Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako mennä treffeille naisen kanssa joka asuu vuokralla?

Vierailija
08.03.2021 |

Itse omistan velattoman asunnon ja nainen asuu vuokralla vielä yli 30 vuotiaana, herää epäilys että miksi nainen ei menesty elämässä tuon paremmin, kannattaako tuhlata aikaansa vuokralla asuviin naisiin?

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistat jonkun velattoman homekämpän jolla ei ole mitään arvoa. Naisella on monia sijoitusasuntoja jotka tuottavat hyvin.

Vuokralla-asuminen vs. omistusasuminen ei kerro mitään vauraudesta.

Vierailija
62/106 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse omistat jonkun velattoman homekämpän jolla ei ole mitään arvoa. Naisella on monia sijoitusasuntoja jotka tuottavat hyvin.

Vuokralla-asuminen vs. omistusasuminen ei kerro mitään vauraudesta.

Suurinosa vuokralaisista on köyhiä ja pienituloisia. Omistusasujat ovat rahankäytössä järkeviä, samaa ei voi sanoa vuokralla-asujista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
25.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä vuokralla asuvat naiset ovat arvoasteikon alapäässä. Miettikää nyt, ihmisellä ei ole omaa asuntoa vaan pitää jonku toisen ihmisen kämpässä asua. Silloin ihminen on epäonnistunut.

Vierailija
64/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset ihmettelevät, miten suomalaiset voivat ottaa 25 vuoden asuntolainoja, kun ei tiedetä huomenna tapahtuu. Tunnen monia varakkaita, jotka asuvat vuokralla. Toivottavasti tämä aloitus oli provo. Kiinalaiset voivat olla oikeassa.

Vierailija
65/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderaikaan työttömyyteni oli joillekin miehille ongelma. En tiedä miksi. Asuntolaina lyheni ja laskut tuli maksettua silti...

Vierailija
66/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla ja minulla on myymäni asunnon rahat sijoituksissa. Mutta kiva kuulla, että en kelpaa treffikumppaniksi.

Vierailija
67/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset ihmettelevät, miten suomalaiset voivat ottaa 25 vuoden asuntolainoja, kun ei tiedetä huomenna tapahtuu. Tunnen monia varakkaita, jotka asuvat vuokralla. Toivottavasti tämä aloitus oli provo. Kiinalaiset voivat olla oikeassa.

Kiinassa kaikki asunnot kuuluvat valtiolle. Vaikka ostaisit oman asunnon Kiinassa, niin ostat sen vain määräajaksi lainaan valtiolta.

Vierailija
68/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei missään nimessä kannata.

T. Vuokralla asuva ekonomi

Vierailija
69/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä täytyy tuollaista kysellä (ap), niin on paras, kun ei käy treffeillä ollenkaan.

Vierailija
70/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta vastaanpa silti. Tienaan melkein 100t vuodessa ja asun silti vuokralla, olen melkein 40v. Ihan vain siksi ettei ole kämppää riesana jos päätän lähteä toiseen kaupunkiin, ulkomaille tms. Ja monia monia muita syitä....

Vierailija
71/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ikuisesti, kun eräs herra-herra-iso herra tuli minua baarissa iskemään. Aloitti välittömästi luettelemaan mitä kaikkea omisti: ison omakotitalon, monta sijoitusasuntoa, aikoo jäädä eläkkeelle 40- vuotiaani jne. Katsoin tyyppiä ja kysyin eikö hänellä ole muuta maininnan arvoista itsestään kuin omaisuus. Tyyppi hiljeni, tarjosi puhelinnumeroaan. En ottanut.

Myöhemmin toisella kertaa samaisessa baarissa huomasin samaisen tyypin tuijottavan. Luulen, että mietti mikä meni oikein vikaan, kun en lämmennyt.

Vierailija
72/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, teet naiselle palveluksen kun et tuhlaa hänen aikaansa. Tuollaisella älykkyysosamäärällä/arvomaailmalla et voisi mitenkään tehdä hänen elämästään parempaa.

Vierailija
73/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, mikä aloitus! :) Olen vakavarainen aikuinen, velaton ja asun vuokralla. Ai miksi? Koska se on älyttömän paljon helpompaa ja joustavampaa. Ahdistaa kuunnella vierestä, kun omistusasunnossa asuvat eivät oikein muusta osaa puhuakaan kun siitä asunnosta, sen myynnistä tai ostamisesta ja aina on jotain ongelmaa ties missä putkissa, naapureissa, ollaan hirvittävän tyytymättömiä ja stressaantuneita. Mitään ei voi tehdä elämässä, kun on se asunto, jämähdetään paikalle ja ollaan edelleen tyytymättömiä. Elämässä on niin paljon kaikkea muutakin kuin joku hiton omistusasunto. Koti on tietenkin tärkeä, sen voi rakentaa monella tavalla.

Vierailija
74/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asunto: hinta 300000 e. 20 vuoden laina. Lyhennys n. 1200 e, korko ja kulut noin 300 e, varainsiirtovero 6000, kuukausittainen yhtiövastike 250 e, asunnon kuluminen noin2000 e/ v. Kaikki kulut yhteensä noin 2000/kk. Lisäksi hinnat voivat romahtaa ja voidaan tarvita isompi asunto. Joskus oma asunto oli ehdoton, mutta nyt ei pysty asunnolla rikastumaan. Muut sijoitukset ovat tuottavampia.

Vierailija
75/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Kumman kanssa lähdet mieluimmin treffeille? Naisen, joka asuu vuokralla. On velaton. Sijoituksia muutama Kymppitonni. Vai naisen, jolla on oma asunto. Velkaa 150000. Rahat tiukilla. Ei säästöjä.

Vierailija
76/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä, mutta vastaanpa silti. Tienaan melkein 100t vuodessa ja asun silti vuokralla, olen melkein 40v. Ihan vain siksi ettei ole kämppää riesana jos päätän lähteä toiseen kaupunkiin, ulkomaille tms. Ja monia monia muita syitä....

Hölmö olet. Kämpän omistuksesta ei ole mitään riesaa ja myynti onnistuu isoissa kaupungeissa 1-2 kk kun on hyvällä paikalla.

Vierailija
77/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Kumman kanssa lähdet mieluimmin treffeille? Naisen, joka asuu vuokralla. On velaton. Sijoituksia muutama Kymppitonni. Vai naisen, jolla on oma asunto. Velkaa 150000. Rahat tiukilla. Ei säästöjä.

Aika huonoa sijoitustoimintaa kun maksaa vuokraa toiselle ihmiselle ja yrittää samaan aikaan saada sijoituksilla rahaa. Silläkin rahalla voisi maksaa asuntolainaa pois. Kyllä asuntolainan ottaja on näistä viisaampi.

Vierailija
78/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, mikä aloitus! :) Olen vakavarainen aikuinen, velaton ja asun vuokralla. Ai miksi? Koska se on älyttömän paljon helpompaa ja joustavampaa. Ahdistaa kuunnella vierestä, kun omistusasunnossa asuvat eivät oikein muusta osaa puhuakaan kun siitä asunnosta, sen myynnistä tai ostamisesta ja aina on jotain ongelmaa ties missä putkissa, naapureissa, ollaan hirvittävän tyytymättömiä ja stressaantuneita. Mitään ei voi tehdä elämässä, kun on se asunto, jämähdetään paikalle ja ollaan edelleen tyytymättömiä. Elämässä on niin paljon kaikkea muutakin kuin joku hiton omistusasunto. Koti on tietenkin tärkeä, sen voi rakentaa monella tavalla.

Älä kirjoita tuollaista sontaa. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia ja stressiä omistusasunnon kanssa, enempi oli stressiä kun asuin vuokralla ja ei tiennyt koska pitää muuttaa pois jos asunto myydään, no se meni myyntiin ja piti kauhealla kiireellä alkaa katsomaan toista kämppää tilalle ja ei millään tuntunut löytyvän, monta kuukautta sai etsiä ja selvitellä jos löytyisi. Lopulta päätyin ostamaan asunnon ja loppui stressit. Lisäksi vuokranantaja kävi joka vuosi katsomassa kämpän kuntoa.

Vierailija
79/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette tulleet kirjoitelleeksi noin tylsistä aiheista mahdollisen deittisi kanssa? Itse tuskin olisin kiinnostunut lähtemään treffeille, jos viestiteltäisiin jostain niin tylsästä ja tavallisesta kuin onko omistus- vai vuokra-asunto. Kuulostaa yhtä tylsältä aiheelta kuin joku "mikä on sun lempiväri? mikä oli lempiaine koulussa? mikä on sun lempivuodenaika?" Itse haluan enemmänkin tietää toisen persoonasta sekä siitä, synkkaako meillä viestien tasolla. Jos toinen ottaisi puheeksi asumismuodon, alkaisi kuulostaa siltä, ettei hänellä ole mitään mielenkiintoista kerrottavaa, tai että meillä ei oikein sujuvasti etene juttelu.

Vierailija
80/106 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kannattaisi? 

Parempi että asuu vuokralla ja maksaa vuokransa itse, ja käy töissä,  kuin että esim asuu vanhempiensa luona eikä tee mitään. 

Suurkaupungissa ei voi olla niin kranttunen.