Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli tekosyysi perustaa prismaperhe?

Vierailija
07.03.2021 |

Mikä siinä niin viehättää?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eipä sitä oikein muuten olisi lapsia siunaantunut, ellei siinä olisi ollut miestä ja siitähän se perhe sitten jo muodostuukin. 

Vierailija
2/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, eipä sitä oikein muuten olisi lapsia siunaantunut, ellei siinä olisi ollut miestä ja siitähän se perhe sitten jo muodostuukin. 

Olisit vaikka pysynyt sinkkuna, tai edes velana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lapsia, ja haluan elää heidän kanssaan tavallista elämää.

Nyt ovat jo isoja, eivätkä tule enää kauppareissuille mukaan. Kyllä varmaan ostoskärryn sisältö silti paljastaa, että mamma se niitä kärryjä työntelee.

Vierailija
4/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaikka pysynyt sinkkuna, tai edes velana?

No kun halusin lapsia, niin se taitaa sulkea tuon velana pysymisen aika tehokkaasti pois. 

Vierailija
5/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun prisman vieressä ja satuin saamaan lapsen. Sen sijaan että menen jonnekin muuale kauppaan kuin siihen prismaan johon kävelee viidessä minuutissa menen prismaan. Tekeekö se minusta prismaperheen?

Vierailija
6/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaankin cittariperhe :)

Vierailija
7/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ovat jo isoja, eivätkä tule enää kauppareissuille mukaan. Kyllä varmaan ostoskärryn sisältö silti paljastaa, että mamma se niitä kärryjä työntelee.

Mikä auto alla? Qashqai? Peräti Octaviako?

Vierailija
8/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sukua cis-perheelle?

Vierailija
9/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tästä kahtiajakamisesta. Olen itse lapseton ja sen verran ikää, että lapsia ei enää tule. En ole lapsia halunnut. En silti nostata itseäni yläpuolelle ja puhu lapsiperheistä prismaperheinä. Minulla on ollut omat elämänvalinnat ja joillain toisella ne ovat olleet toisenlaiset. Ja hyvä niin.

Vierailija
10/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä auto alla? Qashqai? Peräti Octaviako?

Työsuhde-Volvo.

Vierailija
11/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekseni löysin elämäni miehen, ja hänen kanssaan saanut kaksi lasta. Ruuat tilataan sittarista, enkä koe sen juurikaan määrittävän elämääni. Kuten ei Alepa määrittänyt silloin, kun asuin melkein kymmenen vuotta sinkkuna kaupungissa.

Vierailija
12/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ootte sitten Porvareita?! Kerran on varaa käydä siinä juutalaisten kaupassa. Kannattaa muistaa että Porvareilla on huonot ennusteet köyden päivänä.

Vierailija
13/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään Lidlissä, kun se on meiltä 50m:n päässä. Autoa ei tarvita. Tällainen varakas urbaaniscityhippiperhe ollaan.

Vierailija
14/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ollaanko Prisma perhe, vaikka seillä asioidaankin säännöllisesti. Neljä lasta ja kaksi isoa koiraa, autona Volkswagen Touran ja kotina vanha talo meren rannalla.

Vierailija
15/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustin perheen kun vaimoni sitä ehdotti. Myöskin se että vaimoni suku on erittäin varakas myötävaikutti, en kouluttamattomana musiikin intensiivisenä harrastaja olisi ikinä päässyt muuten tähän elintasoon. Myöskään se että vaimoni on hyvin eroottinen ja aktiivinen sängyssä ei ollut negatiivinen juttu. Vain vaimoni ylipainoisuus n. 20 kg vähän mietitytti, nyt olen jo tottunut siihen, eikä sitä ole kolmesta lapsesta huolimatta tullut lisää. Vaimoni hoitaa kaikki juoksevat asiat ja voin itse keskittyä musiikkiin. Olen hyvin onnellinen.

Vierailija
16/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ootte sitten Porvareita?! Kerran on varaa käydä siinä juutalaisten kaupassa. Kannattaa muistaa että Porvareilla on huonot ennusteet köyden päivänä.

Itseasiassa tilataan vielä cittarista kotiin ruoat eli maksetaan myös kuljetusmaksut. Ihanaa, kun ei tarvitse jokaista penniä laskea :) Saat itse päättää tekeekö tämä meistä porvareita vai ei.

Vierailija
17/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä.

Kun on kokenut kovia ja nähnyt elämän raskaita puolia, niin silloin ymmärtää, että tavallinen normielämä on sitä parasta ja arvokkainta elämää. Sodista ja kriiseistä selvinneetkin haluavat yleensä vain rauhallista ja tavallista elämää. Kyllä ne tulevat vuodet sinullekin kulmahampaitaan näyttää. Silloin tulet ajattelemaan, että oliko se sinkkuelämä sittenkään hyvä valinta? Yksinäisyys sopii vain erittäin harvoille ihmisille. Ja sinkkujen elämä tulee olemaan yksinäistä, kun vuodet kuluu, kaverit perheellistyy ja läheiset kuolee. Yksinäistäkö? Kyllä todella!

Vierailija
18/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan cittariperhe, koska se on lähin kauppa. Yksi lapsi, kaksi koiraa. Pitäisi kyllä siirtyä ostosten tilaamiseen, mutta oon niin huono ennakoimaan.

Vierailija
19/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustin perheen kun vaimoni sitä ehdotti. Myöskin se että vaimoni suku on erittäin varakas myötävaikutti, en kouluttamattomana musiikin intensiivisenä harrastaja olisi ikinä päässyt muuten tähän elintasoon. Myöskään se että vaimoni on hyvin eroottinen ja aktiivinen sängyssä ei ollut negatiivinen juttu. Vain vaimoni ylipainoisuus n. 20 kg vähän mietitytti, nyt olen jo tottunut siihen, eikä sitä ole kolmesta lapsesta huolimatta tullut lisää. Vaimoni hoitaa kaikki juoksevat asiat ja voin itse keskittyä musiikkiin. Olen hyvin onnellinen.

Seksi sujuu ja kolme lasta! Onnittelut, sinulla on erittäin hyvin pullat uunissa! Ja näytät myös ymmärtävän sen asian hyvin.

t. 2xisä

Vierailija
20/30 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja sen myötä aikanaan tahto saada lapsia rakastamani miehen kanssa. Prismassa ja missä tahansa kaupassa käymme koska voimme ja niin valitsemme. Emme tarvitse siihen kenenkään hyväksyntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme