Aina kaikenlaisten hiihtokisojen aikaan olen erittäin tyytyväinen sinkkuuteeni
Olen siis muutenkin, mutta erityisesti nyt kun telkassa vissiinkin jotkut fkin hiihdot meneillään. Oksettaa koko touhu eikä typerämpää tekemistä ole kuin tuijottaa kun muut urheilevat. Lapsuuden kodissa vanhemmat noita kisoja seurasivat ja koulussa myös piti katsoa, oli ihan hirveää. Nyt kun olen sinkku, ei tarvitse tietää näistä mitään. Jos olisin parisuhteessa, se mies taatusti katsoisi. Kaikki miehet noita katsoo :(
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
me katsoimme juuri tyttöystäväni kanssa
Sääliksi käy tyttöystäväsi.
Sama juttu. Saa katsella kisoja ihan rauhassa ilman valittelijoita. :)
Naurettavaa pelleilyä. Aikuiset miehet ottavat tuollaisen vielä ihan tosissaan.
Eiköhän ne miehet jotka näitä seuraa ole kotoisin jostain böndeltä. En tunne ketään Helsingissä syntynyttä miestä, jota moinen kiinnostaisi.
No aika monia miehiä, kuten minun miestäni, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei kyllä minuakaan.
Kattelis vaikka ikkunasta pihalle. Siellä voi tapahtua mielenkiintoisia asioita.
Niin minäkin. En kestäisi olla yhdessä jonkun pirkkomäätän kanssa.
Jääkiekkoa katson.
En yhtään ihmettele miksi olet sinkku. Et anna kumppaneillesi iloa sellaisista asioista, josta et itse pidä. Minä minä!
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi olet sinkku. Et anna kumppaneillesi iloa sellaisista asioista, josta et itse pidä. Minä minä!
Tämä!
Mieheni katsoo moottoripyörien rata-ajoa eikä sitten muuta. Ei edes formuloita. Ei kyllä tulisi mieleen kieltää häntä tekemästä sitä mistä pitää.
No enhän ole ketään kieltämässäkään...vaan juuri siksi sanoin että olen tyytyväinen kun olen sinkku, ei tarvitse pakosta seurata samassa huushollissa. t. Ap
Vierailija kirjoitti:
No enhän ole ketään kieltämässäkään...vaan juuri siksi sanoin että olen tyytyväinen kun olen sinkku, ei tarvitse pakosta seurata samassa huushollissa. t. Ap
Miksi sun pitäisi pakosta seurata? En ymmärrä. Eitkö sä voi sillä aikaa tehdä jotain muuta?
Mun mies ei katso mitään urheilua tv:stä, ja siitä olen onnellinen!
Vierailija kirjoitti:
No aika monia miehiä, kuten minun miestäni, ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei kyllä minuakaan.
Meillä sama. Perheestämme ei kukaan katso hiihtoja tai vastaavaa.
Onneksi ei tarvitse katsoa romanttisia leffoja tai jotain tylsiä sisustusohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei katso mitään urheilua tv:stä, ja siitä olen onnellinen!
Meillä mies saattaa katsoa juuri ja juuri jotain jääkiekon MM-kilpailujen kultaottelua, jos Suomi on mukana, mutta mitään muuta ei katsota. Minäkin olen asiasta onnellinen.
Siskon mies katsoo ihan kaikkea urheilua telkasta ja se on enemmän kuin ärsyttävää. Ei hän kyllä osaa mistään muusta jutellakaankuin urheilusta, joten yhteisiä keskusteluaiheita ei oikeastaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitäisi pakosta seurata? En ymmärrä. Eitkö sä voi sillä aikaa tehdä jotain muuta?
Ihan varmasti tekisikin, mutta sohvaurheilijat ovat todella ärsyttäviä.
Heh, meillä mä katson kaiken urheilun telkkarista, mies ei mitään. Ehkä raveja joskus katsoo. Hiihto on miehen mielestä ehkä typerintä mitä voi olla. :=DDD
SinkkuM kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse katsoa romanttisia leffoja tai jotain tylsiä sisustusohjelmia.
Katsoko niitä joku? Äitisi?
me katsoimme juuri tyttöystäväni kanssa