Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on nyt 4v ja päivä päivältä kadun enemmän ja enemmän että tein sen

Vierailija
08.03.2021 |

Kaikki energia menee siitä huolehtimiseen ja sotkujen siivoamiseen ym. Aina saa olla katsomassa perään ja huolestua. Myöskin maailman ankea tilanne ja ahdistavat uutiset saa pelkäämään sen tulevaisuuden puolesta. Tietty lapsi on rakas, mutta tuntuu että päällimmäisenä tässä on vaan kaikki negatiivinen, ja positiivista on vain noin 10% koko hommasta. Olisin halunnut palata jo töihin, mutta ei ole todellakaan ylimääräistä energiaa sellaisen. Lapsi on kuin vampyyri joka imee minusta kaiken ilon ja elinvoiman.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
42/47 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mun tyttäreni on pian 17 v ja päivä päivältä olen tyytyväisempi, että tein hänet. Aiemmin oli joskus ap:n kaltainen fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs toinen vanhempi on?

Vierailija
44/47 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta vanha ketju

Vierailija
45/47 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ongelmiisi vastaa toinen vanhempi, eli lapsen isä? Kai hänelläkin on mielipiteensä?

Vierailija
46/47 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin... mutta tuo lapsi on jo pian 13-vuotias. Jälkiaborttia ei voi tehdä.

Vierailija
47/47 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, kyllä pikku lasten hoito on vielä todella helppoa. Sitten se vasta on raskasta ku penskaa oottelet kotia murkku iässä ja et aina ole tietonen missä menee jne. Nauttikaa äidit pienten lastenne kanssa, kovemmat ajat on edessä.

Murrosikä pojillamme oli helppo, vaikka totta kai olin huolestunut. Mutta sitten vasta pelot alkoivat, kun saivat ajokortit. Rupesin nukkumaan, kun kuulin heidän ajavan talliin. Kotiin tuloa en enää kuullut, kun nukuin. Isänsä kuorsasi koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi