Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harry ja Meghan

Vierailija
08.03.2021 |

Epäreilua syyttää hovia omasta pahasta olosta. Uusi elämäntilanne on raskas ihan sinällään. Ikävää syyllistää nimettömästi yksi tulevan lapsen ihonväriä miettinyt, siinäpähän miettii.

Kommentit (1257)

Vierailija
421/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin astuttua Harryn elämään, Harry on menettänyt kaiken. Hänellä ei ole enää muuta kuin Meghan. Eikö Harryn hälytyskellot ole kertaakaan soineet

Kuningatar pitää yhteyttä. Miksi faija möksää? Ei näin.

Nämä ovat Harryn väitteitä. Emme tiedä onko ne totta. Tuskin.

Vierailija
422/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos monarkialle, että William on vanhin poika ja kruununperijä. Hän on tainnut periä vanhempiensa ja sukunsa parhaat puolet: Dianan karisman ja sosiaalisen lahjakkuuden ja isoisoäitinsä kuningatar Elisabetin velvollisuudentunnon. Harry olisi melko varmasti luopunut kruunusta, paitsi ehkä Megan olisi halunnut kuningattaren tittelin.

Ainakin Diana oli sitä mieltä, että Harrysta olisi tullut parempi kunkku. Mutta turhaa jossitteluahan se on.

Kuten Harry sanoi ja kauan ennen Meghania; ei kukaan kunkuksi halua, mutta homma hoidetaan.

Myös Dianan mielestä Harry oli erittäin, erittäin tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä kommentteja täällä. Olen oikeasti aika ihmeissäni millä kannalla moni täällä on. Monarkian, koneiston ja rasismin puolella, no, ei sen kai pitäisi yllättää.

Ihmisen tyhmyys yllättää joka kerta. Joku siis oikeasti uskoo nämä sadut ja tarinat?

Miksi pitäisi uskoa sitten joihinkin nimettömiin lähteisiin perustuvat juorut taikka vauvapalstan ammattilaisten diagnoosit? Minä pidin ennen Meghania lähinnä pyrkyrinä, joka halusi hoviin, mutta mieleni on muuttunut tässä vuoden aikana kun oikeasti lähtivät hovista ja nyt elävät ihan muualla omaa elämäänsä ja lehdistö räkyttää samoista vuosien takaisista "tositapahtumista" edelleen. Kyllä tuo lehdistön asenteellisuus on paljastunut viimeistään kuluneen vuoden aikana.

Vierailija
424/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko tarina on kuin kehnon kirjoittajan erittäin kehno leffakäsikirjoitus. Pohjana pari klassikko-disneytä ja "Diana - her true story".

Koko haastattelukin oli nimettu "Meghan's Story". Ei edes tekijät väitä sen olevan totta.

Vierailija
425/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttäviä kommentteja täällä. Olen oikeasti aika ihmeissäni millä kannalla moni täällä on. Monarkian, koneiston ja rasismin puolella, no, ei sen kai pitäisi yllättää.

Ihmisen tyhmyys yllättää joka kerta. Joku siis oikeasti uskoo nämä sadut ja tarinat?

Miksi pitäisi uskoa sitten joihinkin nimettömiin lähteisiin perustuvat juorut taikka vauvapalstan ammattilaisten diagnoosit? Minä pidin ennen Meghania lähinnä pyrkyrinä, joka halusi hoviin, mutta mieleni on muuttunut tässä vuoden aikana kun oikeasti lähtivät hovista ja nyt elävät ihan muualla omaa elämäänsä ja lehdistö räkyttää samoista vuosien takaisista "tositapahtumista" edelleen. Kyllä tuo lehdistön asenteellisuus on paljastunut viimeistään kuluneen vuoden aikana.

Miksi sinä uskot ihmistä, jonka omat puheet menee ristiin? Nytkin koko juttu kääntynyt taas päälaelleen.

Vierailija
426/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä uskot ihmistä, jonka omat puheet menee ristiin? Nytkin koko juttu kääntynyt taas päälaelleen.

Missä kohtaa? Siinä mielessä kyllä, että palstalaisten ennakkoarviot haastattelun sisällöstä menivät pikkasen mönkään.

Vierailija
427/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harryn rahoilla Meganille olisi koska tahansa saatu huippupsykiatri. Käynnit olisi voinut hoitaa niin, että kukaan ei olisi tiennyt. Megan antaa itsestään kuvan, että hän on avuton pikkutyttö, aivan kuin Punahilkka, jota paha susi jahtaa. Totuus on varmasti aivan toinen. Yllättyivätkö miten vähän herättävät kiinnostusta Yhdysvalloissa? Englantiin ei ole paluuta. Jotain oli keksittävä. 

Vierailija
428/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan kertoo olevansa nainen joka on aina elättänyt itsensä (ei muuten pidä paikkaansa, miehet ovat aina elättäneet häntä).

Hän on korkeatasoisesta yliopistosta valmistunut.

Hän on ollut jo kahdesti naimisissa aiemmin, nelikymppinen, matkustellut nainen.

Ja sitten hän kertoo että meni hoviin "tekemättä mitään reasearchia", "yllättyneensä kun hovielämä ei vastannut satuja", että "hän ei päässyt pois", että "hän pyysi apua muttei saanut" jne.

Siis korkeastikoulutettu keski-ikäinen työelämässä omien sanojensa mukaan hyvin vuosikymmeniä pärjännyt nainen a) ei ota millään tavoin asioista selvää, b) lähtee siitä että sadut on totta, c) ei löydä ovea ja d) ei osaa soittaa esimerkiksi miehensä terapeutille? Tai äidilleen jolla on sosiaalialan kk-tutkinto?

Justiinsa. Aivan hemmetin uskottavaa.

Vierailija
429/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos monarkialle, että William on vanhin poika ja kruununperijä. Hän on tainnut periä vanhempiensa ja sukunsa parhaat puolet: Dianan karisman ja sosiaalisen lahjakkuuden ja isoisoäitinsä kuningatar Elisabetin velvollisuudentunnon. Harry olisi melko varmasti luopunut kruunusta, paitsi ehkä Megan olisi halunnut kuningattaren tittelin.

Itse en pidä Williamia minään, mutta tosiaan noista kahdesta toki paljon parempi. Mutta kyllä tuo porukka on sekaisin lähes kaikki.

Kyllä tuossa meidän länsinaapurissa on sentään noihin verrattuna ihan täysipäisiä kuninkaallisia.

Vierailija
430/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa? Siinä mielessä kyllä, että palstalaisten ennakkoarviot haastattelun sisällöstä menivät pikkasen mönkään.

Eivät kyllä menneet. Täällä arveltiin, että haastattelun sisältö tulee olemaan "uhri, sorrettu, rasismi, Diana" uudestaan ja uudestaan, höystettynä solvauksilla kuningashuonetta kohtaan. Täsmälleen mitä se olikin. 

Vierailija
431/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun kirjoittavista ilmeisesti yksikään ei ole nähnyt toistaiseksi ko. ohjelmaa, vaan näitä mielipiteitä paukutellaan median uutisoinnin ja median nostamien otsikoitten perusteella? Lisäpotkua ja väriä on haettu muistelemalla kaiken maailman vanhoja ja loppuunkaluttuja juoruja.

Vierailija
432/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei Meghan olisi saanut Harrya erotettua perheestään, ellei tietäisi miten häneen vedota. Samalla tavalla miettinyt tarkkaan mikä vetoaa Oprahin ohjelman katsojiin. Näyttelijä, joka on tarkkaan suunnitellut ja valmistellut tuota haastattelua jo pitkään.

Vierailija
433/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo ihonvärijuttu pitää paikkansa, niin voisi ajatella, että tuollaisen sammakon on päästänyt suustaan prinssi Philip. Hänhän on tunnettu tökeröistä kommenteistaan. 

Vierailija
434/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vastapuolella on narsismi, niin tässä alkaa kannattaa vaikka kommunismia.

Vierailija
435/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on vain julkista pohdintaa ihmisiltä ketkä eivät tunne heitä, mutta silti varmasti jokaisella tulee jonkunlainen kuva tilanteesta. Mulle se ainakin näyttäytyy hyvin säälittävältä. Käy sääliksi Kuningatarta, vaikken mikään monarkian ihannoija olekaan. Silti mun mielestä on suorastaan epäkunnioittavaa ja röyhkeää kohdella Kuningatarta näin ja vielä oman lapsenlapsensa toimesta. Sääli. Tuntuu muutenkin siltä että Meghan nostaa jokaisesta asiasta jonkun haloon. Milloin kyse on hänen ihonväristään, sukupuolestaan tai mistä lie. Aika herkkänahkaiselta näyttää mun silmään.

Vierailija
436/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo ihonvärijuttu pitää paikkansa, niin voisi ajatella, että tuollaisen sammakon on päästänyt suustaan prinssi Philip. Hänhän on tunnettu tökeröistä kommenteistaan. 

Niin, tai sitten ei. Kaikkihan ajattelee näin, mutta koska Meghan ei tarkentanut, homma jäi leijumaan ikävästi. Kuka sanoi, vai sanoiko kukaan oikeasti mitään? 

Ihan klassista vastapuolen dissaamista ja hajottamista. Ei välttämättä pidä paikkaansa, tai voi olla kontekstistaan täysin irrotettu. 

Vierailija
437/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkieli, marttyyriasenne, puolihuolimattomat ilmaan heitellyt puolitotuudet, yllätys miten hovi toimii, kaikki kertoo pariskunnan asenteesta. He puhtaita pulmusia, muut kaikki "rasisteja", itkettäjiä, rahahanojen sulkijia, kiusaaajia. Miksi näin, siksi, ettei perhe lähde taittamaan peistä pariskunnan kanssa. Tulisi varmaan melkoinen eepos jos he avaisivat edes 10% noista ns. vääryyksistä.

Vierailija
438/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tosi siistiä jos uusi tulokas olisi todella tummahipiäinen ja mustat kikkarat hiukset hänellä. Käytettäisiinkä suoristusaineita ja ihon vaalentajia?

Vierailija
439/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kaksi mielenterveysongelmaista kertoneet oman stoorinsa. Ei ole pää kondiksessa jos viiden kuukauden jälkeen haluaa tappaa itsensä. Sääliksi käy noiden lapsia.

Minä uskon noihin itsemurha-ajatuksiin tasan yhtä paljon kuin kesäiseen keskenmenoon. Eli en yhtään. Draamakuningattaren huomionhakua!

Vierailija
440/1257 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Meghan ja Harry olleet keskustelleet siitä millaista elämä hovissa on ennen kuin avioituivat? Outoa.

Miten kaikki voi tulla yllätyksenä. Pöh sanon minä. Kaikki kuninkaalliseen perheeseen tulevat käyvät koulutuksen ennen avioitumistaan, opetetaan hovin etiketti ja tavat.

Ketju on lukittu.