Mistä pankista saa suoraan nostettua 10 000euroa konttorista
Niin saako jostain pankista suoraan 10 000 euroa konttorista ilman että se raha pitää tilata sinne erikseen, ja jos joutuu tilaamaan kauanko siinä menee
Kommentit (13)
Varmaan kannattaa ihan siitä pankista yrittää, jossa sinulla on se tili jolla ne rahat on.
Minulla on monta tiliä ja siksi mietin mihin niistä pyytäisin maksun että voisin sen sitten suoraan nostaa
Mihin sinä käteistä noin hirveesti tarttet?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on monta tiliä ja siksi mietin mihin niistä pyytäisin maksun että voisin sen sitten suoraan nostaa
ota ottokortti tiliin missä on rahaa ja ota automaatista pois.
kortin vuorokausi-nostorajaa voi korottaa 20k pankin sivujen kautta.
Pitää tilata rahat konttoriin paria päivää ennen ja täyttää konttorissa lomake, jossa selvitetään pankille käteisen käyttötarkoitus. Näin ainakin Osuuspankissa.
Ei ehkä ole paras paikka kysyä neuvoja bulvaanihommiin.
Suomen Pankista saa vaikka miljoonan heti tarvittaessa. Enemmänkin löytyy mutta kannattaa tulla pakettiauton kanssa jotta saa rahat kuljetettua.
huoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi olla aikamoinen työ kun kiertelee automaatteja että saisi tuollaisen summan nostettua.
Vierailija kirjoitti:
Suomen Pankista saa vaikka miljoonan heti tarvittaessa. Enemmänkin löytyy mutta kannattaa tulla pakettiauton kanssa jotta saa rahat kuljetettua.
Antaako muka suomen pankki kassapalveluja yksityisille kuluttajille.
huoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime kesänä ei automaatista saanut nostettua kuin tonnin/vrk, vaikka olisi limiittiä ja nostorajaa ollut enempi.
Vierailija kirjoitti:
huoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi olla aikamoinen työ kun kiertelee automaatteja että saisi tuollaisen summan nostettua.
Saat liikuntaa ja raitista ilmaa.
Tilattava on. Ehkä 5k saat jos soitat pankit läpi.
Ei saa. Tilattava on. Se toimitusaika sinun täytyy kysyä pankistasi.