Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Suomen rumin nainen - miten voisin muuttua paremman näköiseksi?

Vierailija
07.03.2021 |

Olen säälittävän ruma ihminen. Mitä kautta voisin hakeutua johonkin muutosjuttuun, että minusta saisi normaalin ihmisen näköisen? Olisiko muita muutosvinkkejä?

Haluaisin siis muuttua sellaisella tavalla paremman näköiseksi, ettei se vaatisi mitään kovin merkittäviä aamu- tai iltarutiineja, vaan olisin "luontaisesti" paremman näköinen. Siis mieluiten siten, etten tarvitsisi meikkiä tai hiusten laittoa tai hienoja vaatteitakaan, vaan näyttäisin hyvältä tavallisissa hieman kuluneissa ja nuhjaisissa vaatteissa. Mikä avuksi siis?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin näyttää riittävän hyvältä, jotta saisin edes normaalia kohtelua, ehkä jopa seurustelukumppanin ja kavereitakin. Elämä muuttuisi helpommaksi, kun näyttäisi edes tavalliselta.

Tuota noin... Ulkonäkö ei liity mitenkään kavereiden saamiseen tai normaaliin kohteluun. Ei yhtään mitenkään, vaikka miten asiaa vääntäisit.

Seurustelukumppanin löytämiseen se voi vaikuttaa, mutta jos olisit kaunis ja luonteesi on huono, niin kumppanuus ei ole aitoa.

TOi on niin totta se et joku voi olla ihan tosi siisti persoona vaikka sillä ois kulahtaneet vaatteet.tyttö voi olla valtavan kaunis koska ei meikkiä ku se vaa on sellanen joka viehättää sua.toi et on ruma niin se on harha

Vierailija
22/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Timo Soinin näköinen nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykologin juttusille, mars. Vaikuttaa vääristyneeltä minäkuvalta eikä niinkään oikealta ulkonäköongelmalta.

Olen oikeasti paljon rumempi kuin suurin osa suomalaisista naisista. Olen jotenkin oudon ja erikoisen näköinen. Ihmiset muistavat minut aivan liian helposti, vaikka olisin täysin hiljaa ja yrittäisin sulautua tapettiin. Sekin joskus on harmittanut ja on todiste rumuudestani.

Olen siis sellainen kuvottava friikki, joka jää mieliin, vaikka haluaisin olla samanlainen niinkuin kaikki muutkin. Minulle on suuri onnen lähde se, jos joskus aniharvoin oon hetkellisesti ollut ihan tavallinen ja sellainen, johon kukaan ei kiinnitä mitään huomiota (vaati muuten todella häivyttävää meikkaamista ja såkkimäisiä vaatteita).

Vierailija
24/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkausta piieteisiisi sopiva hiusmalli. Vaatii kyllä osaavan kampaajan ei perus sellaista. Pitkä tukkakaan ei auta, koska se ei sovi kaikille tai saattaa olla ohut liru ja rumentaa entisestään. Sopiva värikin auttaa. Valaise hampaat, ota ripsipermis ja kulmien laminointi. Noilla jo pärjää eikä tarvitse aamuisin tehdä paljoa. Hanki ryysyjen sijaan kivoja vaatteita, jotka pukevat sinua ja joiden värit saavat sinut näyttämään paremmalta. Kaiken lisäksi ole sitten iloisen näköinen.

Vierailija
25/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kampaus tekee paljon. Hoida siis hiukset kuntoon. Ulkoile ja reippaile, siitä tulee luonnollista hyvinvointia koko ihmiselle päästä varpaisiin.

Vierailija
26/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Timo Soinin näköinen nainen?

En oo. Oon periaatteessa melko hoikka, enkä edes kasvoiltani soinimainen.

Vierailija
27/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti elämääsi pilaa lähinnä huono itsetunto eikä rumuus. Olen itsekin varsin kaukana kauneusihanteista, mutta ei se ole teini-iän kiusaamisen ja omien angstien jälkeen elämääni haitannut. Hyvin on kohdeltu joka paikassa, poikakavereita ja lopulta aviomies on löytynyt, olen menestynyt urallani. Mutta minä en ole jäänyt vatvomaan ulkonäköäni tai sitä mitä muut siitä ajattelee, vaan mennyt ja elänyt täysillä.

Vierailija
28/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea on siis pielessä? Minkä ikäinen olet?

Melkein kaikki on pielessä. Mulla on rumat ja epäsuhtaiset kasvonpiirteet, vähän maskuliininen naama, epäsuhtainen vartalo (hoikkanakin, koska luusto on epäsuhtainen). Näytän sellaiselta nololta ja rumalta hiirulaiselta, jonka naama on yhdistelmä rotannaamaa ja tonttua. Hiukset takkuuntuvat ja rasvoittuvat helposti. Olen aikuinen, mutten kuitenkaan vanha.

Kuinka voit näyttää sekä maskuliiniselta että tontulta ja rotannaamalta yhtäaikaa? Maskuliiniset kasvonpiirteethän ovat sellaiset erottuvat ja kulmikkaat ja voimakkaat, rotalla taas on pitkulainen ja kapoinen pää. Minusta tuntuu että nolous ja rumuus on omassa päässäsi, olet vain keksinyt oletetun suohirviö-rumuuden syyksi sille ettei sinulla ole kumppania tai sosiaalista elämää.

Vierailija
29/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkausta piieteisiisi sopiva hiusmalli. Vaatii kyllä osaavan kampaajan ei perus sellaista. Pitkä tukkakaan ei auta, koska se ei sovi kaikille tai saattaa olla ohut liru ja rumentaa entisestään. Sopiva värikin auttaa. Valaise hampaat, ota ripsipermis ja kulmien laminointi. Noilla jo pärjää eikä tarvitse aamuisin tehdä paljoa. Hanki ryysyjen sijaan kivoja vaatteita, jotka pukevat sinua ja joiden värit saavat sinut näyttämään paremmalta. Kaiken lisäksi ole sitten iloisen näköinen.

Voisivat nuo toki auttaa ja perusnäteille nuo auttavat todella paljon, tosin mulla ne ongelmakohdat ovat rumat piirteeni ja niihin ei auta vissiin oikein muu kuin joku contour-meikki tai kirurgin veitsi. Rumien piirteitteni vuoksi motivaationi pitää huolta ulkonäöstä muuten on todella vähäinen. Tuntuu yhdentekevältä laittaa itseään "nätiksi" muuten, kun kuitenkin kasvot ovat perusrumat.

Vierailija
30/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan luulen, että tosi persoonallisen näköisen ihmisen kannattaa pistää kaikki likoon. Jos siis haluaa huomiota.

Heitä ne harmaat säkit perunakellariin ja hanki värikkäitä vaatteita. Puuhelmet tai huovutetut helmet kaulaan ja tukka punaiseksi! Korviin näyttävät korvakorut, ehkä jopa niin että toinen on erilainen ja erikoinen koru. Epäsymmetria uudelle levelille. Näin sinun kannattaa tehdä. Gudrun Sjögrenin kaftaani päälle.

Vierailija
31/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Normaali paino, urheilullisesta vartalosta plussaa (sen saa liikunnalla)

-Hyvä hygieniataso, puhtaat hiukset ja raikas tuoksu

-Pitkät hiukset, käy kampaajalla 4xvuosi tasoittamassa latvat ja laittamassa raitoja/sävyä

-Hoida iho kuntoon, jos ei ole jo (lähinnä aknea tarkoitan)

-Huolehdi, että kulmakarvat ovat hyvin muotoillut ja niissä on oikeä sävy

-Hillitty meikki, joskus ripsi+kulmaväri riittää

-Puhtaat ja ehjät vaatteet, vältä täti luukkia varsinkin jos olet nuorehko

-Ei tatuointeja tai lävistyksiä

Meinasin jo alapeukuttaa, mutta tässä on osa ihan kelpoja neuvoja.

Pitkien hiusten kohdalle kyllä sanon, että kaikilla kasvatus ei onnistu ja ohuet pitkät hiukset eivät ole kauniit. Mielummin siisti omaan naamaan ja tyyliin sopiva kampaus ja vaikka värikin, jos haluaa leikitellä lisää. Värin ei kuitenkaan kannata olla mikään sellainen, jota pitää 5-6 viikon välein uusia.

Lisäisin listaan hyvän ryhdin ja hyväntuulisen avoimen katseen, josta näkee, että ihminen arvostaa itseään ja myös muita.

Vaatteiden mittasuhteilla ja väreillä saa mistä tahansa kropasta kivan näköisen. Laihuus tai normaalivartalo ei ole pakollista mitenkään, mutta löysyys olisi hyvä saada pois. On kamalan näköistä, jos vatsamakkara löllyy ja tutisee kävellessä. Alkuun auttaa muotoilevat alusvaatteet, mutta treeni on paras. Kunnon rintaliivit ovat aina hyvät, ne saavat olon yleensäkin tuntumaan paremmalta kuin jotkut muotopuolet rätit. Jos itse ei osaa valita, niin kaveri mukaan tai alan ammattilaisen luokse.

Vierailija
32/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tyyppi on trollannut samaa vuodesta 2016.hakee vaan huomiota, älkää ruokkiko!

Vierailija
33/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologin juttusille, mars. Vaikuttaa vääristyneeltä minäkuvalta eikä niinkään oikealta ulkonäköongelmalta.

