Tulevan 3 viikon lukitustilan aikana aion laihduttaa 5-10 kiloa
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Millä metodilla teet tuon?
Minä siivosin vanhoja lehtiä pois ja käteeni jäi lehti, jossa ovat kuuluisan kaalisoppakuurin ohjeet. Pitäisiköhän kokeilla?
Ap aattelit siis amputoida jalkasi vai? Ei tollasen kilomäärän tiputtaminen muuten onnistu. Sulkutila ei ole mikään juridinen termi joten ihan turha keulia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tätä markkinoidaan ”lukituksena”, kun valtaosa yhteiskunnasta toimii ihan normaalisti?
Menisitkö muualle grillaamaan? Se että sinulla ei ole sosiaalista elämää ei tarkoita että ”valtaosa yhteiskunnasta toimii normaalisti” kun ihmisten elinkeinoja on suljettu, kohtaamisia rajoitettu, rajaliikennettä estetty ja keskuudessamme on virus joka on hengenvaarallinen heikompiosaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tätä markkinoidaan ”lukituksena”, kun valtaosa yhteiskunnasta toimii ihan normaalisti?
Hei mieti nyt vähän! Me ollaan Suomessa! Kun juottolat menee kiinni, onhan se ihan katastrofaalinen lukitus.
On tässä nyt jo aika paljon muutakin suljettu ja rajoitettu.
Miksi et käyttäisi tuota kolmea viikkoa terveellisten elämäntapojen omaksumiseen, sellaisten muutosten aloittamiseen joita on hyvä tehdä kun on vähemmän muuta hässäkkää, terveellisten ruokien tekemiseen pakastimeen ja hankkiaksesi tietoa hyvästä ravinnosta? Jos haluat terveen kehon pitkällä juoksulla niin lihasten kadottaminen ja kehon rääkkääminen ei auta.
Täällä alkoi kolmen viikon tipaton eilen, samalla pyrin syömään entistä terveellisemmin, makeanhimon saa luvan tyydyttää yksi pala tummaa suklaata päiväkahvin kera. Kuntosalia ja soutumasiinaa 3-4 kertaa viikossa ja 10.000 askelta päivittäin (tosin tänään en tuonne rankkasateeseen lähde, salilla olin jo. Toivottavasti muutama kilo lähtee.
Huomenna alkava sulku ei vaikuta mitenkään mun tai monen muunkaan elämään.
Ei millään pahalla mutta toi 5-10 kg pudotusmäärä 3 vkossa kuulostaa aiiiiika epärealistiselle:
1kg vkossa on realistisempi ja kans pysyy👍
Vai kuulutko niihin jotka joka maanantai alottaa uuden dieten kilot veks?
Aikomukseksi jää. Lihot vähintään 6 kg
10 kiloa kolmessa viikossa. Vedät kolmen viikon vesipaaston, vai onko lähtöpaino +200 kg?
Hei mieti nyt vähän! Me ollaan Suomessa! Kun juottolat menee kiinni, onhan se ihan katastrofaalinen lukitus.