Miehen viikko tehdä ruokaa. Voi elämä, kaikkeen juustokuorrrutus
Minä tein tämän viikon ruokaa ja mies söi kaikkea. Nyt on hänen vuoronsa ja teki ruokalistan:
Big BBQ Bacon Burger tuplajuustolla + animal fries
Mac & Cheese
Naudansuikalepata kerma-juustokastikkeella.
Jauheliha-nacho-juusto
Jne joka paikassa Juuustoa!
Kommentit (43)
Kokki päättää. Jollei miellytä, voi itse tehdä ruoat.
Juusto pelastaa huonommankin ruuan.
juu, olipa uusi ja omaperäinen aloitus. seuraavaksi voit tehdä aloituksen, kun mies toi kaupasta väärää ketsuppia saarimökille , ja lasten silmät on itkuntuhruiset.
Taitaa olla hänen "tikkarinsakin" juuston peitossa.
Kyllä mulle kelpaisi. Eikä siinä burgerissa kumminkaan ole kuin muutama viipale.
Kuulostaa hyvältä, toivottavasti vain miestä ei haittaa lihonut kumppani jos meinaa olla montakin tuollaista viikkoa tulevaisuudessa.
Se puhe, että "kyllä naisen pitää tykätä syödä ja samaa kuin minäkin", mutta kuitenkin samalla pitäisi olla hoikka on toivottavasti jo jäänyt historiaan.
Tosin kyllä miehenkin sisäelimet on pian juustokuorrutettu tuolla menolla.
Taas hyvä mies-aloitus. Tätä menoa feministinen puolue on ensi kesänä Suomen suurin.
Siinä katsos löytyy tarvikkeet omasta takaa ;))
Sanot sille että jättää sun annoksesta juuston veks.Problem solved
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, toivottavasti vain miestä ei haittaa lihonut kumppani jos meinaa olla montakin tuollaista viikkoa tulevaisuudessa.
Se puhe, että "kyllä naisen pitää tykätä syödä ja samaa kuin minäkin", mutta kuitenkin samalla pitäisi olla hoikka on toivottavasti jo jäänyt historiaan.
Tosin kyllä miehenkin sisäelimet on pian juustokuorrutettu tuolla menolla.
On nykymaailma kyllä hullu paikka, kun ihmiset pelkää jotain juustoa. Röökin ja viinan vielä ymmärtäisi.
Anna miehen tehdä omalla tyylillään. Monien miehet eivät tee ruokaa ollenkaan, joten anna miehesi kokkailla omalla tyylillään.
Luulen että miesten ja naisten ravinto on erilaista.
Juusto on ihanaa.. aaahhhhh namm! Voin tulla syömään ap sun annoksen!
N27
Kiitos hyvästä ruokalistasta ensi viikolle.
Juuston voi nyppiä pois jos ei miellytä.
Minun mieheni tekee maailman parasta lihamakaroonilootaa paksulla juustokuorrutuksella!
Miksi teillä on tuollainen viikkosysteemi?
Käykö miehesi vauvat palstalla itkemässä kun on sinun vuoro laittaa ruoka? Ei varmasti, hän arvostaa panostasi ja on tyytyväinen siihen mitä saa ja että joku sentäs laittaa ruokaa.
Ja ongelma oli?