Olen oikeasti paljon rumempi kuin suurin osa suomalaisista naisista. Olen jotenkin oudon ja erikoisen näköinen. Ihmiset muistavat minut aivan liian helposti, vaikka olisin täysin hiljaa ja yrittäisin sulautua tapettiin. Sekin joskus on harmittanut ja on todiste rumuudestani.

Olen siis sellainen kuvottava friikki, joka jää mieliin, vaikka haluaisin olla samanlainen niinkuin kaikki muutkin. Minulle on suuri onnen lähde se, jos joskus aniharvoin oon hetkellisesti ollut ihan tavallinen ja sellainen, johon kukaan ei kiinnitä mitään huomiota (vaati muuten todella häivyttävää meikkaamista ja såkkimäisiä vaatteita).

Eli sinulla on karismaa ja komeutta jota ei kaikilla ole. Luultavasti olet persoonallisen ja mieleenpainuvan näköinen, et outo ja erikoinen.

Vierailija
34/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki on pielessä. Mulla on rumat ja epäsuhtaiset kasvonpiirteet, vähän maskuliininen naama, epäsuhtainen vartalo (hoikkanakin, koska luusto on epäsuhtainen). Näytän sellaiselta nololta ja rumalta hiirulaiselta, jonka naama on yhdistelmä rotannaamaa ja tonttua. Hiukset takkuuntuvat ja rasvoittuvat helposti. Olen aikuinen, mutten kuitenkaan vanha.

Kuinka voit näyttää sekä maskuliiniselta että tontulta ja rotannaamalta yhtäaikaa? Maskuliiniset kasvonpiirteethän ovat sellaiset erottuvat ja kulmikkaat ja voimakkaat, rotalla taas on pitkulainen ja kapoinen pää. Minusta tuntuu että nolous ja rumuus on omassa päässäsi, olet vain keksinyt oletetun suohirviö-rumuuden syyksi sille ettei sinulla ole kumppania tai sosiaalista elämää.

Maskuliinisuutta kasvojen luusto osittain. Tonttumaista on kasvojen keskiosa ja punoittavat posket. Rottamainen olen sivuprofiililtani, kahden etuylähampaani osalta, ryhdiltäni ja väritykseltäni sekä muutenkin olemukseltani. Sosiaalisissa tilanteissa tulee sellainen olo, että häpeän siltä, miltä näytän, mikä stressaa jonkin verran. Ajattelen aina, että olen huonompi kuin muut epämiellyttävän ulkonäköni vuoksi.

Vierailija
35/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää tyyppi on trollannut samaa vuodesta 2016.hakee vaan huomiota, älkää ruokkiko!

Meinaatko, että palstaa seuraa vain yksi ainoa ruma ihminen?

Vierailija
36/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap ilmeisesti koskaan kuullut sanontaa: "Ei ole rumia ihmisiä. On vain laiskoja"

Kyllä se ulkonäkö vaatii vaivannäköä 90% ihmisistä. 

Vierailija
37/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa tää video. YouTube jostain syystä suositteli sitä mulle eilen. Kaiketi vakoilee webbikameran kautta ja totesi, että mun tulis tuo katsoa.

Vierailija
38/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko epämuodostunut tai kauttaaltasi hirveiden syylien peitossa? Näytätkö Notre Damen kellonsoittajalta?

Ai et?

Et taida ollakaan ruma?

Vierailija
39/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan luulen, että tosi persoonallisen näköisen ihmisen kannattaa pistää kaikki likoon. Jos siis haluaa huomiota.

Heitä ne harmaat säkit perunakellariin ja hanki värikkäitä vaatteita. Puuhelmet tai huovutetut helmet kaulaan ja tukka punaiseksi! Korviin näyttävät korvakorut, ehkä jopa niin että toinen on erilainen ja erikoinen koru. Epäsymmetria uudelle levelille. Näin sinun kannattaa tehdä. Gudrun Sjögrenin kaftaani päälle.

Punainen tukka ja Gudrun Sjögren kuulostaa kuusikymppisen lookilta.

Vierailija
40/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskuliinisuutta kasvojen luusto osittain. Tonttumaista on kasvojen keskiosa ja punoittavat posket. Rottamainen olen sivuprofiililtani, kahden etuylähampaani osalta, ryhdiltäni ja väritykseltäni sekä muutenkin olemukseltani. Sosiaalisissa tilanteissa tulee sellainen olo, että häpeän siltä, miltä näytän, mikä stressaa jonkin verran. Ajattelen aina, että olen huonompi kuin muut epämiellyttävän ulkonäköni vuoksi.

Eli ongelma on enemmän psyykkinen kuin fyysinen. Kenelle muuten tulee edes mieleen verrata ainutkertaista itseään johonkin rottaan ja tonttuun..?!? Olet kuitenkin ihan tavallisen näköinen ihminen loppupelissä, en usko että vilkaisisin sinua kahdesti jos käveltäisiin vastaan kadulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä