Työnhaun testit
Vihdoin 200 hakemuksen jälkeen pääsin testeihin työnhaussa. Nyt tuli vastaan Thomas International. Ajattelin päästä jatkoon ja tein muutaman harjoitusohjelman sitä varten. Tuskin olen ainoa, jota vastaavalla tavalla testataan.
Tein keinoälyllä kolme testiä, jolla voin harjoitella tehtäviä. Keinoäly ei kyennyt kahdesta testin luomisesta selviytymään. Seuraavan linkin takaa löytyy tämän päivän aikaansaannos.
https://veksi.org/2024/09/09/tyonhakijan-tesit/
Kommentteja voit jättää. Itse harjoittelen tämän viikon kyseisiä testejä. Älykkäämiin testeihin ottaisin mielelläni kommentteja.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollaiset testit on?
Taidat olla niitä onnellisia, joilla kaikki on hyvin.
Joo. Ei kyllä jaksa keskittyä ja tulokset on sen mukaisia sitte. Ihan turhia. Ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Mutta saajan siinä.yritykset tungettua rahaa typeriin testeihin ,mielummin ku tutustuu oikeasti ihmiseen.
Mihin tuolla saa piirtää kissan?
Siis kissan takaapäin, kävelemässä, häntä pystyssä. Piste siihen keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ei kyllä jaksa keskittyä ja tulokset on sen mukaisia sitte. Ihan turhia. Ei kerro ihmisestä yhtään mitään. Mutta saajan siinä.yritykset tungettua rahaa typeriin testeihin ,mielummin ku tutustuu oikeasti ihmiseen.
Ei, kyllä. Mutta näitä testejä firmat tekee ihan kaikille tasoille. En olisi muuten tuota tuonne luonut.
t: Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä. Mutta näitä testejä firmat tekee ihan kaikille tasoille. En olisi muuten tuota tuonne luonut.
t: Ap
Et oon tosissasi?
Olin aikanaan Psykon testeissä joskus 90-luvun lopussa ja yhtenä osana oli GRAFOLOGINEN testi. Se tiedettiin jo siinä vaiheessa huuhaaksi, mutta niin vaan sitä käytettiin. Tänä päivänä se on täysin ufotutkimukseen verrattava asia.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikanaan Psykon testeissä joskus 90-luvun lopussa ja yhtenä osana oli GRAFOLOGINEN testi. Se tiedettiin jo siinä vaiheessa huuhaaksi, mutta niin vaan sitä käytettiin. Tänä päivänä se on täysin ufotutkimukseen verrattava asia.
Miks firmat tekee noita testejä vielä? Joka paikkaan on ensimmäisenä ollut kyseiset testit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks firmat tekee noita testejä vielä? Joka paikkaan on ensimmäisenä ollut kyseiset testit.
No eipä testejä ollut, kun roskakuskin hommat aloitin tänä kesänä. Kysyttiin voinko aloittaa heti vai huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks firmat tekee noita testejä vielä? Joka paikkaan on ensimmäisenä ollut kyseiset
testit.
No eipä testejä ollut, kun roskakuskin hommat aloitin tänä kesänä. Kysyttiin voinko aloittaa heti vai huomenna.
varmaan ainoa duuni johon ei tarvi testejä
Mitä tuollaiset testit on?