Meganin tarina
- Olen näyttelijä. Isäni maksoi minulle todella kalliin koulutuksen ja käytti lotossa voittamansa rahat minuun. Isä on todella hankala tyyppi. En voinut edes kutsua häntä häihini enkä ole nähnyt vuosiin. Isäni asuu nykyisin jossain. En tiedä missä. Ehkä sillan alla tai asuntovaunussa. En välitä edes. Isäni lähetti kirjeitäni lehtiin. Yrittää vaan hyötyä minusta, kuten suurin osa ihmisistä. Itse en ole saanut jeesiä keltään, vaan olen omin avuin ponnistanut tähän asti.
- Luulin kuninkaalliseen hoviin kuulumisen olevan hauskaa hommaa. Mutta siellä onkin ihmeellisiä ihmistä alistavia sääntöjä. Melkein tein itsarin sen takia. Olen saanut kuitenkin kartuttaa varallisuuttani ja vaatekaappiani. Yhtenä vuonna ne maksoi vain xxxx € verran. Seuraavana vuonna aloin panostamaan pukeutumiseeni ja vuoden vaatteet maksoi xxxx €. Minusta on myös levitetty juoruja, jotka ei pidä paikkaansa. Minun näkökulmastani itse olen ollut uhri.
- Rakastuin puolisossani siihen, että hän on hyvin kuuliainen, tottelevainen ja kuuluu kuuluisaan perheeseen. Jälkimmäinen on hänen paras ominaisuutensa. Olemme muuttaneet Amerikkaan. Englanti ei ollut ahtaan ilmapiirin vuoksi meille hyvä ympäristö. Puolisoni sukulaiset taas ovat hankalia. Veljeni vaimo on mahdoton tyyppi. Kerrankin meille tuli riitaa ja hän väittää lähteneen kyyneleet silmissä paikalta vaikka todellisuudessa se olin minä, joka itkin vuolaasti. Appiukkoni on myös ärsyttävä. Parasta appiukossa on, että hän saattoi minut alttarille ja maksoi menojani.
- Parhaita ystäviäni ovat ne, jotka ovat tukeneet minua kaikessa. Voisin kutsua heitä ”tukipilareksini”, jotka vaikka ottaisivat luodin vuokseni. Siihen heidät varmasti laittaisinko, jos tositilanne vaatisi. Olen jättänyt kaikki muut entiset ystävät ja tuttavat taakseni, joista en enää saa mitään irti. Entiset tuttavani väittävät minua pyrkyriksi ja että otan ihmisistä kaiken hyödyn irti ja heitän sitten menemään.
- Minulla on ollut työntekijöitä ja työkavereita. Jaan heidät heti hyviin ja huonoihin. Englannin hovin palveluksessa on vain huonoja työntekijöitä.
- Minulla on ollut hyvin raskas elämä. Olen saanut kuitenkin kaiken haluamani kauneudellani ja lahjoillani. Mitä nyt nenäni on paranneltu ja olen tuntenut oikeita ihmisiä, että olen edennyt urallani. Puolisonikin löysin ”sokkotreffeillä”. Paitsi että minulle ne ei olleet sokkotreffit, koska olin tehnyt kaikkeni, että pääsisin prinssi Harryn kanssa treffeille.
Kommentit (67)
Meghan kuka ei ollut koskaan kuullut Harrysta tai brittihovista, mutta oli teininä kuvattu Buckinghamin palatsin edessä ( kuvat olleet lehdissä) ja kuka oli kaveriensa mukaan intona erityisesti prinsessa Dianaan. Myös aikuisen Meghanin yöpöydällä oli instakuvassa Dianan elämänkerta. Mutta silti Harryn tavatessa väitti ettei tietänyt kuka Harry on tai, että Briteissä on jotain kuninkaallisia.
Ai se Meghan? Ei se valehtelisi telkkarissa.
En jaksanut lukea aloitusta, joka oli vaikea luettavaa.
Luettuani ip-lehdestä Meghanin tarinan muistuttaa lähes identtiseltä Harryn äidin, Dianan tarinalta. Hyvin paljon yhtymäkohtia.
Dianakin avautui elämästään tv-kanavalla ja puhui omalla suulla, niin kuin Meghan ja Harry.
Nyt on korpeilla yksi haaska vähemmän kaluttavana.
Kaikki myötätuntoni Meghanille ja Harrylle.
Olen aina halunnut isot häät. Sain häät, jotka kuvattiin telkkariin. Häästressiltä ei kuitenkaan voinut välttyä, koska tein kaiken itse. Siis. Ihan. Kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Luettuani ip-lehdestä Meghanin tarinan muistuttaa lähes identtiseltä Harryn äidin, Dianan tarinalta. Hyvin paljon yhtymäkohtia.
Dianakin avautui elämästään tv-kanavalla ja puhui omalla suulla, niin kuin Meghan ja Harry.Nyt on korpeilla yksi haaska vähemmän kaluttavana.
Mites tuo oma vastuu asioista? Dianaa ei koskaan esimerkiksi väitetty kiusanneen työntekijöitä. Vaan oli ystävällinen kaikille. Diana ei myöskään tahallaan kyseenalaistanut hovin sääntöjä. Diana oli hyvissä väleissä oman sukunsa kanssa. Megan taas on isäänsä myöten riitaantunut sukunsa kanssa. Heitä kahta ei voi edes verrata toisiinsa Dianaa ja Megania.
Myötähäpeä ap. puolesta. Jotenkin surullista, miten pohjalle ihminen voi vajota pahuudessa ja ilkeydessä. Oletko entinen koulukiusaja?
Yhtymäkohtia Koskelan teinimurhaan ja kiusaamiseen. Sori ap.
Ai kiusaamista on koota asioita yhteen? Englannin hovissa kaikki muut on väärässä ja Megan oikeassa?
Miksi ei vain voi noudattaa sääntöjä, jos brittihoviin sattuu pääsemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dianakin avautui elämästään tv-kanavalla ja puhui omalla suulla, niin kuin Meghan ja Harry.Nyt on korpeilla yksi haaska vähemmän kaluttavana.
Mites tuo oma vastuu asioista? Dianaa ei koskaan esimerkiksi väitetty kiusanneen työntekijöitä. Vaan oli ystävällinen kaikille. Diana ei myöskään tahallaan kyseenalaistanut hovin sääntöjä. Diana oli hyvissä väleissä oman sukunsa kanssa. Megan taas on isäänsä myöten riitaantunut sukunsa kanssa. Heitä kahta ei voi edes verrata toisiinsa Dianaa ja Megania.
Kyllä Dianan on väitetty kiusanneen työntekijöitä ja hän nimenomaan kyseenalaisti hovin sääntöjä. Myös oman suvun kanssa oli riitoja, esim. äidin kanssa ei ollut puheväleissä.
Dianan maine oli ”sydänten prinsessa”. Tuskin kiusaajana olisi sellaista mainetta niittänyt.
Jos olisi ollut Meghanin tilalla niin olisin niiaillut, niin että polvet olisi rutissut. Ja nauttinut sitten saamistani eduista.
Vierailija kirjoitti:
Ai kiusaamista on koota asioita yhteen? Englannin hovissa kaikki muut on väärässä ja Megan oikeassa?
Tuota nyt ei voi millään kutsua Meghanin tarinaksi, koska otat jo alussa Meghanin tikunnokkan ja yksipuolista paheksut ja syyllistät häntä ja luot tarinassa hyvin negatiivisen kuvan, ilman että miettiset syitä hänen käytökseen ja taustoihin.
Tarinasi voisi olla yhtähyvin ilkeän ja pahansuopaisen Liisa-anopin yksipuolinen näkemys Minna-miniästään tai toisinpäin, eikä kerro henkilön tarinaa, vaan kirjoittajasta itsestään, joka yrittää yksipuolisesti mustamaalata henkilöä, jost saa elämäänsä jotakin sisältöä, ehkä mielihyvää ja vie kaiken uskottavuuden. Tarinan kirjoittamisen sijaan, mieluimmin terapiaa, omiin patoutumiin, kuin haukkumalla ja syyllistämällä viattomia ihmisiä.
U