Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli tekosyysi perustaa prismaperhe?

Vierailija
07.03.2021 |

Mikä siinä niin viehättää?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti on prismaperhe?

Vierailija
22/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvinnut tekosyytä kun oli oikeitakin. Ihana mies ja ihanat lapset. Ihana elämä ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti halusin muuttaa suomeen takaisin 8 vuotta sitten mutta nyt ainut lapsemme täytti 18 vuotta niin voimme muuttaa taas pois.

Vierailija
24/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla prismaperhe kun siihen kuuluu mies ja koira ja asioidaan Prismassa? Odotan pikaista vastausta, ahdistaa kun en tiedä, mihin lokeroon kuulun. 

Vierailija
25/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, jotta voisimme tuntea paremmuutta verrattuna Lidl- ja lähiömarkettiperheisiin. Tulevaisuudessa aiomme pyrkiä siihen, että kaikki ruoka ostetaan vain ja ainoastaan Stockmannin Herkusta. Autot uusimme viiden vuoden välein, älypuhelimet vuosittain.

Vierailija
26/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennettiin suora tie Prismalle ja lähikauppa laittoi lapun luukulle. Aluksi oli edullistakin.

Vierailija
27/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minusta tämä elämä on ihanaa, on omakotitalo, kolme lasta, kesämökki ja farmariauto. Parasta elämää. Miksi ihmeessä tässä olisi jotain pahaa?

Vierailija
28/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä tästä kahtiajakamisesta. Olen itse lapseton ja sen verran ikää, että lapsia ei enää tule. En ole lapsia halunnut. En silti nostata itseäni yläpuolelle ja puhu lapsiperheistä prismaperheinä. Minulla on ollut omat elämänvalinnat ja joillain toisella ne ovat olleet toisenlaiset. Ja hyvä niin.

Kovin lapselliselta kuulostaa tuo ydinperheiden pilkka, jopa tulee mieleen kateusko se siellä taas nostaa rumaa pikku päätään.

Täytyy olla köyhä elämä jos toisten ikiaikainen perusonni noin sylettää.

Vierailija
29/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "prismaperhe"? Joku seuraava askel sateenkaariperheestä?

Vierailija
30/30 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä on vielä kiva edgyillä miten noloa on kun jollain on kaksi lasta, farmariauto, perheasunto ja markettireissuja lauantaisin, mutta nelikymppisenä sama ihminen onkin sitten jo kateellinen juuri noista samoista asioista kun ei itse ymmärtänyt niitä ajoissa hankkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi