Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kaikenlaisten hiihtokisojen aikaan olen erittäin tyytyväinen sinkkuuteeni

Vierailija
07.03.2021 |

Olen siis muutenkin, mutta erityisesti nyt kun telkassa vissiinkin jotkut fkin hiihdot meneillään. Oksettaa koko touhu eikä typerämpää tekemistä ole kuin tuijottaa kun muut urheilevat. Lapsuuden kodissa vanhemmat noita kisoja seurasivat ja koulussa myös piti katsoa, oli ihan hirveää. Nyt kun olen sinkku, ei tarvitse tietää näistä mitään. Jos olisin parisuhteessa, se mies taatusti katsoisi. Kaikki miehet noita katsoo :(

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai hiihtoa katso kuin vanhempi väki, joka on varttunut seuraten Suomen menestystä ennen vuotta 2001.

Vierailija
42/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi olet sinkku. Et anna kumppaneillesi iloa sellaisista asioista, josta et itse pidä. Minä minä!

Minäkin sinkku nykyään, ja onnellinen ettei tarvitse sitä huutoa ja hihkumista kuunnella kun sohvaperuna seurasi urheilua. Ei mitään väliä minä-minätyypille vaikka lapsi saattoi säpsähtää hereille kun herra tuuletti. Muutenkin erittäin kovaääninen kun yski aivasteli piereskeli ja kuorsasi. Vei hapen ja elintilan. Vähemmälläkin metelillä jotku muut pystyy elämään.

Sinä sen sijaan kuulostat todella mukavalta ja epäitsekkäältä! Varmasti teidän suhteessa kaikki syy oli miehessä, sinussa kun ei vaikuta olevan mitään vikaa, oi täydellisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nyt taas miehet syypäitä kaikkeen pahaan...

Meillä katsoo vain kouluikäiset lapset (tyttö ja poika).

Vierailija
44/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Me käytiin miehen kanssa aamulla yhdessä hiihtämässä. Kun 50km kisa alkoi, jäin itse katsomaan ja mies lähti koiran kanssa ulos. Hän ei tv:tä katso ollenkaan. Sen sijaan itse katsoin melkein koko kisat.

Vierailija
45/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän ole ketään kieltämässäkään...vaan juuri siksi sanoin että olen tyytyväinen kun olen sinkku, ei tarvitse pakosta seurata samassa huushollissa. t. Ap

Miksi sun pitäisi pakosta seurata? En ymmärrä. Eitkö sä voi sillä aikaa tehdä jotain muuta?

No mistä se muuten valittais ja sais elämään sisältöä? Etkö tunne tuota ihmistyyppiä? Nytkin onnistuu urppii hiihdosta, vaikka kukaan ei katso sitä hänen lähettyvillään...

Vierailija
46/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä katson urheilua vaikka mies ei olisikaan kotona. Katson jääkiekkoa, hiihtoa, uintia ja kilpatanssia.

Vierailija
47/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nainen, ikisinkku ja rakastan katsoa hiihtoa ja ampumahiihtoa (+ taitoluistelua, jalkapalloa ja suunnistusta). 

Nyt on ollutkin parisen vuotta luksusta, kun YLE on voinut näyttää maailmancup-kisat, sääli että ne nyt siirtyvät jollekin maksulliselle kanavalle. 

En ymmärrä tällaisia tunkkaisia jakoja, ketkä muka urheilua seuraa. Eiköhän se liene yksilökohtaista. Tosin olen joskus törmännyt ilmiöön, jossa tietyntyyppiset miehet ovat muka kiinnostuneita urheilusta, kun kaikki kaveritkin ovat, eivät uskalla olla pitämättä, koska pelkäävät jäävän paitsi kaveripiiristä sun muusta. Voi jopa olla aiheellinenkin pelko ja osaltaan luo mielikuvaa siitä, että miehet olisivat enemmän urheilun seuraamisen perään. Fanaatikkoja on kyllä miehissä enemmän.

Vierailija
48/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuudesta pitää yrittää repiä positiivisuutta vaikka millä keinoin. Tää on ihan kuin kettu ja pihlajanmarjat :D

Vierailija
49/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin hiihtoa kuin formulan vinkumista.

Itsekin naisena tykkään katsoa. Jännitän. Kristan ankkuriosuuden ja sen lopun tulen muistamaan ikuisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä