Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattiin eilen ex tempore aika maistraattiin, en jaksa odottaa

Vierailija
04.06.2025 |

En tiennyt että tulen asiasta näin iloiseksi. :D Ajattelin etten koskaan mene naimisiin, se ei ole tärkeää.

Puoli vuotta pitää nyt jaksaa odottaa ja ennen kaikkea olla hiljaa asiasta. Mennään salaa vihille ja lähdetään samana iltana reissuun. Sieltä laitetaan sitten viesti läheisille että avioparina lähdettiin.

Jännää! Miestäkin hymyilyttää kun asiasta puhutaan, vaikka se ämpyili ensin että turhaa moinen säätö.

Miksi tein aloituksen? Jotta saan kertoa tämän edes jollekin! Meinasin jo eilen möläyttää asian harrastuskaverille mutta suljin suuni viime tipassa.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se joka on viimeisillään raskaana?

Vierailija
2/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä munaa elämääsi poika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mies kysyi kyllä että alkaako vauvan vinkuminen vihkimisen jälkeen. :D Ei ala. Vaimo voin olla, äiti en.

Ap

Vierailija
4/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Ap

Vierailija
5/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Me tehtiin aikoinaan samoin, todistajat oli maistraatista ja laitettiin lentokentältä häämatkalle lähtiessä viestit läheisille ja päivitettiin tieto facebookiin.

Vierailija
6/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Me tehtiin aikoinaan samoin, todistajat oli maistraatista ja laitettiin lentokentältä häämatkalle lähtiessä viestit läheisille ja päivitettiin tieto facebookiin.

Kiitos! Meillä on just sama suunnitelma. Todistajat myös maistraatista.

Liian pitkä aika salailuun tämä. :D Varsinkin kun tiedän tapaavani kesällä ystäviä jotka aina vitsailevat koska menemme naimisiin, kun olemme olleet yhdessä niin kauan.

Ap

Vierailija
7/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille ja eikä se mikään ihme ole, että tuntuu, ettei jaksaisi odottaa. Nauttikaa kuitenkin myös tuosta odottamisesta ja suunnittelusta. :) 

Vierailija
8/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt naimisiin 10v sitten. Ei olla kerrottu kellekään.

Vierailija
9/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea teille ja eikä se mikään ihme ole, että tuntuu, ettei jaksaisi odottaa. Nauttikaa kuitenkin myös tuosta odottamisesta ja suunnittelusta. :) 

Kiitos!

Ei tässä oikein ole edes mitään suunniteltavaa, sekin tuntuu hassulta. Esteet pitää tutkia myöhemmin mutta matkan suhteen kaikki on junalippuja vaille valmista. Pitäisi nyt osata tunkea tämä asia mielen perukoille ö-mappiin joksikin aikaa. :D

Ap

Vierailija
10/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, voitit. :D Mä ajattelin laittaa perheelle viestiä heti kun lentokenttäkuskin perävalot näkyvät. Ja varmaan someen myös ilmoitus heti perään.

Ap

Vierailija
11/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, voitit. :D Mä ajattelin laittaa perheelle viestiä heti kun lentokenttäkuskin perävalot näkyvät. Ja varmaan someen myös ilmoitus heti perään.

Ap

Mitä sitä kellekään ilmottelemaan. Se on mfeidän kahden välinen juttu. Olemme lapseton pariskunta.p

Vierailija
12/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ex tempore -aika? Miten se eroaa normaalista ajasta?

Vierailija
13/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitä kellekään ilmottelemaan. Se on mfeidän kahden välinen juttu. Olemme lapseton pariskunta.p

Niinhän se on. <3 Itse tosin ajattelen avioliiton olevan myös sosiaalinen juttu. Kerrotaan muille että tässä ollaan ja pysytään.

Ap

Vierailija
14/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ex tempore -aika? Miten se eroaa normaalista ajasta?

Varattiin ex tempore. Aika on ihan tavallinen vihkimisaika.

Ap

Vierailija
15/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää odottaa puoli vuotta?

Vierailija
16/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää odottaa puoli vuotta?

Koska reissu on silloin ja tarkoitus on niin sanotusti karata vihille. Ei juhlia, ei hössötystä, ei stressiä. Vain vihkiminen ja matka kahdestaan.

Ap

Vierailija
17/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroatte kuitenkin. 

Vierailija
18/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroatte kuitenkin. 

Voi olla. 11 vuotta tässä nyt on mennyt ihan hyvin, mutta tulevaisuudesta ei toki voi varmaksi tietää mitään.

Ap

Vierailija
19/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kiva. Kannattaa sitten suhtautua rauhallisesti siihen, että onnitteluja tai lahjoja ei tule, moni toteaa, että ai jaa. Joku matkalle karkaaminen heti vihkimisen jälkeen antaa kuvan kuin häpeäisitte tekoanne tai pidätte hurjan jännittävänä sitä, että kukaan ei tiedä.

Usko pois, kukaan ei edes välitä. 

Vierailija
20/67 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan kiva. Kannattaa sitten suhtautua rauhallisesti siihen, että onnitteluja tai lahjoja ei tule, moni toteaa, että ai jaa. Joku matkalle karkaaminen heti vihkimisen jälkeen antaa kuvan kuin häpeäisitte tekoanne tai pidätte hurjan jännittävänä sitä, että kukaan ei tiedä.

Usko pois, kukaan ei edes välitä. 

Juuri onnitteluilta ja lahjoilta halutaan välttyä.

Ja yllättävän monia on kyllä vuosien varrella kiinnostanut se ettei olla naimisissa. Sukulaisia, työkavereita ja ystäviä myöten. Oikeastaan ollaan vähän kuin lähipiirin susipari-meemi, jos niin voi sanoa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän