Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meganin tarina

Vierailija
08.03.2021 |

- Olen näyttelijä. Isäni maksoi minulle todella kalliin koulutuksen ja käytti lotossa voittamansa rahat minuun. Isä on todella hankala tyyppi. En voinut edes kutsua häntä häihini enkä ole nähnyt vuosiin. Isäni asuu nykyisin jossain. En tiedä missä. Ehkä sillan alla tai asuntovaunussa. En välitä edes. Isäni lähetti kirjeitäni lehtiin. Yrittää vaan hyötyä minusta, kuten suurin osa ihmisistä. Itse en ole saanut jeesiä keltään, vaan olen omin avuin ponnistanut tähän asti.
- Luulin kuninkaalliseen hoviin kuulumisen olevan hauskaa hommaa. Mutta siellä onkin ihmeellisiä ihmistä alistavia sääntöjä. Melkein tein itsarin sen takia. Olen saanut kuitenkin kartuttaa varallisuuttani ja vaatekaappiani. Yhtenä vuonna ne maksoi vain xxxx € verran. Seuraavana vuonna aloin panostamaan pukeutumiseeni ja vuoden vaatteet maksoi xxxx €. Minusta on myös levitetty juoruja, jotka ei pidä paikkaansa. Minun näkökulmastani itse olen ollut uhri.
- Rakastuin puolisossani siihen, että hän on hyvin kuuliainen, tottelevainen ja kuuluu kuuluisaan perheeseen. Jälkimmäinen on hänen paras ominaisuutensa. Olemme muuttaneet Amerikkaan. Englanti ei ollut ahtaan ilmapiirin vuoksi meille hyvä ympäristö. Puolisoni sukulaiset taas ovat hankalia. Veljeni vaimo on mahdoton tyyppi. Kerrankin meille tuli riitaa ja hän väittää lähteneen kyyneleet silmissä paikalta vaikka todellisuudessa se olin minä, joka itkin vuolaasti. Appiukkoni on myös ärsyttävä. Parasta appiukossa on, että hän saattoi minut alttarille ja maksoi menojani.
- Parhaita ystäviäni ovat ne, jotka ovat tukeneet minua kaikessa. Voisin kutsua heitä ”tukipilareksini”, jotka vaikka ottaisivat luodin vuokseni. Siihen heidät varmasti laittaisinko, jos tositilanne vaatisi. Olen jättänyt kaikki muut entiset ystävät ja tuttavat taakseni, joista en enää saa mitään irti. Entiset tuttavani väittävät minua pyrkyriksi ja että otan ihmisistä kaiken hyödyn irti ja heitän sitten menemään.
- Minulla on ollut työntekijöitä ja työkavereita. Jaan heidät heti hyviin ja huonoihin. Englannin hovin palveluksessa on vain huonoja työntekijöitä.
- Minulla on ollut hyvin raskas elämä. Olen saanut kuitenkin kaiken haluamani kauneudellani ja lahjoillani. Mitä nyt nenäni on paranneltu ja olen tuntenut oikeita ihmisiä, että olen edennyt urallani. Puolisonikin löysin ”sokkotreffeillä”. Paitsi että minulle ne ei olleet sokkotreffit, koska olin tehnyt kaikkeni, että pääsisin prinssi Harryn kanssa treffeille.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Megania halutaan puolustaa, vaikka hän on itse valinnut osansa mennä Englannin hoviin? Jos saat palkkaa siitä, että sinun pitää noudattaa sääntöjä ja niiata, niin miksi hän ei tee sitä?

Tämän päivän kuninkaallisilla on myös käytössä vaihtoehtoja, niin kuin Harryllä ja Meghanilla. Tai oli jo 30-luvulla, kun

kuningas Edvard VIII, luopui kruunusta rakkauden tähden.

Tai 70-luvulla kun Ruotsin kuningatar Silvia kertoi julkisuudessa, menevän naimisiin rakastamansa miehen kanssa, eikä kuninkaan. Ja kuningattaren rooli oli toisarvoinen.

Tai Norjan kruununprinssi Haakon, hän ilmoitti, jos kansa ei hyväksy hänen valittuaan, hän eroaa kuningasperheestä ja luopuu tulevasta kruunusta ennen avioliittoa, mutta jokatapauksessa menee naimisiin Mette-Maritinsa kanssa.

Eli näiden valossa Harryn ja Meghanin ratkaisu ei ole millään tavalla poikkeava kuningashuoneissa. Ja Ruotsissa kuningas on vienyt sen paljon pitemmälle.

Vierailija
42/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. tarina on oman mielikuvituksen tuotosta, jolla hakee oikeutta kiusata tarinan yhtä henkilöä. Se on tarinassa Meghan, mutta yhtähyvin se voisi olla Otto.

Paljon yhtäläisyyksiä Koskelan poikien murhan ja kiusaamisen kanssa.

Surullista, oli ap. sitten nuori tai aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Megan hovia häpäisemällä pyrkii? Alasajoon?

Vierailija
44/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. tarina on oman mielikuvituksen tuotosta, jolla hakee oikeutta kiusata tarinan yhtä henkilöä. Se on tarinassa Meghan, mutta yhtähyvin se voisi olla Otto.

Anteeksi nyt vain, mutta tuo kommenttisi ei ole asiallinen tai edes inhimillinen. Häpeäisit.

Vierailija
45/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai aikuisen ihmisen brittihovissa voi antaa käyttäytyä miten vaan eikä hänellä ole itsellään vastuuta mistään? Hän on itse mennyt hoviin ja hän ei voi niiata, koska se kuuluu brittihovin tapoihin.

Vierailija
46/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
47/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovi on kyllä historiansa aikana ollut pahoissa vaikeuksissa ja pelkästään Elisabetin isän ennenaikainen kuolema ja valtava vastuu nuorella naisella tuolloin tuoreella kuningattarella joten Meghanit ulostulot kyllä ihan sitten helppo nakki.

Vierailija
48/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä haastattelu kyllä tee hyvää hovin maineelle.

Vierailija
49/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Otto?

Vierailija
50/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrkii pysymään itse julkisuudessa ja saamaan huomiota, sekä rahaa.

Jos olisi oikeasti niin huolissaan tabloid-lehdistöstä yms. niin kannattaisi kyllä jättää tällaiste haastattelut tekemättä.

Vierailija
51/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja?

pr-osasto poistaa.

Vierailija
52/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brittejä ei saa enää puolelleen, mutta Ameriikan blmväkeä kyllä.  Ovat riippuvaisia huomiosta.

Vierailija
53/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa jo Harryn valmisvaatteetkin jotka enään istu niin hyvin kuin aiemmat hovin mittatilaus vaatteet.

Lihonut. Kärsimys ja tuska lihottavat.

Vierailija
54/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Megania halutaan puolustaa, vaikka hän on itse valinnut osansa mennä Englannin hoviin? Jos saat palkkaa siitä, että sinun pitää noudattaa sääntöjä ja niiata, niin miksi hän ei tee sitä?

Niiaisitko sinä, jos anoppisi vaatisi?

Niiaisin, jos hänellä olisi monarkkinen rooli,  eikä vain sattumoisin anoppini.  Koska hänen roolistaan riippuu tämän miniänkin rooli.  Jota kuitenkin sitten hyödynnetään raskaimman kautta. Johdonmukaista vai mitä.

Vierailija
55/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannin kuningashuone on kyllä muiden Euroopan kungashuoneisiin nähden ollut poikkeus monessa asiassa ja erityisesti nykyisen kuningattaren aikana, kun sieltä on pois potkittu ja saaneet huonoa kohtelua (näin julkisuudessa kertoneet) kaikki uudet jäsenet/puolisot jo 60-luvulta alkaen, tähän päivään asti. Kuningattaren kaikki lapset ovat eronneet ja puolisot olleet "pahiksia", samoin kuningattaren sisaren puoliso. Toisin kuin Norjassa tai Tanskassa, jossa eron jälkeenkin ex-puolisot ovat kuuluneet tiiviisti kuningasperheeseen.

Muissa ei enää näykään mitään ikivanhan instituution suoraselkäistä ripettä mitä vanha kuningatar on yrittänyt pitää.  Olisi hänkin varmaan halunnut tehdä yhtä ja toista siviilinä.  Samaa tositeevee ja bbviihdettä.  Sama mitä puuhaavat.  Meghan olisi sopinut noihin.

Vierailija
56/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kansa ei enää kannata kuningasperhettä, niin voi tulla tulevaisuudessa päätös, että Englannissa muuttuu kuviot. Englantiin voi tulla vaikka presidentti. Mitä se tietää esim. Williamille? Harry ei ajattele veljeään yhtään eikä välitä mitä kaikkea on saanut. Harry on häpäissyt Englannin.

Vierailija
57/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
58/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kansa ei enää kannata kuningasperhettä, niin voi tulla tulevaisuudessa päätös, että Englannissa muuttuu kuviot. Englantiin voi tulla vaikka presidentti. Mitä se tietää esim. Williamille? Harry ei ajattele veljeään yhtään eikä välitä mitä kaikkea on saanut. Harry on häpäissyt Englannin.

Englantilaiset kuitenkin haluavat kuningashuoneensa pitää ja hyvä niin. 

Vierailija
59/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englantilaiset kuitenkin haluavat kuningashuoneensa pitää ja hyvä niin. 

Jos suosio laskee, niin ei välttämättä halua enää pitää kuningashuonettaan.

Vierailija
60/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

U