Naiset maksaa vain 38,2% ansiotulo- ja pääomaveroista
Miehet maksaa loput 61,8%. Miehet maksaa tuloveroja keskimäärin 66,7% enemmän kuin naiset
(Miehet keskimäärin 9 569€ naiset keskimäärin 5 740 €)
Vuodessa miehet maksavat ansio- ja pääomaveroja 19,5 miljardia euroa ja naiset 12,1 miljardia euroa. Miehet siis maksavat 7,4 miljardia euroa enemmän kuin naiset ansio- ja pääomaveroja vuositasolla.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/3984884
Kuvaavaa että helsinginuutiset oli tuonkin otsikossa kääntänyt niin että naisia sorsitaan,
Eikö kuitenkin johtopäätöksenä pitäisi tehdä se että tasa-arvon nimissäkin naisten tulisi ryhdistäytyä ja osallistua veronmaksutalkoisiin siten että maksaisivat tuon 7,4 miljardia enemmän veroja yhteiseen kassaan. Tuo vaje on suunnilleen samaa kokoluokkaa mitä autoilusta ja tieliikenteestä kerätään veroja vuositasolla, joten kirimistä riittää.
Kommentit (643)
Olen enemmän kiinnostunut siitä kuinka paljon työpaikkoja ovat naiset ja miehet suomeen luoneet. Verotus kertoo vain rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen euro on edelleen se 83 senttiä. Lisäksi nainen on kotona ja hoitaa lapset. Hoida nämä asiat kuntoon, niin hoituu tuo veroasiat ja sitten voidaan keskustella myös siitä intti asiasta!
Viime vuonna se oli 77 senttiä.
Naisen euro on 102 senttiä, jos lasketaan keskimääräistä palkkaa tehtyä työtuntia kohti. Kuukausiansioiden vertailussa ei ole paljon mieltä, jos miesten suurempaa työtuntimäärää ei oteta mitenkään huomioon.
sekin on katso miesten välttelyä kotitöistä. Tahallaan jäävät ylitöihin
Ihan oikeesti tätä tapahtuu paljon. Oma mies tunnusti vuosien päästä, että välillä jäi ylitöihin kun ei jaksanut sitä hulabaloota joka vauva-pikkulapsiarjesta väistämättä aiheutuu. Ja hän sentään oli ihan osallistuva isä, joten miten ne vähemmän osallistuvat sitten...
Kahdella eri työpaikalla törmäsin myös tuohon, että miehet naureskelevat ja sanovat, että pitää jäädä ylitöihin, niin vaimo ehtii siivota loppuun. Tämä oli perjantaisin. Lapsen koliikkiakin käytettiin tekosyynä, että ei ole kiire kotiin.
Kolmella työpaikalla olen törmännyt naisiin jotka kertovat ettei yksikään lapsista ole heidän puolisonsa.
Hyvä niin. Oman lapsen kanssa avioituminen kun on Suomessa laitonta sen lisäksi, että se olisi äärimmäisen paheksuttavaa ja moraalitonta.
Miksi ymmärrät tarkoituksella kanssakeskustelijan väärin ja yrität nolata häntä?
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän kiinnostunut siitä kuinka paljon työpaikkoja ovat naiset ja miehet suomeen luoneet. Verotus kertoo vain rahasta.
aivan helvetisti.
Tosin ne on lähinnä julkisella sektorilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet tekevät tuottavan työn ja tästä työstä ansaitut rahat jaetaan sitten naisille leväperäisinä avustuksina.
Huutikset tyhmille naisille.
Ai. Itse en kyllä saa kuin palkkarahat.
joka julkisella sektorilla syntyy mistä?
En työskentele julkisella sektorilla.
Ja btw, jos julkisella työskentelevä saa palkkaa tekemästään työstä, niin tämähän ei ole avustusta. Se on palkka.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuksistanne huolissanne olevat miehet: Alkakaa oikeasti järjestäytyä liikkeenä, joka koskee kaikkia biologisia miehiä ja jossa keskitytään teitä yhteisesti koskettaviin asioihin. Tuo naisista valittaminen on säälittävää, turhaa ja vain todistaa, että (radikaali)feministit ovat olleet koko ajan oikeassa: Naisilla ei ole samoja mahdollisuuksia työmarkkinoilla, heille kaadetaan leijonaosa lasten kasvatusvastuusta ja heihin kohdistetaan enemmän väkivaltaa suhteessa siihen, kuinka suuri osuus naisista on väkivallan tekijöitä.
Miesten puuttuminen omiin ongelmiinne auttaa myös teitä.
Mitä mahdollisuuksia naisilta puuttuu työmarkkinoilla? Tarhatädin koulutuksella ei kutsuta metsäyhtiön hallitukseen ja se on vääryys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet tekevät tuottavan työn ja tästä työstä ansaitut rahat jaetaan sitten naisille leväperäisinä avustuksina.
Huutikset tyhmille naisille.
Ai. Itse en kyllä saa kuin palkkarahat.
joka julkisella sektorilla syntyy mistä?
En työskentele julkisella sektorilla.
Ja btw, jos julkisella työskentelevä saa palkkaa tekemästään työstä, niin tämähän ei ole avustusta. Se on palkka.
Työtä jolla ei ole tarkoitusta eikä kukaan kanna vastuuta mistään
Se on avustusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän on ihan triggeröityneitä täällä :D huh huh
Tällä miesvihapalstalla? Miksiköhän
Ei tänne tarvitse tulla, mene vaikka ylilaudalle :D
tai sitten voit vähentää tätä miesvihaasi
Miksi vihaat miehiä?
Miesten mielestä kaikki mitä naiset tekevät on turhaa. Lastenhoito? Turhaa. Opettaminen? Turhaa. Lääkärit? Turhia. Sairaanhoitajat? Turhia nekin.
Ainut tärkeä asia maailmassa on rahan teko ja muiden alistaminen.
Miehet <3
Ihanaa miesvihaa
Joko lopultakin omatkin silmäsi avautuvat sille, että tuo sonta jota tällä palstalla oksennat on oikeasti miesvihaa? Hyvä että tämä tosiasia alkaa saavuttaa tajuntasi. Ehkä nyt ymmärrät hävetä ja korjata käytöstäsi.
Aivan, miesten yleistäminen rahanahneiksi sioiksi jotka välittävät vain muiden alistamisesta...
Se ei ole miesvihaa? Mikähän sinusta olisi?
” Miehenä ja sukupuoleni edustajana olen sitä mieltä, että kaikki mitä naiset tekevät on turhaa. Lastenhoito? Turhaa. Opettaminen? Turhaa. Lääkärit? Turhia. Sairaanhoitajat? Turhia nekin.”
^ TUO on miesvihaa. Omien sairaiden harhojesi väittäminen miesten mielipiteeksi. Se on miesvihaa.
Ei normaali mies noin ajattele, sen voi todeta ihan empiirisesti juttelemalla normaalien miesten kanssa. Sen voi todeta empiirisesti olemalla normaalin, rakastavan isän tytär ja normaalien, rakastavien veljien sisko. Sen voi todeta empiirisesti pariutumalla normaalin, rakastavan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yllättävää, kun naiset joutuvat kantamaan vastuun lapsista, vaikka miehet niitä kovasti haluavat.
Naiset pitävät perhevapaat, kun lapsi kotihoidossa, hoitavat sairaat lapset, pitävät palkattomat vapaat, kun lasta käytetään neuvolassa tai hammaslääkärissä ja usein tekevät lyhennettyä työpäivää, kun lapsi alakoulussa, pitävät vapaata, kun alakouluikäisellä on koulusta lomaa jne.
Usein hoitavat iäkkäiden vanhempien ja appivanhempien lääkärissäkäynnit ja muut asiat ja joutuvat ottamaan palkatonta vapaata.Aloitus kertoo vain perheiden epäoikeudenmukaisuudesta, ei itse asiassa verotuksesta, sillä naiset tekevät "palkatonta" työtä, joka on yhteiskunnallisesti merkittävä, vaikka se ei naisten tuloissa ja verotuksessa huomioida.
Ja lapsiin ja vanhuksiin kohdistuva palkattomat vapaat pitäisi jakaa puoliksi ja siihen tarvitaan lainsäädäntö, muuten se ei korjaannu.
vain äidistä voi olla varma
Eivätkä naiset tee palkatonta työtä vaan vanhempien taakkaa helpotetaan myös lapsettomien verovaroilla.
Miten niin vain äidistä voi olla varma? Isyystestin saa netistä tilattua n. satasella. Onko se muiden vika, ettei sinua huvita tätäkään asiaa hoitaa itse?
Kuten myös sp-taudit voi selvittää itse
SEKÖ sinua tässä närästää? Eikö julkisella tullut tyydyttävää tulosta ja joudut turvautumaan yksityiseen lääkäriasemaan? Ok.
Ei närästä vaan se että vetoat testin hintaan syyksi miksi sitä ei voi teettää automaattisesti.
taas tyttö k¨äy henkilöön... ihana nähdä kun likoilla alkaa keittää.
Oi, olin eri kuin edellinen. Sori kun unohtui laittaa. Mutta sp-testit siis ovat ärtymyksesi taustalla? (Auts. Mikäs kuppa sulla?)
voi tyttönen, onks lukemisen kanssa vaikeuksia?
Luin ihan silmän kanssa säikeen uudelleen, enkä edelleenkään keksi, miksi yhtäkkiä tempaisit sp-testit tähän keskusteluun. Ilmeisesti kirvelee kovasti - en kyllä muuta syytä tällaiseen aiheen totaalikäännökseen keksi? Vai onko sinulla jotain erityisvaikeuksia hahmottaa, mistä milloinkin puhutaan?
Et keksi vaikka kerroin sen? Kenellähän ne eritysvaikeudet ovat...
Naiset vetoavat kuluihin kun testin pakollisuutta ehdotetaan. Sp-testien kulut samassa yhteydessä unohtuvat sopivasti.
Niin, ne testit jotka teetetään naisille vaikka niihin ei ole tarvetta.
SP-testin saa n. satasella. Onko se muiden vika, ettei sinua huvita tätäkään asiaa hoitaa itse?
”Ne testit jotka teetetään naisille vaikka niihin ei ole tarvetta” - siis tämäkö nyt on ”se” juttu?
Hmm, googletin. Ilmeisesti verenpainettasi nostavat äitiyshuoltoon kuuluvat sp-testit? Mistä kohtaa tämä oli luettavissa tuolta aiemmin? Oletat ilmeisesti, että aihe on kaikille synnyttämättömillekin naisille tuttu? No, ei ollut. Miten se tähän ketjuun tai säikeeseen liittyy, jää edelleen hämäräksi - paljastuiko perheessäsi noiden testien tiimoilta jokin epämiellyttävä yllätys, vai miksi tämä on tässä nyt tapetilla?
et sitten vieläkään osaa lukea? Lainaan itseäni:
Naiset vetoavat kuluihin kun (isyys)testin pakollisuutta ehdotetaan. Sp-testien kulut samassa yhteydessä unohtuvat sopivasti.
Keskusteluhan lähti kun kerroin etttä vain äidistä voi olla varma joten tietysti naiset kantavat vastuun. Miksi mies kantaisi vastuuta toisen lapsista?
Isyystestien yhteydessä sp-testit? Mitä hemmettiä? Olet sekaisin kuin seinäkello.
Eri.
Taidat olla uusi palstalla? Tuo tyyppi haukkuu naisia kaikista mahdollisista ja mahdottomista jutuista ja olettaa, että kaikki muutkin ovat selvillä kaikista hänen räkytyksistään. Tämä vääntö liittyy isyysaiheeseen, joka ei tietenkään tähän ketjuun liity millään lailla, mutta koko myllyn se pyöräyttää läpi aiheesta riippumatta, kuten aina.
vain miesvihaketjuissa
enkä hauku naisia sen enempää kuin te hauku miehiä kun kommentoitte minua.
Te vain otatte sen henkilökohtaisesti koska... no tiedät kyllä
Sinä taas tulkitset miesvihaksi omaan typerehtimiseesi kohdistuvat kommentit. Aika paljon itsestäsi oletat, kun kuvittelet koko miessukupuolta edustavasi.
Tämäkö siis kommentoi minun typeryyttäni?
Miehet <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Me emme tarvitse miehiä" - naiset
"Me haluamme sosialistisempaa talouspolitiikkaa ja enemmän verorahoilla kustannettavia palveluja" - myös naiset
Ahhaha, mä jo odottelinkin, että milloin päästään tähän ”terveisin naiset” -vaiheeseen. Ehdittiin tänäänkin ennen palstan sulkeutumista. 😂
Nyt jännityksellä odotan sitä hieman ennen yhtätoista ryöpsähtävää, leikepöydällä jemmassa odotellutta viestitulvaa. ”Viimeinen sana stana!” 🙂
eri tyyppi...
mikä fiilis rinkirunkkausketjussa? Saitko haluamasi solvaukset miehiä kohtaan kirjoitettua, vai tyydyitkö lukemaan viiltäviä heittoja? Ajattelitko käyttää parhaat palat itse, pienin muutoksin?
Aa, sinä olet se, joka kopioi minun viestini eräässä toisessa ketjussa ja nyt onnessaan copypastaa sitä sinne tänne. Olet kyllä aika hassu. 🙂
Tämä jos mikä lisää rakentavaa ja positiivista keskusteluilmapiiriä. Kiva, jatka samaan malliin, tuo tekee näköjään sinut tosi onnelliseksi. ☺️👍
Kiva, että viesti ihastutti sinua noin kovasti, mutta toisaalta sääli, ettei sinulla ole mitään omaa sanottavaa. 😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat miehiä?
Miesten mielestä kaikki mitä naiset tekevät on turhaa. Lastenhoito? Turhaa. Opettaminen? Turhaa. Lääkärit? Turhia. Sairaanhoitajat? Turhia nekin.
Miehet <3
Ihanaa miesvihaa
Joko lopultakin omatkin silmäsi avautuvat sille, että tuo sonta jota tällä palstalla oksennat on oikeasti miesvihaa? Hyvä että tämä tosiasia alkaa saavuttaa tajuntasi. Ehkä nyt ymmärrät hävetä ja korjata käytöstäsi.
Aivan, miesten yleistäminen rahanahneiksi sioiksi jotka välittävät vain muiden alistamisesta...
” Miehenä ja sukupuoleni edustajana olen sitä mieltä, että kaikki mitä naiset tekevät on turhaa. Lastenhoito? Turhaa. Opettaminen? Turhaa. Lääkärit? Turhia. Sairaanhoitajat? Turhia nekin.”
^ TUO on miesvihaa. Omien sairaiden harhojesi väittäminen miesten mielipiteeksi. Se on miesvihaa.
Ei normaali mies noin ajattele, sen voi todeta ihan empiirisesti juttelemalla normaalien miesten kanssa. Sen voi todeta empiirisesti olemalla normaalin, rakastavan isän tytär ja normaalien, rakastavien veljien sisko. Sen voi todeta empiirisesti pariutumalla normaalin, rakastavan miehen kanssa.
Miksi muutit tekstiä? Se oli naisen kirjoittama ja kuului:
Miehet <3
Se että nainen väittää miesten ajattelevan ja toimivan noin on miesvihaa. Se kuitenkin systemaattisesti kielletään palstalla.
Vähän sama kuin miesten kutsuminen sioiksi... jätä se sika. Heh heh hauskaa!
Mutta sitten kun sika sanoo synnyttämistä porsimiseksi.,.. ei sellainen sovi.
Mikä ero? Hauskaa vain kun miehiä solvataan?
Miten sitä pitäisi nimittää jos se ei kerran ole miesvihaa?
Naisten yleisimmästä ja hyväpalkkaisesta työstä ei makseta ollenkaan veroja. Sitä kai nykyään kutsutaan sugardatingiksi. Sille oli ennen h alkuinen suomalainen sana, mutta vihreät kielsivät sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Me emme tarvitse miehiä" - naiset
"Me haluamme sosialistisempaa talouspolitiikkaa ja enemmän verorahoilla kustannettavia palveluja" - myös naiset
Ahhaha, mä jo odottelinkin, että milloin päästään tähän ”terveisin naiset” -vaiheeseen. Ehdittiin tänäänkin ennen palstan sulkeutumista. 😂
Nyt jännityksellä odotan sitä hieman ennen yhtätoista ryöpsähtävää, leikepöydällä jemmassa odotellutta viestitulvaa. ”Viimeinen sana stana!” 🙂
eri tyyppi...
mikä fiilis rinkirunkkausketjussa? Saitko haluamasi solvaukset miehiä kohtaan kirjoitettua, vai tyydyitkö lukemaan viiltäviä heittoja? Ajattelitko käyttää parhaat palat itse, pienin muutoksin?
Aa, sinä olet se, joka kopioi minun viestini eräässä toisessa ketjussa ja nyt onnessaan copypastaa sitä sinne tänne. Olet kyllä aika hassu. 🙂
Tämä jos mikä lisää rakentavaa ja positiivista keskusteluilmapiiriä. Kiva, jatka samaan malliin, tuo tekee näköjään sinut tosi onnelliseksi. ☺️👍
Kiva, että viesti ihastutti sinua noin kovasti, mutta toisaalta sääli, ettei sinulla ole mitään omaa sanottavaa. 😐
Hyvä viesti ja sopii täydellisesti lähes kaikkeen millä naiset palstalla miehiä haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen euro on edelleen se 83 senttiä. Lisäksi nainen on kotona ja hoitaa lapset. Hoida nämä asiat kuntoon, niin hoituu tuo veroasiat ja sitten voidaan keskustella myös siitä intti asiasta!
Viime vuonna se oli 77 senttiä.
Naisen euro on 102 senttiä, jos lasketaan keskimääräistä palkkaa tehtyä työtuntia kohti. Kuukausiansioiden vertailussa ei ole paljon mieltä, jos miesten suurempaa työtuntimäärää ei oteta mitenkään huomioon.
sekin on katso miesten välttelyä kotitöistä. Tahallaan jäävät ylitöihin
Ihan oikeesti tätä tapahtuu paljon. Oma mies tunnusti vuosien päästä, että välillä jäi ylitöihin kun ei jaksanut sitä hulabaloota joka vauva-pikkulapsiarjesta väistämättä aiheutuu. Ja hän sentään oli ihan osallistuva isä, joten miten ne vähemmän osallistuvat sitten...
Kahdella eri työpaikalla törmäsin myös tuohon, että miehet naureskelevat ja sanovat, että pitää jäädä ylitöihin, niin vaimo ehtii siivota loppuun. Tämä oli perjantaisin. Lapsen koliikkiakin käytettiin tekosyynä, että ei ole kiire kotiin.
Kolmella työpaikalla olen törmännyt naisiin jotka kertovat ettei yksikään lapsista ole heidän puolisonsa.
Niin, täällä Suomessa on se kiva juttu, että saa erota ja mennä uudestaan naimisiin olipa hankkinut lapsia vai ei. Joissain toisissa kulttuureissa voi olla toisin, sinä ehkä tiedät niistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yllättävää, kun naiset joutuvat kantamaan vastuun lapsista, vaikka miehet niitä kovasti haluavat.
Naiset pitävät perhevapaat, kun lapsi kotihoidossa, hoitavat sairaat lapset, pitävät palkattomat vapaat, kun lasta käytetään neuvolassa tai hammaslääkärissä ja usein tekevät lyhennettyä työpäivää, kun lapsi alakoulussa, pitävät vapaata, kun alakouluikäisellä on koulusta lomaa jne.
Usein hoitavat iäkkäiden vanhempien ja appivanhempien lääkärissäkäynnit ja muut asiat ja joutuvat ottamaan palkatonta vapaata.Aloitus kertoo vain perheiden epäoikeudenmukaisuudesta, ei itse asiassa verotuksesta, sillä naiset tekevät "palkatonta" työtä, joka on yhteiskunnallisesti merkittävä, vaikka se ei naisten tuloissa ja verotuksessa huomioida.
Ja lapsiin ja vanhuksiin kohdistuva palkattomat vapaat pitäisi jakaa puoliksi ja siihen tarvitaan lainsäädäntö, muuten se ei korjaannu.
vain äidistä voi olla varma
Eivätkä naiset tee palkatonta työtä vaan vanhempien taakkaa helpotetaan myös lapsettomien verovaroilla.
Miten niin vain äidistä voi olla varma? Isyystestin saa netistä tilattua n. satasella. Onko se muiden vika, ettei sinua huvita tätäkään asiaa hoitaa itse?
Kuten myös sp-taudit voi selvittää itse
SEKÖ sinua tässä närästää? Eikö julkisella tullut tyydyttävää tulosta ja joudut turvautumaan yksityiseen lääkäriasemaan? Ok.
Ei närästä vaan se että vetoat testin hintaan syyksi miksi sitä ei voi teettää automaattisesti.
taas tyttö k¨äy henkilöön... ihana nähdä kun likoilla alkaa keittää.
Oi, olin eri kuin edellinen. Sori kun unohtui laittaa. Mutta sp-testit siis ovat ärtymyksesi taustalla? (Auts. Mikäs kuppa sulla?)
voi tyttönen, onks lukemisen kanssa vaikeuksia?
Luin ihan silmän kanssa säikeen uudelleen, enkä edelleenkään keksi, miksi yhtäkkiä tempaisit sp-testit tähän keskusteluun. Ilmeisesti kirvelee kovasti - en kyllä muuta syytä tällaiseen aiheen totaalikäännökseen keksi? Vai onko sinulla jotain erityisvaikeuksia hahmottaa, mistä milloinkin puhutaan?
Et keksi vaikka kerroin sen? Kenellähän ne eritysvaikeudet ovat...
Naiset vetoavat kuluihin kun testin pakollisuutta ehdotetaan. Sp-testien kulut samassa yhteydessä unohtuvat sopivasti.
Niin, ne testit jotka teetetään naisille vaikka niihin ei ole tarvetta.
SP-testin saa n. satasella. Onko se muiden vika, ettei sinua huvita tätäkään asiaa hoitaa itse?
”Ne testit jotka teetetään naisille vaikka niihin ei ole tarvetta” - siis tämäkö nyt on ”se” juttu?
Hmm, googletin. Ilmeisesti verenpainettasi nostavat äitiyshuoltoon kuuluvat sp-testit? Mistä kohtaa tämä oli luettavissa tuolta aiemmin? Oletat ilmeisesti, että aihe on kaikille synnyttämättömillekin naisille tuttu? No, ei ollut. Miten se tähän ketjuun tai säikeeseen liittyy, jää edelleen hämäräksi - paljastuiko perheessäsi noiden testien tiimoilta jokin epämiellyttävä yllätys, vai miksi tämä on tässä nyt tapetilla?
et sitten vieläkään osaa lukea? Lainaan itseäni:
Naiset vetoavat kuluihin kun (isyys)testin pakollisuutta ehdotetaan. Sp-testien kulut samassa yhteydessä unohtuvat sopivasti.
Keskusteluhan lähti kun kerroin etttä vain äidistä voi olla varma joten tietysti naiset kantavat vastuun. Miksi mies kantaisi vastuuta toisen lapsista?
Isyystestien yhteydessä sp-testit? Mitä hemmettiä? Olet sekaisin kuin seinäkello.
Eri.
Taidat olla uusi palstalla? Tuo tyyppi haukkuu naisia kaikista mahdollisista ja mahdottomista jutuista ja olettaa, että kaikki muutkin ovat selvillä kaikista hänen räkytyksistään. Tämä vääntö liittyy isyysaiheeseen, joka ei tietenkään tähän ketjuun liity millään lailla, mutta koko myllyn se pyöräyttää läpi aiheesta riippumatta, kuten aina.
vain miesvihaketjuissa
enkä hauku naisia sen enempää kuin te hauku miehiä kun kommentoitte minua.
Te vain otatte sen henkilökohtaisesti koska... no tiedät kyllä
Sinä taas tulkitset miesvihaksi omaan typerehtimiseesi kohdistuvat kommentit. Aika paljon itsestäsi oletat, kun kuvittelet koko miessukupuolta edustavasi.
voi tyttönen, ei minulle kukaan kommentoinut pitkään aikaan. Ihan itse te tähän ketjuun "eksyitte" haukkumaan miehiä ja uhriutumaan kuinka synnytätte ja sen vuoksi miehet saavat enemmän palkkaa.
Katso uutisia: ette vissiin enää synnytä tarpeeksi. Mitäs jos nyt menisitte oikeisiin töihin niin ei tarvitse kuunnella valitusta liksasta.
Ei tarvitse tästä töihin lähteä. Kun on ollut älliä kouluttautua, voi valita hyväpalkkaisen päivätyön. 😉
tuo on hyvä uutinen opettajille, sairaanhoitajille, sosiaalityöntekijöille, varhaiskasvatuksen työntekijöille.,...
Ei älli riitä joten ei tarvitse maksaa :D
Mistä asti sairaanhoitajat ovat tehneet hyväpalkkaista PÄIVÄTYÖTÄ? Missä harhamaailmassa elelet?
Jotkut ajattelevat pelkkää rahaa, jotkut tekevät kutsumustyötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivan helvetisti.
Julkinen sektori on turha? OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat miehiä?
Miehet <3
Ihanaa miesvihaa
Ai siis pelkän rahan palvominen ei ollutkaan miesten tapa ja sellaisen väittäminen oli miesvihaa? Sinä siis et edusta miehiä tuon ajattelusi kanssa vaan vain omaa sairasta naisviha-agendaasi?
No kyllähän me kaikki tämän tiesimmekin, ja nyt lopultakin saatin sinut itsesikin se näkemään ja tunnustamaan. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän yhden häirikön kun jotenkin saisi palstalta pois. Miten voikaan olla noin kipeä tyyppi? Ja miksi hänen annetaan riehua täällä solvaamassa naissukupuolta?
Silti joskus erehdyn lukemaan yököttäviä kommenttejaan. Vähän kuin katsoisi tapahtumassa olevaa onnettomuutta eikä saisi käännettyä katsettaan pois. Ja jälkeenpäin on inhottava ja likainen olo.
Minulla on elämässäni paljon miehiä, joita rakastan. Lähtökohtaisesti kunnioitan jokaista ihmistä. Mutta tätä yhtä kirjoittajaa inhoan sydämeni pohjasta, oli hänen sukupuolensa sitten mikä tahansa. Inhoan jopa enemmän kuin äitihullua.
En solvaa naissukupuolta, solvaan vain miesvihaviestejä lähettäviä.
Jos olet yksi niistä niin "ikävää"
Mikä ihmeen miesten puolestapuhuja sinä kuvittelet olevasi? Miesten valkoritari? Näytin näitä kommenttejasi omalle miehelleni, joka pöyristyi ensin. Ja nauroi sitten. Ja oli lopuksi sitä mieltä, että turpaanhan tollasta pitäisi motata.
Että kiitos vaan, mutta ehkäpä suurin osa suomalaisista miehistä pärjää ihan hyvin ilman kaltaistasi miesten kunnian puolustajaa.
😂Häiritseekö kun palstan m i e s v i h a n nostaa näytille?
Miksi sinä tulit tähän ketjuun?
Ei minua ole koskaan olemattomat asiat häirinneet. Ja tulin tietenkin pelaamaan ulifraasibingoa, alkaakin rivi olla täynnä. Öitä!
eli tunnisit miesvihaketjun ja tulit rinkirunkkaamaan?
Eikä palstalla ole miesvihaa :D
Edelleen: miten tämän ketjun otsikko ilmentää miesvihaa? Kerro.
Otsikko?
Ehei vaan ketjun sisältö.
Sisältö ei näy ennen kuin otsikkoa klikkaa. Otsikko yleensä kertoo, mistä ketjussa puhutaan, ja sen perusteella normaalit ihmiset valitsevat, minkä ketjun avaavat. Tästä otsikosta näkee kilometrien päähän, että täällä taas misogynisti solvaa naisia suu vaahdossa, ja tästä syystä moni tulee kertomaan, kuinka asiat oikeasti ovat. Vain ap ja muut miestrollit voivat kuvitella, että naisia massana, kokonaisena sukupuolena vähättelevä avaus sisältäsi miesvihaa.
Niin näki ja jostain syystä sellainen houkuttelkee miesvihaajia paikalle solvaamaan miehiä. Näköjään se houkutteli sinutkin.
Miksi, kun kerran näit misogynistin suu vaahdossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vihaat miehiä?
Miehet <3
Ihanaa miesvihaa
Ai siis pelkän rahan palvominen ei ollutkaan miesten tapa ja sellaisen väittäminen oli miesvihaa? Sinä siis et edusta miehiä tuon ajattelusi kanssa vaan vain omaa sairasta naisviha-agendaasi?
No kyllähän me kaikki tämän tiesimmekin, ja nyt lopultakin saatin sinut itsesikin se näkemään ja tunnustamaan. Hyvä.
Pulushakin mestari vauhdissa?
En ole edustamassa tuota ajattelua vaikka miesvihaajana laitatkin sanoja suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aivan helvetisti.
Julkinen sektori on turha? OK.
osa on, osa ei
kkuinka terveenä pidät kuntaa jossa 60% työpaikoista on julkisella?
Naisen euro on 102 senttiä.