Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen Suomen rumin nainen - miten voisin muuttua paremman näköiseksi?

Vierailija
07.03.2021 |

Olen säälittävän ruma ihminen. Mitä kautta voisin hakeutua johonkin muutosjuttuun, että minusta saisi normaalin ihmisen näköisen? Olisiko muita muutosvinkkejä?

Haluaisin siis muuttua sellaisella tavalla paremman näköiseksi, ettei se vaatisi mitään kovin merkittäviä aamu- tai iltarutiineja, vaan olisin "luontaisesti" paremman näköinen. Siis mieluiten siten, etten tarvitsisi meikkiä tai hiusten laittoa tai hienoja vaatteitakaan, vaan näyttäisin hyvältä tavallisissa hieman kuluneissa ja nuhjaisissa vaatteissa. Mikä avuksi siis?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin näyttää riittävän hyvältä, jotta saisin edes normaalia kohtelua, ehkä jopa seurustelukumppanin ja kavereitakin. Elämä muuttuisi helpommaksi, kun näyttäisi edes tavalliselta.

Vierailija
2/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen vaivattomasti ja luonnollisesti kaunis -olemus saadaan jo syntymässä. Tai latomalla reilun pinon euroja tiskiin ja menemällä plastiikkakirurgin veitsen alle, plus kaiken maailman muihinkin kauneushoitoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin näyttää riittävän hyvältä, jotta saisin edes normaalia kohtelua, ehkä jopa seurustelukumppanin ja kavereitakin. Elämä muuttuisi helpommaksi, kun näyttäisi edes tavalliselta.

Itsetuntoa pitäisi saada ensin reippaasti. Jos sitä ei ole, niin kaikki muuttuminen on turhaa.

Vierailija
4/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. tuo titteli on meikäläisellä. Sullakin salee mies vaikka ”ruma” muka oletkin.

Vierailija
5/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkea on siis pielessä? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
6/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologin juttusille, mars. Vaikuttaa vääristyneeltä minäkuvalta eikä niinkään oikealta ulkonäköongelmalta.

Vierailija
7/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. tuo titteli on meikäläisellä. Sullakin salee mies vaikka ”ruma” muka oletkin.

Ei ole miestä.

Vierailija
8/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpäs nyt, minäkin olen täällä. Ei sulle Suomen rumimman titteliä noin vain myönnetä. Pitäisköhän meille ihan jotkut rumuuskilpailut järjestää.

Vierailija
9/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin... Ulkonäkö ei liity mitenkään kavereiden saamiseen tai normaaliin kohteluun. Ei yhtään mitenkään, vaikka miten asiaa vääntäisit.

Seurustelukumppanin löytämiseen se voi vaikuttaa, mutta jos olisit kaunis ja luonteesi on huono, niin kumppanuus ei ole aitoa.

Vierailija
10/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja kasvata pitkät hiukset ja hymyile.

Avot!

Vierailija
11/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs nyt, minäkin olen täällä. Ei sulle Suomen rumimman titteliä noin vain myönnetä. Pitäisköhän meille ihan jotkut rumuuskilpailut järjestää.

Nyt viestiä Martinalle! Hän voisi järjestää hirviökilpailut mielellään!

Vierailija
12/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki on pielessä. Mulla on rumat ja epäsuhtaiset kasvonpiirteet, vähän maskuliininen naama, epäsuhtainen vartalo (hoikkanakin, koska luusto on epäsuhtainen). Näytän sellaiselta nololta ja rumalta hiirulaiselta, jonka naama on yhdistelmä rotannaamaa ja tonttua. Hiukset takkuuntuvat ja rasvoittuvat helposti. Olen aikuinen, mutten kuitenkaan vanha.

Vierailija
13/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.puhtaat ehjät vaatteet.käy suihkussa päivittäin käyttäydy hillitysti ja kauniisti.jos joku loukkaa pyydä anteeksi 😎

Vierailija
14/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avot!

Hoikkuus, pitkät hiukset tai hymykään ei auta, jos on riittävän ruma. Perusnäteille tai keskiverroillekin se toki auttaa.

Vierailija
15/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikki on pielessä. Mulla on rumat ja epäsuhtaiset kasvonpiirteet, vähän maskuliininen naama, epäsuhtainen vartalo (hoikkanakin, koska luusto on epäsuhtainen). Näytän sellaiselta nololta ja rumalta hiirulaiselta, jonka naama on yhdistelmä rotannaamaa ja tonttua. Hiukset takkuuntuvat ja rasvoittuvat helposti. Olen aikuinen, mutten kuitenkaan vanha.

Mikael jungner sinäkö siellä?

Vierailija
16/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E=mc2 kirjoitti:

Joo.puhtaat ehjät vaatteet.käy suihkussa päivittäin käyttäydy hillitysti ja kauniisti.jos joku loukkaa pyydä anteeksi 😎

Miten tuo auttaa rumiin piirteisiin? Ei mitenkään.

Vierailija
17/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt viestiä Martinalle! Hän voisi järjestää hirviökilpailut mielellään!

Osallistuisin mielelläni. 🙂 Olisipa meille rumillekin joskus jotain hauskaa ohjelmaa ja kilpailuja jne.

T. Ap

Vierailija
18/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Normaali paino, urheilullisesta vartalosta plussaa (sen saa liikunnalla)

-Hyvä hygieniataso, puhtaat hiukset ja raikas tuoksu

-Pitkät hiukset, käy kampaajalla 4xvuosi tasoittamassa latvat ja laittamassa raitoja/sävyä

-Hoida iho kuntoon, jos ei ole jo (lähinnä aknea tarkoitan)

-Huolehdi, että kulmakarvat ovat hyvin muotoillut ja niissä on oikeä sävy

-Hillitty meikki, joskus ripsi+kulmaväri riittää

-Puhtaat ja ehjät vaatteet, vältä täti luukkia varsinkin jos olet nuorehko

-Ei tatuointeja tai lävistyksiä

Vierailija
19/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh, onpas dramaattista menoa nyt. Oletettavasti pystyt liikkumaan ihmisten ilmoilla ilman, että vastaantulijat säikähtävät ja väistävät sinua tien toiselle puolelle. Tai pikkulapset purskahtavat itkuun kun näkevät sinut. Ole vähän armollisempi itsellesi, olet kuitenkin terve ja liikuntakykyinen vaikket olisikaan Miss Suomi tasoa.

Vierailija
20/90 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avot!

Ei, ei ja ei. Laihuus menee tuollaisilla tyypeillä överiksi ja heidän mielestään joku 30 kg on liikaa aikuisella naisella.

Pitkät hiukset eivät ole kauniit, jos hiukset eivät ole paksut ja hyväkuntoiset, tekotukka on taas karmeaa ja niin turhaa.

Hymyily taas voi viedä viimeisetkin epätoivoiset miehet, jos kalusto on vinksin vonksin, ienrajat rumat ja hampaat hoitamattomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi