Miespuolinen työkaveri sanoi "mun puolesta voisitte kaikki olla alasti"
Meillä oli aikaisin aamulla Teams-kokous, jossa oli 4 naista ja 2 miestä. Alussa keskusteltiin siitä kuinka klo 7 kokous on tosi aikaisin ja yksi meistä naisista sanoi, että hyvä kun sai vaatteet päälle. Sitten mieskolleega sanoi, että hänen puolestaan voisitte kaikki olla alasti, ei haittaisi yhtään. Toinen mieskolleega tietenkin röhötti vitsille ja pari muuta naiskolleegaa nauroivat (vaivaantuneina varmasti). Minä olin niin shokissa etten saanut sanottua mitään, mutta palaverin jälkeen tuli itku ja en voi käsittää miten joku voi sanoa tuollaista. Olen tuntenut tämän kolleegan kohta 10 vuotta ja tuollaista hän ei ole sanonut koskaan. Ottaisitteko te yhteyttä esimieheen? Minua ällöttää, että ehkä hän katselee meitä Teamsin kautta joten perverssillä tavalla. Ja mitä hän ajattelee meistä töissä??
Kommentit (89)
Kyllä nyt on hyvä paikka tuhota yhden miehen työura! You go girl! No mercy!
Mun mielestä kaikki paitsi läskit naiset saisivat olla alasti 24/7.
Varmasti tuo duunikaveri runkkaa ajatuksesta alastomasta aapeesta, mietipä sitä.
Mikäs se oli se maa, jossa vitseistä saattoi menettää työuransa, jossain vaiheessa jopa henkensä? Jossain idässä oli, ei taida enää olla olemassa.
M kirjoitti:
Mun mielestä kaikki paitsi läskit naiset saisivat olla alasti 24/7.
Varmasti tuo duunikaveri runkkaa ajatuksesta alastomasta aapeesta, mietipä sitä.
Olen aina tykännyt runsaista naisista, joten vaatteet pois 😍
Oiskohan vain todennut että sivan sama missä kuosissa kotonanne olette kun sen läppärin kameran ei tarvitse olla päällä.
Ei missään ole Teams-kokousta klo 7.
0/5
Joo onhan teillä kaikilla jo onlyfansit, onhan se nähnyt jo teidät alasti tod. Näk.
Väärä kolleega varmasti kommentoi tätä nyt. Oliko setämies 40+? Jos olisi ollut työpaikan hottis himotreenaaja Jamal 29 niin housut olisivat kostuneet?
Sanoin työpaikan milffille aamukasilta heti palaverissa, että ei parane nousta tuolilta. Tähän vaan totesi, että ei mua haittais.
Jatkettiin muilla aiheilla.
Vierailija kirjoitti:
Väärä kolleega varmasti kommentoi tätä nyt. Oliko setämies 40+? Jos olisi ollut työpaikan hottis himotreenaaja Jamal 29 niin housut olisivat kostuneet?
Tottakai. Sama kuin se mies haluaa katsella vain timmejä naisia alasti, ei läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin työpaikan milffille aamukasilta heti palaverissa, että ei parane nousta tuolilta. Tähän vaan totesi, että ei mua haittais.
Jatkettiin muilla aiheilla.
Joopa joo. Kaikki uskoo.
Miten tuollainen kaikestaitkijä on saanut töitä? Maksetaanko sille palkkaakin?
HAukkukaa te vaan, mutta kyllä mun mielestä töissä pitää voida olla ilman pelkoa siitä, että joku kommentoi seksuaalissävytteisesti. Olen valmistellut tässä sähköpostiviestiä tälle kolleegalle, mutta en uskalla vielä lähettää.
"Hei xxx,
Tänään Teams-kokouksessa sanoit, että me naiset voisimme olla alasti ja sinua ei haittaisi yhtään. Olemme olleet työkavereita 10 vuotta ja minä rehellisesti sanottuna järkytyin kommentistasi. Toivottavasti ymmärrät, että jokainen haluaa olla töissä oma itsensä eikä arvosteltavana, etenkin seksuaaliset vihjailut voivat saada pahaa tuhoa aikaan. Olet hyvä työkaveri, mutta halusin vain kertoa sinulle miten minä otin seksuaalissävytteisen kommenttisi."
-AP
miltä kuulostaa?
Minäkin haluaisin että kaikki työkaverit joista en pidä saisi potkut.
Kaikkia arvostellaan aina ja jatkuvasti.
ilmoita häirinnästä pomolle ja työsuojeluvaltuutetulle. mies ansaitsee potkut.
Niin varmaan.
Ja tässä kohdassa kuuluu taas haukkua miehiä. Eikö niin?