Voiko vappuvanhojentanssit vielä onnistua?
Tuntuuko nyt että on ihan varmaa, että vappuun siirrettyjä vanhojen tansseja ei voida pitää? Vai voiko ne vielä onnistua?
Milloinkohan sanotaan asiasta lopullinen päätös?
Kommentit (15)
Miks vappuna? Toukokuun lopulle useimmat lukiot siirsi.
Vierailija kirjoitti:
Tällä seudulla kaikki siirsivät tanssit vapun aaton aattoon.
Ei. Silloin on 20 000 tartuntaa päivässä ja ruumiita poltetaan roviolla. T: THL
Vierailija kirjoitti:
Ai lukuvuoden loppuun, ylppärijuhlat on silloin (kesäkuun alussa).
Tuskin, jos jotkut joukkokokoontumiset on mahdollisia niin ne on pääsykokeet ja kirjoitukset, ei tanssiaiset.
Outoa että eivät peru vaan siirtävät tuonne pääsykokeiden alle ihan kuin muuntoviruksen aikana rokotusten laahatessa se olisi missään määrin realistinen ajatus. Samalla jotkut vanhemmat ja nuoret kuitenkin elättelee vielä toiveita, stressaavat pukuja yms. Järjen köyhyyttä ja pumpulissa pitämistä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa että eivät peru vaan siirtävät tuonne pääsykokeiden alle ihan kuin muuntoviruksen aikana rokotusten laahatessa se olisi missään määrin realistinen ajatus. Samalla jotkut vanhemmat ja nuoret kuitenkin elättelee vielä toiveita, stressaavat pukuja yms. Järjen köyhyyttä ja pumpulissa pitämistä.
Minusta voisi suosiolla sanoa, että tansseja ei tule. Ei tarvitsisi opetella videolta tansseja ja stressata puvusta (ei ole vielä ostettu).
Ap
Tuli minulle ihan uutena tietona, että joissain lukioissa vanhat on tanssittu ihan normaaliin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli minulle ihan uutena tietona, että joissain lukioissa vanhat on tanssittu ihan normaaliin aikaan.
Ihan hyvin olisi täälläkin voinut tanssia. Harjoitukset kumminkin pidettiin, miksei itse tanssejakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin olisi täälläkin voinut tanssia. Harjoitukset kumminkin pidettiin, miksei itse tanssejakin.
Harjoitukset kuuluvat yleensä kurssiin, jonka vanhoja tanssivat valitsevat ja saavat siitä opintopisteitä.
Ei, koska meille on valehdeltu ja luvattu 10 000 tartuntaa päivässä. Sitä odotellessa...
Voi.
Kaikki tanssii yksinään 20m välein raviradalla.
Se striimataan nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjoitukset kuuluvat yleensä kurssiin, jonka vanhoja tanssivat valitsevat ja saavat siitä opintopisteitä.
Vähentääkö se opintopisteiden saaminen jotenkin tartuntariskiä? Tai vastaavasti lisääkö mekossa tanssiminen tartuntoja? Kun ihan samat ihmiset siinä samassa jumppasalissa kuitenkin oli.
Jos huhtikuun vaalit on siirretty, niin tuskin vappuna mitään vanhoja tanssitaan. Koronatilanne itsessään tuskin on enää tuossa se kriteeri, vaan huuto mikä nousee jos vaalit (perustuslaillinen oikeus) on siirretty, mutta samoihin aikoihin pidettäisiin jotain tuollaisia massatapahtumia.