Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako mennä treffeille naisen kanssa joka asuu vuokralla?

Vierailija
08.03.2021 |

Itse omistan velattoman asunnon ja nainen asuu vuokralla vielä yli 30 vuotiaana, herää epäilys että miksi nainen ei menesty elämässä tuon paremmin, kannattaako tuhlata aikaansa vuokralla asuviin naisiin?

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä, mutta sinun ei. Asennevammaista ei kukaan halua.

Vierailija
42/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos toi on sulle ylittämätön este, et silloin mene. Mikset laita ilmoitukseen VAIN omistusasujat?

No eikö se kerro ihmisestä ja sen rahankäytöstä paljon jos asuu vuokralla yli 30 vuotiaana, sitä on syytä epäillä miksi asuu vuokralla. Ei ole rahankäyttö hallinnassa?

Itse olen 40v, omaisuutta lähes miljoona ja asun vuokralla. Se on minun valintani sijoittaa muuhun kuin asuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos toi on sulle ylittämätön este, et silloin mene. Mikset laita ilmoitukseen VAIN omistusasujat?

No eikö se kerro ihmisestä ja sen rahankäytöstä paljon jos asuu vuokralla yli 30 vuotiaana, sitä on syytä epäillä miksi asuu vuokralla. Ei ole rahankäyttö hallinnassa?

Jos ajattelet vuokralla asuvista näin, niin silloin ei tietenkään kannata mennä treffeille vuokralla asuvan kanssa. Miksi ihmeessä edes kysyt tällaista?

Vierailija
44/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap varmaan hieman kiihdyttää palstalaisia, mutta myönnän, että itsekään en halua miestä, joka ei ole saanut omaa asuntoa hankittua. Nuoret on asia erikseen, mutta itse katselen ikähaarukkaa 55. Jollei siinä iässä ole asunto hommattuna, niinjokin on vialla,

Kyllä ensiasunto pitää olla hankittuna jo viimeistään 35 vuotiaana mutta mielummin jo 30 vuotiaana

Vierailija
45/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli.

Apn mittarin mukaan en ole menestynyt, koska asun vuokralla.

Olen akateeminen, itse asiassa 2 akateemista tutkintoa, ammatiltani hyvätuloinen talousjohtaja, sijoitussalkku on, ja se suu miksi asun vuokralla on se että rakennutan taloa.

Mutta ei kelpaa, ei ei, luuseri olen ja täysin elämässä menestymätön koska ASUN VUOKRALLA.

Vierailija
46/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sä pimee???

Eiköhän ole trolli.

Vierailija
47/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en huoli vuokralla asuvaa elämänkoululaista, sellaisia ne vuokralla asujat ovat.

Vierailija
48/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ties millä keinoin sekin "maksaa" vuokransa.

Vierailija
49/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Mutta pakko sanoa.. Itse en ikinä haluaisi edes treffeille ihmisen kanssa joka ajattelee noin. Eli jos osuisi kohdalleni luultavasti nauraisin räkäisesti ja toivottaisin hyvää jatkoa.

Vierailija
50/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua ikinä omistusasuntoa. On kuitenkin raha-asiat kunnossa ja olen tarkka rahankäyttäjä. Ahdistaa suunnattomasti ajatuskin asuntolainasta ja omistusasunto tuntuisi vankilalta. Tykkään siitä että voin muuttaa vaikka huomenna eikä tarvitsisi miettiä mitään taloa mikä jää taakse. Olen luonteeltani tälläinen ja tykkään elää näin. Ei siis ole niin mustavalkoista.

Tuollaisia tuuliviirinaisia usein alkaa ahdistamaan parisuhdekin. Pian tekee mieli lähteä jonnekin.

Eli nainen halutaan sitoa joko yhteisen omaisuuden taikka taloudellisen riippuvuuden kautta siihen olemassaolevaan suhteeseen?

Joo, tälläinen ns perinteinen, konservatiivinen mies ei sopisikaan minulle ollenkaan. En edes kylläkään yrittäisi sellaisen ihmisen kanssa mitään, sen huomaa aika nopeasti jos joku on tälläinen. En tarvitse parisuhdetta mitenkään epätoivoisesti. Nykyinen mieheni on minulle täydellinen, kävi tuuri...

Lienekö sattumaa että kirjoitat muodossa "nykyinen mieheni".

Kertoo paljon siitä ettet ole sitoutumiskykyistä tyyppiä kun suhteessakin kirjoitat muodossa joka vittaa siihen että kyseessä saattaa pian olla entinen mies.

Jännä tulkinta. Minulle tuli mieleen, että kyseisellä kirjoittajalla on kokemusta myös parisuhteesta sellaisen perinteisen konservatiivisen miehen kanssa, ja tästä kokemuksesta hän on oppinut, että sellainen luonne ei sovellu hänelle. Eli termiä "nykyinen mies" käytetään erotuksena niistä edellisistä kumppaneista, jotka eivät olleet kirjoittajalle täydellisiä, kuten tämä nykyinen mies on.

Vierailija
51/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä ole kyse köyhyydestä. Voinut eron vuoksi myydä omakotitalon ja rahaa on paljon enemmän kuin aloittajalla.

Itse en arvosta yhtään omistusasuntoa jos se on joku betonikuutio kerrostalossa.

Vierailija
52/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on jo kolme sijoitusasuntoa, jotka maksavat itse itseään.

Kannattaa kysyä sijoitusvikkejä, ennen kuin hän karkaa käsistä.

Vierailija
53/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en huoli vuokralla asuvaa elämänkoululaista, sellaisia ne vuokralla asujat ovat.

Vuokralla asuvien etu, että annat heidän olla rauhassa. 

Vierailija
54/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Neuvoisin miettimään seuraavia asioita.

1. Miksi nainen asuu vuokralla?

Kertooko tämän elämäntavoista jotka muodostuisivat ongelmaksi parisuhteessa? Kuten että nainen haluaa kaiken heti ja nyt, kun taas sinä olet taloudellisesti vastuullisempi.

2. Pyrkiikö nainen hyötymään sinun varallisuudestasi?

Onko kyseessä yksi monista naisista jotka haluavat kolmekymppisiksi asti "elää ja kokea", ja sitten parisuhteeseen taloudellisesti menestyneemmän miehen kanssa jotta he saisivat syödä ja säästää kakun? Haiskahtaako naisen tilanteessa "seikkailut on seikkailtu ja nyt on aika vakiintua". Millaisiai naisen exät ovat olleet? Samanlaisia vastuullisia miehiä kuin sinä, vai jännempiä seikailijatyyppejä?

3. Onko nainen valmis osoittamaan tämän teoin, eikä vain sanoin?

Naiset usein sanovat etteivät välitä rahasta. Mutta tässä onkin juju. Nimittäin he haluavat ettei mieskään välitä. Ja tämäpä onkin varsin sopivaa kun miehellä on rahaa ja heillä ei. Tokihan mies herrasmiehenä jakaa kaiken, eihän mies vain ole pihi!? Onko naiselle siis ok maksaa puolet kaikesta? Mikäli muuttaisitte sinun asuntoosi, maksaisiko nainen käypää vuokra? Jos ostaisitte yhteisen asunnon, maksaisiko nainen omista rahoistaan puolikkaansa asuntolainasta, kun taas sinulle jäisi vastaava summa ylimääräistä vain omaan käyttöösi?

Tutustutko sä naisiin ennen ensimmäisiä treffejä niin hyvin, että osaisit vastata tuollaisiin kysymyksiin? Itse olen luullut olevani hitaasti etenevää tyyppiä, mutta kyllä yleensä 2-3 viikon viestittelyjen jälkeen jo treffeille lähden. En siinä vaiheessa vielä kyllä arvaisi mennä tekemään kovin kummoisia oletuksia jonkun asumismuodon perusteella.

Vierailija
55/106 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla-asujilla on hyvin usein rahaongelmia, peliongelmia, alkoholiongelmia ja mt-ongelmia.

Vierailija
56/106 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita uusi ilmoitus: Haen vakaavaraista naista joka on kiinnostunut asumaan omassa talossa. Varattomat älköön vaivautuko!

Tuollaisia ilmoituksia naiset kirjoittavat jatkuvasti,mutta niissä vaan ilmaistaan asia epäsuorasti puhumalla esimerkiksi korkeakoulutuksesta.

Vierailija
57/106 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli jo yritystä. 2/5

Vierailija
58/106 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestin alapeukuista päätellen naiset kiukusta kihisee, miksi mies ei saa vaatia naiselta korkeampaa tasoa koulutuksen ja tulojen suhteen?

Vierailija
59/106 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kanssasi treffeille vaikka asuisin yksin palatsissa.

60/106 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi jollekkin naiselle mahtava mahdollisuus..Voi niitä yhteisiä pihanhoito hetkiä ja marjastusreissuja.

Iltaisin voisitte yhdessä exelistä seurata kulujen kehittymisiä ja verrata näitä laatimaanne vuosibudjettiin.

Ennen nukkumaan menoa kauhistelisitte vielä sähkölaskua ja miettisitte miten vielä vähennetään

vedenkulutusta. Kevään koittaessa kiertelisitte liikkeitä hakiessanne hinta/laatusuhteeltaan parasta

halkomakonetta, koska enää se halkokauppias ei huijaa teitä ja lämmityksessä säästetään kun lämmitellään

uunia. Kesäiltaisin pesaisisitte yhdessä uuden velka farkun ja hymyilisitte kuin naantalin aurigot, kun se

kiiltelisi upeasti pihalla iltaauringon loisteessa.