Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kaikenlaisten hiihtokisojen aikaan olen erittäin tyytyväinen sinkkuuteeni

Vierailija
07.03.2021 |

Olen siis muutenkin, mutta erityisesti nyt kun telkassa vissiinkin jotkut fkin hiihdot meneillään. Oksettaa koko touhu eikä typerämpää tekemistä ole kuin tuijottaa kun muut urheilevat. Lapsuuden kodissa vanhemmat noita kisoja seurasivat ja koulussa myös piti katsoa, oli ihan hirveää. Nyt kun olen sinkku, ei tarvitse tietää näistä mitään. Jos olisin parisuhteessa, se mies taatusti katsoisi. Kaikki miehet noita katsoo :(

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän ole ketään kieltämässäkään...vaan juuri siksi sanoin että olen tyytyväinen kun olen sinkku, ei tarvitse pakosta seurata samassa huushollissa. t. Ap

Miksi sun pitäisi pakosta seurata? En ymmärrä. Eitkö sä voi sillä aikaa tehdä jotain muuta?

Ihan varmasti tekisikin, mutta sohvaurheilijat ovat todella ärsyttäviä.

Miksi he ovat ärsyttäviä? Tykkäävät eri asioista kuin sinä? 

Vierailija
22/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän ole ketään kieltämässäkään...vaan juuri siksi sanoin että olen tyytyväinen kun olen sinkku, ei tarvitse pakosta seurata samassa huushollissa. t. Ap

Miksi sun pitäisi pakosta seurata? En ymmärrä. Eitkö sä voi sillä aikaa tehdä jotain muuta?

He ovat köyhiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinkkuM kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse katsoa romanttisia leffoja tai jotain tylsiä sisustusohjelmia.

Katsoko niitä joku? Äitisi?

En yhtään minäkään ihmettele miksi olet sinkku. Et taida tykkää edes miehistä yhtään. 

Vierailija
24/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He ovat köyhiä.

Eli tää aloitus oli provo. Ok.

Vierailija
25/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan enää mitään hiihtoja telkkarista katsele....

menneen maailman laji jossa kaikki on doupattuja

Vierailija
26/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en katso minäkään.

t. mies

Vierailija
27/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, meillä mä katson kaiken urheilun telkkarista, mies ei mitään. Ehkä raveja joskus katsoo. Hiihto on miehen mielestä ehkä typerintä mitä voi olla. :=DDD

Heppapoju, hienoa! Vai mustilainen?

Vierailija
28/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa hiihtoo tai ees harrasta sitä. Lumilautailuu tosin seuraan ja pari kertaa vuodes käyn parkissa. :) Triggeröityykö AP samalla tavalla lumilautailustakin? Jo on kumma, ku ei saa tehä mitä ite lystää vaan pitäs mielyttää jotaki prinsessaa…

Vierailija
29/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ap seksististä olettaa, että vain miehet katsoo hiihtoa

Vierailija
30/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinkkuM kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse katsoa romanttisia leffoja tai jotain tylsiä sisustusohjelmia.

En yhtään minäkään ihmettele miksi olet sinkku. Et taida tykkää edes miehistä yhtään. 

Minä en ole ap. Enkä ole sinkku. Miksi sinä olet jäänyt sinkuksi?

Vierailija
31/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa kun saan silloin omaa aikaani kun mies katsoo urheilua. Ei häiritse toisen ilo urheilua kohtaan.

Vierailija
32/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kai kukaan enää mitään hiihtoja telkkarista katsele....

menneen maailman laji jossa kaikki on doupattuja

Täsmälleen näin. Katsoin silloin 20 vuotta sitten vielä hiihtoja, mutta kun joka jamppa alkoi olemaan doupattuja, niin mielenkiinto meni täydellisesti miinukselle.

Vierailija
33/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinkkuM kirjoitti:

Vierailija
34/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen joka vaatii jatkuvaa huomiota? Takiainen koko ajan miehessä kiinni?

Vierailija
35/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokitko trollia.

Vierailija
36/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen iloinen, että olet sinkku. Jos tällainen asia on näin suuri ongelma mielestäsi että oikein täytyy ketju aloittaa aiheesta ja ruikuttaa täällä, niin on todella hyvä, että olet sinkku. Toivotaan, ettei tilanne muutukaan siltä osin - pidä toi asenne, niin ei huolta, että muuttuisikaan!

Vierailija
37/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne miehet jotka näitä seuraa ole kotoisin jostain böndeltä. En tunne ketään Helsingissä syntynyttä miestä, jota moinen kiinnostaisi. 

Olen ihan Pohjois-Hämeessä syntynyt, maalla kasvanut, keski-ikäinen mies jota ärsyttää koko hiihto. Suksikoot v*uun

Vierailija
38/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi olet sinkku. Et anna kumppaneillesi iloa sellaisista asioista, josta et itse pidä. Minä minä!

Minäkin sinkku nykyään, ja onnellinen ettei tarvitse sitä huutoa ja hihkumista kuunnella kun sohvaperuna seurasi urheilua. Ei mitään väliä minä-minätyypille vaikka lapsi saattoi säpsähtää hereille kun herra tuuletti. Muutenkin erittäin kovaääninen kun yski aivasteli piereskeli ja kuorsasi. Vei hapen ja elintilan. Vähemmälläkin metelillä jotku muut pystyy elämään.

Vierailija
39/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin hiihtoja. Mieheni ei.

Vierailija
40/49 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei katsota urheilua. Tai no, lätkän MM:n isot kisat kokoonnutaan porukalla katsomaan, mutta mitään muuta ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän