Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisnaisten keskiansio on 3283 euroa, tienaatko enemmän vai vähemmän

Vierailija
08.03.2021 |

Aika kova keskipalkka.

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähemmän! Mutta sehän on selvää koska olen sairaanhoitaja, joten ei minun kuulukkaan kuulemma tienata enempää koska KUTSUMUS minut elättää...

Vierailija
142/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa tulee väkisin ihmeteltyä mihin miehet perustavat väitteensä, että he elättävät naisia.

Tämä miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähemmän! Mutta sehän on selvää koska olen sairaanhoitaja, joten ei minun kuulukkaan kuulemma tienata enempää koska KUTSUMUS minut elättää...

Vaihda alaa, jos et pidä työstäsi ja palkka on tärkeintä.

Vierailija
144/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden palsta.

Vierailija
145/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö, lisätyö, 4 eri palkan maksajaa. n 13 000 k, mutta pelkästä päivätyöstä, jota 40 h / vko = 8000 e/kk. 40 v nainen, PK-seutu, ylempi korkeakoulututkintu, yksityinen sektori.

Vierailija
146/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enempi..13500€/kk.Riittää just kolmeen ulkomaanmatkaan,siis ei nyt vaan kun koronaa ei ollut.Muuten säästän syön töissä aamupalaa8-9välillä, lounaan 10-11,30 välillä,,kotona vaan aamukahvi,kahvii,maito.Joku hedelmä illaksi.Just ja just tuun toimeen..

Vierailija
147/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät.

Terv, 29 000e/kk

Vierailija
148/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

67500 kuussa, eli enemmän.

Vierailija
149/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

67500 kuussa, eli enemmän.

Tienaan miltei tuplasti tuon, 120 000 euroa/kk.

Vierailija
150/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kaksi tonnia enemmän. Kannattaa miettiä, mitä alaa lähtee opiskelemaan.

DI

Vierailija
151/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka alkaa numerolla 2. Sosiaaliala, AMK.

Vierailija
152/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, palstan mammat tienaa vähintään 4000€ kuussa, jokainen näyttää missiltä ja ylipainoa on korkeintaan kilo ja on vähintään yksi yliopistotutkinto, mikähän on todellisuus mammoista...

Vierailija
153/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksi Sannan avustaja-armeijassa. Peruspalkka 7000€ ja verottomat korvaukse siihen päälle noin 3000€.

Kiitos Sanna

Vierailija
154/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda alaa, jos et pidä työstäsi ja palkka on tärkeintä.

Oikeesti? Sun mielestä on ihan ok että sairaanhoitaja tienaa VÄHEMMÄN kuin (edes naisten- miesten tuloista nyt puhumattakaan) keskiansio!? Mieti vähän mitä aivopieruja päästelet! T.eri

Vierailija
155/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkaiden palsta.

Älä edes kuvittele! Mielenterveys potilaiden kokoontumisajot taas menossa... as usual!

Vierailija
156/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän.

T:Insinöörimies

Vierailija
157/160 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän. Mistä tuollaista palkkaa edes saa.

Vierailija
158/160 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesta että olen kyllästynyt hoitajien ikuiseen itkemiseen ihan jokaisen keskustelun yhteydessä, kuinka a) pieni palkka on ja b) vähän ihmiset arvostavat. Siis pieni palkka työstä, jossa pieni palkka on alunperinkin ollut tiedossa ja silti siihen on hakeuduttu. Kyllä, olen itsekin sitä mieltä, että enemmän ansaitsisitte, mutta se jatkuva iänikuinen valitus ihan joka puolella, ihan koko ajan.... Toisekseen, kyllä me arvostamme teidän tekemäänne työtä. Arvostan jokaista työtä. Mutta vain hoitajien (ja maataloustyötä tekevien, lisättävä) suusta kuulee jatkuvasti, kuinka "kukaan ei arvosta nyyh nyyh". Pystyn arvostamaan työtänne, mutta se jatkuva valitus saa kyllä vaan haukottelemaan, hoh  hoijaa, taas mennään....

Vierailija
159/160 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hauska huomata, että ainakin ekan sivun perusteella vauva-palstalla kirjoittelee keskivertoa hyvätuloisempia naisia. Ei tosin aina juttujen tasosta uskoisi. Mutta itsekin siis tienaan enemmän. Tunnen naisia, jotka tienaa tuosta enemmän ja myös niitä, jotka tienaavat vähemmän.

Tähän vaikuttaa se, ketkä valikoituvat vastaamaan tietyn aihepiirin kysymyksiin.  Jos joku herättelee keskustelua vaikkapa tietyn lääkkeen sivuvaikutuksista, vastausten perusteella voisi kuvitella, ettei ko. tuotteesta ole kenellekään mitään hyötyä. Usein päinvastoin.

Vierailija
160/160 |
10.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hauska huomata, että ainakin ekan sivun perusteella vauva-palstalla kirjoittelee keskivertoa hyvätuloisempia naisia. Ei tosin aina juttujen tasosta uskoisi. Mutta itsekin siis tienaan enemmän. Tunnen naisia, jotka tienaa tuosta enemmän ja myös niitä, jotka tienaavat vähemmän.

Tähän vaikuttaa se, ketkä valikoituvat vastaamaan tietyn aihepiirin kysymyksiin.  Jos joku herättelee keskustelua vaikkapa tietyn lääkkeen sivuvaikutuksista, vastausten perusteella voisi kuvitella, ettei ko. tuotteesta ole kenellekään mitään hyötyä. Usein päinvastoin.

Tämä pitää paikkansa. On varmaan mukavampaa vastata erityisesti sellaisiin ketjuihin, joissa itse pääsee "loistamaan". Itse olen kiinnittänyt tähän samaan ilmiöön huomiota erityisesti silloin, kun kysellään toisten siivoustottumuksista. Vastaajina on usein todella kovia siivoajia, jotka päivittelevät sellaista, että joku saattaa jättää tiskit aterian jälkeen tiskaamatta muutamaksi tunniksi tai ei pese uunia joka käytön jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi