Kannattaako mennä treffeille naisen kanssa joka asuu vuokralla?
Itse omistan velattoman asunnon ja nainen asuu vuokralla vielä yli 30 vuotiaana, herää epäilys että miksi nainen ei menesty elämässä tuon paremmin, kannattaako tuhlata aikaansa vuokralla asuviin naisiin?
Kommentit (106)
No niin palstamiehet, jotka toisissa keskusteluissa väittävät, että vain naisia kiinnostaa potentiaalisen kumppanin tulotaso! Äkkiä tähän keskusteluun känkkäämään!
mieshän sen naisen aina suhteessa elättää. vuokrakämpästä pääsee helpommin eroon ja nainen on valmis elätettäväksesi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä vuokralla asuvat naiset ovat arvoasteikon alapäässä. Miettikää nyt, ihmisellä ei ole omaa asuntoa vaan pitää jonku toisen ihmisen kämpässä asua. Silloin ihminen on epäonnistunut.
Minä epäonnistuja teen yhteiskunnan kannalta välttämätöntä työtä, josta maksettu palkka on kuitenkin sellainen, että sillä ei osteta asuntoa. Kuka tekisi nämä työt jos meitä epäonnistujia ei olisi?
Ei kannata.
Jos minulta kysyt, niin älä treffaile naisia ollenkaan, sama ohje kaikille palsta miehille.
Sama ohje kaikille miehille oikeastaan. Alkakaa homoseksuaaleiksi.
-
Ehkä minulla vihdoin kävisi flaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä vuokralla asuvat naiset ovat arvoasteikon alapäässä. Miettikää nyt, ihmisellä ei ole omaa asuntoa vaan pitää jonku toisen ihmisen kämpässä asua. Silloin ihminen on epäonnistunut.
Minä epäonnistuja teen yhteiskunnan kannalta välttämätöntä työtä, josta maksettu palkka on kuitenkin sellainen, että sillä ei osteta asuntoa. Kuka tekisi nämä työt jos meitä epäonnistujia ei olisi?
Kyllä niitä lainoja ottaa matalapalkkatyötä tekevätkin.
Ei missään nimessä kannata! Jätä se sika!
Ei kannata, vaan etsi asunnoton. Se ei raahaa huonekaluja mukanaan luoksesi.
Herää epäilys kannattaako naisen haaskara aikaansa sinuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä lainoja ottaa matalapalkkatyötä tekevätkin.
Kaikkein pienimpiä palkkoja saavat eivät takuulla saisi asuntolainaa. Entä olisiko kädestä suuhun elävän mielestäsi turvallista ottaa noin iso laina? Sekö se olisi sitä täällä peräänkuulutettua järkevää rahankäyttöä?
Kyllä se kuule minun tuloillani on niin, että mihin ei ole varaa ilman velkaa, sitä ei osteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olette tulleet kirjoitelleeksi noin tylsistä aiheista mahdollisen deittisi kanssa? Itse tuskin olisin kiinnostunut lähtemään treffeille, jos viestiteltäisiin jostain niin tylsästä ja tavallisesta kuin onko omistus- vai vuokra-asunto. Kuulostaa yhtä tylsältä aiheelta kuin joku "mikä on sun lempiväri? mikä oli lempiaine koulussa? mikä on sun lempivuodenaika?" Itse haluan enemmänkin tietää toisen persoonasta sekä siitä, synkkaako meillä viestien tasolla. Jos toinen ottaisi puheeksi asumismuodon, alkaisi kuulostaa siltä, ettei hänellä ole mitään mielenkiintoista kerrottavaa, tai että meillä ei oikein sujuvasti etene juttelu.
Omistusasujan on hyvä selvittää ennen treffeille lähtöä onko nainen vuokralla-asuja sillä moni niistä on persaukinen siipeilijä ja yrittää elää miehen rahoilla.
Jokainen tietenkin keskustelee ja kyselee niistä asioista, jotka itse kokee tärkeiksi. Ja onhan se niin, että koska itselleni tuollainen asumismuodosta kyseleminen ja puhuminen ainakin tuossa vaiheessa (kun pitäisi tutustua ja saada aika lyhyessä ajassa viestein jotain osviittaa siitä, saattaisiko toinen olla samanhenkinen ja minulle sopiva kumppani joko pitkään tai lyhyempään suhteeseen), niin tavallaan hyvä, jos toinen sitten ottaa tuon asian esiin. Tiedänpä silloin, että meidän ei kannata tavata, koska minua ei kiinnosta tuollaisia miettivät ihmiset. Toisaalta itse en myöskään mielelläni kerro tuntemattomille omaisuudestani - turvallisuussyistä. Että on tämäkin yksi syy, miksi en mielelläni kerro sen enempää omistusasunnostani kuin muustakaan omaisuudestani. Joten omalla kohdallani tuollaiset kyselyt olisivat este treffeille lähtemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, mikä aloitus! :) Olen vakavarainen aikuinen, velaton ja asun vuokralla. Ai miksi? Koska se on älyttömän paljon helpompaa ja joustavampaa. Ahdistaa kuunnella vierestä, kun omistusasunnossa asuvat eivät oikein muusta osaa puhuakaan kun siitä asunnosta, sen myynnistä tai ostamisesta ja aina on jotain ongelmaa ties missä putkissa, naapureissa, ollaan hirvittävän tyytymättömiä ja stressaantuneita. Mitään ei voi tehdä elämässä, kun on se asunto, jämähdetään paikalle ja ollaan edelleen tyytymättömiä. Elämässä on niin paljon kaikkea muutakin kuin joku hiton omistusasunto. Koti on tietenkin tärkeä, sen voi rakentaa monella tavalla.
Älä kirjoita tuollaista sontaa. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia ja stressiä omistusasunnon kanssa, enempi oli stressiä kun asuin vuokralla ja ei tiennyt koska pitää muuttaa pois jos asunto myydään, no se meni myyntiin ja piti kauhealla kiireellä alkaa katsomaan toista kämppää tilalle ja ei millään tuntunut löytyvän, monta kuukautta sai etsiä ja selvitellä jos löytyisi. Lopulta päätyin ostamaan asunnon ja loppui stressit. Lisäksi vuokranantaja kävi joka vuosi katsomassa kämpän kuntoa.
Hyvä, että sinulla stressi hellitti, mutta et kai väitä ettei asunnonomistajat aika paljon jauha siitä asunnostaan? Ehkä maailman kuivin aihe ja minusta aika pieni vaiva, jos vuokrantaja kerran vuodessa käy tsekkaamassa asunnon kunnon vs. esim. oman asunnon ongelmat, jotka joudut itse hoitamaan aina.
Voi olla että aloitus on provo, mutta tällaista se nykyään on. Ei tarvi ihmetellä miksi osa ei löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh, mikä aloitus! :) Olen vakavarainen aikuinen, velaton ja asun vuokralla. Ai miksi? Koska se on älyttömän paljon helpompaa ja joustavampaa. Ahdistaa kuunnella vierestä, kun omistusasunnossa asuvat eivät oikein muusta osaa puhuakaan kun siitä asunnosta, sen myynnistä tai ostamisesta ja aina on jotain ongelmaa ties missä putkissa, naapureissa, ollaan hirvittävän tyytymättömiä ja stressaantuneita. Mitään ei voi tehdä elämässä, kun on se asunto, jämähdetään paikalle ja ollaan edelleen tyytymättömiä. Elämässä on niin paljon kaikkea muutakin kuin joku hiton omistusasunto. Koti on tietenkin tärkeä, sen voi rakentaa monella tavalla.
Älä kirjoita tuollaista sontaa. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia ja stressiä omistusasunnon kanssa, enempi oli stressiä kun asuin vuokralla ja ei tiennyt koska pitää muuttaa pois jos asunto myydään, no se meni myyntiin ja piti kauhealla kiireellä alkaa katsomaan toista kämppää tilalle ja ei millään tuntunut löytyvän, monta kuukautta sai etsiä ja selvitellä jos löytyisi. Lopulta päätyin ostamaan asunnon ja loppui stressit. Lisäksi vuokranantaja kävi joka vuosi katsomassa kämpän kuntoa.
Hyvä, että sinulla stressi hellitti, mutta et kai väitä ettei asunnonomistajat aika paljon jauha siitä asunnostaan? Ehkä maailman kuivin aihe ja minusta aika pieni vaiva, jos vuokrantaja kerran vuodessa käy tsekkaamassa asunnon kunnon vs. esim. oman asunnon ongelmat, jotka joudut itse hoitamaan aina.
En minä ainakaan jauha asunnostani kenellekään mitään vaikka sellaisen omistan.
Mitkä ne oman asunnon omistajan ongelmat ovat kerrostalossa? Niitä ei ole.
Olen johtaja, nainen, ja asun työsuhdeasunnossa joka on siis firmalla vuokralla. En omista tätä tai muitakaan asuntoja saati taloa.
Omaisuutta on kyllä, asuntoihin tai kiinteistöihin sijoittaminen ei vaan voisi vähempää kiinnostaa.
Ja ei kiitos, en haluaisikaan aloittajan kanssa treffeille. En edes sen viihdearvoa takia, kun hän tekisi itsestään pellen selittäessään, kuinka kunnon ihmiset omistavat asuntonsa.
Edelliset työt mulla oli Brasiliassa ja Kiinassa (monikansallinen yritys), joten korona-aikaan oon kyllä ollut Suomessa tosi mielelläni.
Nainen on syrjäytynyt, persaukinen alisuorittaja. Arvattavasti alkoholiongelmainen sekä mt.
Saattaa olla cis-nainen jos on tuollaisessa sosiaalisessa tilanteessa.
Jotkut maksavat enemmän lainoja ja yhtiönvastiketta kun joku toinen vuokraa asunnostaan. Niin että kyllä niitä on siipeilijöitä ja persaukisia myös oman asunnon omistajissa, ja varsinkin miehet ovat niin pihejä, ettei mitään voi tehdä yhdessä mihin vaan vähänkin rahaa menee, kun pitää säästää lapsille perintöä. Että sillain.
Niin, olin itse ennen tähän suhteeseen tultuani vuokralla asuva yli 30 vuotias nainen.
Mietin vain tässä, että onneksi nykyinen puolisoni ei miettinyt tällaisia, hän siitä ilman avioehtoa hyötyisi.
Olen sijoittaja, sukuni on sijoittanut aina. Jopa pienituloinen eläkkeellä oleva mummoni. Minulle on aina opetettu arvostamaan työtä, omaa hyvinvointia ja muita ihmisiä sekä toimeentuloa ja säästämistä.
Oletko kysynyt häneltä, miksi hän on vuokralla? Useamman sijoitusasunnon omistaminen ja itsensä pienessä asunnossa, edullisessa taajamassa asuminen on jopa edullisempaa ja kannattavampaa, kun et vielä tiedä mihin ja kenen kanssa päädyt elämässäsi. Olen muuttanut työni perässä kaupungista toiseen ja vuokralla se on nopeampaa.
Niin, anteeksi, mutta nyt kun mietin, en valitsisi sinua - olen pahoillani, olet liian ennakkoluuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen johtaja, nainen, ja asun työsuhdeasunnossa joka on siis firmalla vuokralla. En omista tätä tai muitakaan asuntoja saati taloa.
Omaisuutta on kyllä, asuntoihin tai kiinteistöihin sijoittaminen ei vaan voisi vähempää kiinnostaa.
Ja ei kiitos, en haluaisikaan aloittajan kanssa treffeille. En edes sen viihdearvoa takia, kun hän tekisi itsestään pellen selittäessään, kuinka kunnon ihmiset omistavat asuntonsa.
Edelliset työt mulla oli Brasiliassa ja Kiinassa (monikansallinen yritys), joten korona-aikaan oon kyllä ollut Suomessa tosi mielelläni.
.. ja sitten heräsit.. :D
Omistusasujan on hyvä selvittää ennen treffeille lähtöä onko nainen vuokralla-asuja sillä moni niistä on persaukinen siipeilijä ja yrittää elää miehen rahoilla.