Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sanoin tapailemalleni miehelle että tarvitsen päivän omaa miettimisaikaa ja mitä seurasi

Vierailija
07.03.2021 |

Nyt hän ahdistuneena kyselee viesteillä että pää ei kestä epätietoisuutta. Ollaan vasta tapailuvaiheessa ja minulla nyt paljon meneillään omassa elämässä enkä ole varma pystynkö tapailemaan -> sanoin että tarvitsen omaa tilaa miettiä asioita (PÄIVÄN!). Se, että hänen "päänsä leviää" tähän, laittaa kyllä miettimään että mitenkä vähästä se pää oikein leviää.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin alussa jo mietityttää, onko tämä ihmissuhde toimiva vai ei, niin se tuskin pitkän päälle on toimiva. 

Vierailija
22/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se yhden päivän miettiminen mihinkään vaikuttaa? Jätä tai jatka. Jos tarvii oikein vuorokauden pohtia niin eikös se ole sit jo se tapailu ym siinä? Mitä saat pääsi sisällä aikaiseksi päivässä kun saman pohdinnan voi tehdä 10 minuutissa, vai käytkö hitaalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä aikaisemman kommentoijan kanssa, että turhalta draamalta kuulostaa kertoa että haluaa tänään miettiä. Mikset voinut vain tosiaan sanoa että olet tänään kiireinen?

Toisekseen harjoittaisin sinuna empatiakykyä. Itsekin olen kokenut todella paljon, mutta en silti kyttää muita tai arvota ihmisten ongelmia niin että ne ovat muka mitättömiä koska itse koen jotain ns. pahempaa

Vierailija
24/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä se yhden päivän miettiminen mihinkään vaikuttaa? Jätä tai jatka. Jos tarvii oikein vuorokauden pohtia niin eikös se ole sit jo se tapailu ym siinä? Mitä saat pääsi sisällä aikaiseksi päivässä kun saman pohdinnan voi tehdä 10 minuutissa, vai käytkö hitaalla?

Naisten kiinnostus mieheen on kuin valonkatkaisin. Se on OFF tai ON. Sitä joko on tai sitä ei ole.

Mikään miettiminen ei sitä muuta. Kun mies saa tuollaisen "miettimis" kommentin naiselta, niin miehen kannattaa poistaa naisen numero samalla hetkellä. Kiinnostuksentaso on alhainen, eikä kukaan järjellinen mies halua naista joka on "meh" sinun suhteen.

Vierailija
25/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tulit tänne kyselee. Ootan täällä nakki valmiina

Vierailija
26/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyä koko ap:n aloitus.  Provoilua.

Kukaan ei pyydä yhtä ainoaa päivää mitään miettismis aikaa.

Vierailija
27/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä aikaisemman kommentoijan kanssa, että turhalta draamalta kuulostaa kertoa että haluaa tänään miettiä. Mikset voinut vain tosiaan sanoa että olet tänään kiireinen?

Toisekseen harjoittaisin sinuna empatiakykyä. Itsekin olen kokenut todella paljon, mutta en silti kyttää muita tai arvota ihmisten ongelmia niin että ne ovat muka mitättömiä koska itse koen jotain ns. pahempaa

tässä varmasti olet oikeassa ja hyvä pointti, empatiakykyä voisin lisätä :) Sanon kuitenkin sen, että olen ollut tämän miehen tukena hänen ongelmissaan, mutta en ole saanut häneltä mitään kyselyä tai tukea omiin asioihini, niin olen varmaan siksi ärtynyt asiaan, minkä tajusin nyt

ap

Vierailija
28/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeitä päätöksiä tehdessä ei hätiköidä. Usein mietitään vähintään yön yli, kuten sanontakin kuuluu. Rautalangasta sinulle, ettei se tarkoita asian aktiivista pohtimista 24h, vaan kysymys jätetään hautumaan, prosessoitumaan, ja kun otetaan uudelleen esille, päätös on kypsynyt.

Vierailija
29/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvii miettimisaikaa on väärässä seurassa.

Vierailija
30/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tässä varmasti olet oikeassa ja hyvä pointti, empatiakykyä voisin lisätä :) Sanon kuitenkin sen, että olen ollut tämän miehen tukena hänen ongelmissaan, mutta en ole saanut häneltä mitään kyselyä tai tukea omiin asioihini, niin olen varmaan siksi ärtynyt asiaan, minkä tajusin nyt

ap

Kertomasi perusteella mies vaikuttaa epäitsenäiseltä, epävarmalta, epävakaalta.

Jo sillä perusteella ymmärrän, että sinua on alitajuisesti alkanut mietityttää suhteen jatko. Jos vielä olette tekemisisssä, kannattaa nostaa kissa pöydälle, eli puhua omista tarpeistaan selkeästi.

Vierailija
31/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan rehellisempää on sanoa, että sorry, nyt juuri minusta ei ole parisuhteeseen. Olen valmis olemaan ystäväsi, mutta puolestani olet vapaa solmimaan parisuhteen jonkun muun, siihen valmiimman kanssa.

Vierailija
32/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä pää leviää, kun mielessä pyörii vaan ero.

Vierailija
33/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvii miettimisaikaa on väärässä seurassa.

Toiset miettii etukäteen, toiset jälkikäteen. Jotkut ei ollenkaan.

Vierailija
34/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan rehellisempää on sanoa, että sorry, nyt juuri minusta ei ole parisuhteeseen. Olen valmis olemaan ystäväsi, mutta puolestani olet vapaa solmimaan parisuhteen jonkun muun, siihen valmiimman kanssa.

Tuosta ystäväpaskaa ei kannata jauhaa. Jokainen jo ymmärtää, että se on vain paskanjauhantaa. Mitä järkeä miehen olisi edes jäädä yksipuoliseksi "ystäväksi", siis joksikin taksikuskiksi jota käytetään? Muuttoapupojaksi? Mitään ystävyyttä ei saa naiselta takaisin, nainen menee "Jaren" luokse naimaan sen jälkeen kun ystäväpoitsu kuskasi naisen Jaren luo.

Vierailija
35/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänhän se mies odottaakin kuulevansa.

Vierailija
36/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä jo. Nakki täällä valmiina. Tuukko tänne

Vierailija
37/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen reaktio kertoo minusta myös siitä, että hän ei aidosti välitä siitä miltä susta tuntuu. Jos välittäisi niin antaisi sulle sitä omaa aikaa myös eikä alkaisi painostaa välittömästi. Etenkin kun jo ihan alussa olet kertonut että tulet tarvitsemaan omaa aikaa toisinaan. Minulla oli vastaava tilanne erään miehen kanssa hiljattain ja onneksi päätin koko suhteen alkuunsa vaikka se kipeää tekikin, mulle tuli niin vahvasti se fiilis että tuo on vasta alkusoittoa kontrolloinnille ja ripustautumiselle. En tiedä minkä ikäisiä olette mutta ainakin aikuisella miehellä tuollainen käytös soittaa hälytyskelloja. Mies siirtyikin sitten heti seuraavaan naiseen. Läheisriippuvuudelta vaikutti ja olen äärettömän helpottunut että suhde ei ehtinyt syventyä enempää. Ties mitä olisi ollut edessä.

Vierailija
38/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tarvinnut mitään miettimisaikoja. On selvää, että jos tarvitsee miettimisaikaa, ei silloin pidä toista sopivana. Jos kumppani on sopiva ja tuntee häneen vetoa, ei silloin tarvitse miettimisaikaa. Jos on muita juttuja niin paljon, ettei parisuhde sovi kuvioihin, parempi odottaa, kunnes parisuhde sopii elämäntilanteeseen.

Vierailija
39/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme tapailleet muutaman kuukauden. Sanoin jo alussa, että tarvitsen omaa aikaa ja haluan edetä hitaasti. Mies vakuutti että asia on ok. Nyt olemme nähneet omalla mittapuullani todella paljon (useimpina päivinä), ja muutamien konfliktien vuoksi tuntui, että haluan oman päivän, jolloin saan tehdä vain omia juttujani ja miettiä, pystynkö todella nyt panostamaan tähän suhteeseen.

miehessä muutenkin mietitytti se, miten koki mielestäni hyvinkin pienet vastoinkäymiset elämässä todella raskaina, eikä tämä ainakaan auta asiaa. Itselläni nyt hyvin raskas elämäntilanne ja jos haluan päivän itselleni niin en halua käyttää sitä siihen että rauhoittelen häntä, ettei se pää vaan leviä

ap

Toisaalta ymmärrän kyllä tuota miestäkin, jos sanoit nimenomaan tarvitsevasi aikaa miettimiseen. Jos ette kuitenkaan ihan joka päivä ole nähneet, olisit voinut vain sanoa, että et ehdi tapaamaan pariin päivään ja olisit siinä saanut sen miettimisaikasi. Ihan turhaan sanoit miehelle, että käytät ajan nimenomaan miettimiseen. Tottakai hän nyt miettii, mitä nyt on tulossa. 

Vierailija
40/77 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan tarvinnut mitään miettimisaikoja. On selvää, että jos tarvitsee miettimisaikaa, ei silloin pidä toista sopivana. Jos kumppani on sopiva ja tuntee häneen vetoa, ei silloin tarvitse miettimisaikaa. Jos on muita juttuja niin paljon, ettei parisuhde sovi kuvioihin, parempi odottaa, kunnes parisuhde sopii elämäntilanteeseen.

Enpä ole koskaan itse nähnyt sellaista, että miettimisen jälkeen olisi nainen tullut siihen tulokseen että olisikin halunnut jatkaa tapailua. Kyllä se miettimisen tarve on jo se kuolemanisku.