö lääkäri jonnekkin ilmoituksen?

Olen vähän sekaisin vielä, tapahtuneesta on noin tunti aikaa

Aika huono mielikuvitus jos ei mitään muuta syytä keksi.

Vierailija
46/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia niin tekee lasun.

Vierailija
47/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikoilmoitus ja potkase perseelle! Parempaa munaa kehiin ja kerro se sille myös!

Vierailija
48/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kurkkua kohti tuleva tassu pitää jotenkin pois huitaista.

Vierailija
49/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun oo pakko kertoa sitä syytä. Keksit jonkun pikku onnettomuuden jossa se käsi vahingoittui. Tiputit vaikka kattilan kädellesi. Mäkään en ikinä kerro oikeita syitä lääkärissä. Lapsellakin on ankara kielto kertoa kotiasioista mitään. Lapseen on onneksi kajonnut vain kerran kun olivat kahdestaan kotona, puri lasta käsivarteen kun lapsi ei lopettanut mun perään itkemistä ja isälleen kiukuttelua. Nyt mä oon aina vahtimassa eikä mies uskalla kajota lapseen mun ohi, koska tietää että minä revin siltä pään irti.

Vierailija
50/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et uskaltaisi mennä lääkäriin? Pelkäätkö miestäsi?

Hävettää kertoa vamman syy... en oikein edes tiedä miksi nyt mietin uskallanko mennä. Ehkä mietin myös tekeekö lääkäri jonnekkin ilmoituksen?

Olen vähän sekaisin vielä, tapahtuneesta on noin tunti aikaa

Lastensuojeluilmoituksen lääkäri on velvollinen kyllä tekemään, jos teillä on lapsia.

Vierailija
51/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä!

Kävin lääkärissä ja onneksi kävin, ranteeni on murtunut...

Ja niinkuin tässä ketjussa mainittiin, niin lastensuojelu ilmoitus meistä nyt tehtiin!

Minusta tämä on niin väärin ja jos olisin sen tiennyt ennen lähtöä, olisin keksinyt jonkun muun syyn vammoihin.

En tiedä miten ikinä tästä selvitään :(

Vierailija
52/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan.

Oletkin todennäköisesti väkivaltainen mies

Vierailija
53/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä se riitä tuli ja mitä itse teit siinä tilanteessa? Ei kukaan tappele yksin.

Vierailija
54/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Ja niinkuin tässä ketjussa mainittiin, niin lastensuojelu ilmoitus meistä nyt tehtiin!

Minusta tämä on niin väärin ja jos olisin sen tiennyt ennen lähtöä, olisin keksinyt jonkun muun syyn vammoihin.

Tuollaisesta ympäristöstä pitääkin saada lapset pois ennekuin heidätkin hakataan. Vai hakataanko jo?!

Vierailija
55/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Hyvin selvitään eli saatte apua tilanteeseen. Ketään ei saa lyödä, ei mistään syystä. Tämä asia on sinulta jo hämärtynyt, mutta onneksi menit lääkäriin. 

Vierailija
56/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä ja kuivattaa vammat. Todisteet on eduksi kun viet äijältä tuhkatkin pesästä.

Vierailija
57/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä se riitä tuli ja mitä itse teit siinä tilanteessa? Ei kukaan tappele yksin.

Ei tietenkään kukaan riitele yksin! Kyllä meillä riitaa oli jossa minäkin malttini menetin huutamalla ja itkien. Mies vihapäissään retuutti sitten kädestä ja hakkasi nyrkillä.

Ja lapset on ihan turvassa on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Ihan tavallinen keskiluokkainen perhe olemme, kukaan ei ryyppää tai yleensä käyttäydy arvaamattomasti.

Vierailija
58/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Hyvä että saat hoitoa käteen ja hyvä että on nyt tiedossa ja ylhäällä että mies on turvautunut väkivaltaan vastaisuuden varalle.

Tuo kaikki on todella raskasta, mutta elämässä vaan tapahtuu joskus pa*koja asioita ja niistäkin selviää eikä menneitä kannata haikailla.

Ei sitä ilmoitusta teistä tehty vaan isän perheessä käyttämästä väkivallasta, sinä olit vastuullinen aikuinen kun hakeuduit vammaa hoitamaan ja ilmoitit väkivallasta. Syvältähän se on että niin kävi, mutta kertoohan se ongelmista kun siihen pisteeseen mennään ja hyvä että asia on nyt esillä.

Jos katson omaa elämää taaksepäin, niin vastaava tilanne omassa lapsuudessa on se jolloin perhe olisi tarvinnut ulkopuolista apua, sitä kuitenkin tuli vasta kymmenen vuotta myöhemmin ja jäljet on sen mukaiset.

Vierailija
59/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä!

Ei se ole väärin vaan se on ihan oikein. Tuota kautta pääsette mahdollisesti nopeammin parisuhdeterapiaan joka lienee nyt tarpeen. Ei lasu tarkoita että lapset haetaan huostaan samantien.

Hyvä jos miehesi saadaan nyt miettimään mitä kannattaa ja ei kannata tehdä.

Vierailija
60/92 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään kukaan riitele yksin! Kyllä meillä riitaa oli jossa minäkin malttini menetin huutamalla ja itkien. Mies vihapäissään retuutti sitten kädestä ja hakkasi nyrkillä.

Ja lapset on ihan turvassa on aina ollut ja tulee aina olemaan.

Ihan tavallinen keskiluokkainen perhe olemme, kukaan ei ryyppää tai yleensä käyttäydy arvaamattomasti.

Toiseen ei kosketa eikä varsinkaan kiukkuisena niin että tulee vammoja. Jos teillä on ton sortin riitoja että pitää käydä käsiksi ja itkeä niin sitten pitää mennä ulkopuoliselle selvittämään niitä. Ei tollanen ole normaalia.