Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi masentuneen pitäisi lähteä kävelylle?

Vierailija
07.03.2021 |

Aina tuputetaan kävelyä, ei se masennusta poista. Minusta masentuneen pitäisi tehdä sitä mistä pitää eikä väkisin lähteä kävelylle.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kävellyt ihan päivittäin viimeiset reilun 13 vuotta. Olen silti masentunut.

Sulla on varmaan koliininpuutos?

Kananmunan keltuaisista saisit sitä helpoiten. Montako menee aamuisin? Meillä 3 kummallekin. Ei ole vaivoja eikä masennusta.

Vierailija
62/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aktiivisuus on hyvästä. Ulkoilma huuhtelee päätä ja vähäinenkin liikunta auttaa ihmistä kokonaisvaltaisesti. Eli kun fyysinen kunto nousee, niin hyvin usein myös psyykkinen kunto nousee. Jos makaa sängyssä tai aika menee telkkaria katsellen, niin suunta on varmasti alaspäin. Niin sanottu luonnonmukainen tervehtyminen (lepo, liikunta, ruoka) on aina paras tapa, jos vain on mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kävellyt ihan päivittäin viimeiset reilun 13 vuotta. Olen silti masentunut.

Missä kunnossa olisit nyt, jos et olisi kävellyt? Sairaalakunnossa?

Vierailija
64/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se kävely auttaa masennukseen niin miksi yleensä tarvitaan masennuslääkkeitä, jos noin yksinkertainen 

konsti siihen auttaa.

Ne jotka aina jauhavat siitä kävelystä eivät tiedä vaikeasta masennuksesta mitään.

Vierailija
65/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se kävely auttaa masennukseen niin miksi yleensä tarvitaan masennuslääkkeitä, jos noin yksinkertainen 

konsti siihen auttaa.

Ne jotka aina jauhavat siitä kävelystä eivät tiedä vaikeasta masennuksesta mitään.

Ei se pelkkä kävely todennäköisesti auta, mutta kun alat tehdä paljon pieniä asioita jotka on hyväksi sinulle on paljon todennäköisempää, että alat parantumaan. Itselläkin oli diagnosoitu vaikea masennennus ja omalla kohdalla elämäntapojen muuttaminen terveellisiksi auttoi minua todella paljon parantumisessa. Ei sitä liikuntaa kannata lopettaa, jos ei yhden kävelykerran jälkeen tunnu muutosta, kaikki kehitys vie aikaa.

Vierailija
66/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin eilen kävellä, en jaksanut. Masennuin enemmän vaan.

Vierailija
67/67 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävellessä miettii niitä asioita, joita ei ole jaksanut tehdä ja masentuu lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä