Vanhenevan puolison (46v) ulkonäkö ja jutut inhottaa
Vielä 10 vuotta sitten ei ollut tätä ongelmaa, mutta nyt yli 45-vuotiaana hänellä on tullut painoa varsinkin keskivartaloon, hampaisiin hammaskiveä, hiukset ohentuneet, pientä ryppyä tullut kasvoihin joka paikkaan, jutut muuttuneet tylsiksi ja asenteet jähmettyneet, mitään uutta ja kivaa tai outoa ei voi harrastaa. Haaveet liittyy kesämökkiin ja pihanlaittoon. Tekee mieli erota.
Kommentit (607)
No eroa. Et selvästikään rakasta häntä.
Ja itse olet yhtä hehkeä kuin ennenkin?
Odotahan miltä tilanne näyttää 10 vuoden päästä!
Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.
Ap
Tätä juuri en ole ymmärtänyt suhteissa, joissa nainen yli 10v nuorempi kuin mies. Kun ollaan 20v ja mies yli 30v, tilanne vielä hyvä. Mutta kun nainen alkaa lähestyä 30v ikää ja mies reilu 40v, tilanne alkaa olla toinen, mies harmaantuu ja rypistyy kun nainen on vielä nuori, kaunis ja menevä. Tällaiset pariskunnat ovat vain niin eri paria...
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 16 vuotta nuorempi ja alkanut haaveilla omanikäisestä, tai ehkä itseäni nuoremmasta miehestä.
Ap
Itselläkin päättyi ison ikäeron suhde tuon maagisen 45 vuoden täyttämisen jälkeen, ikä jolloin miehet jostain ihmeen syystä samaan aikaan sekä ukkoutuvat, että kuvittelevat olevansa kuumimmillaan 🙈 olin 31v kun mies täytti 45v ja joku kuolemanpelkokin tuli häntä katsellessa.
Vierailija kirjoitti:
Setämies siellä kaljamahoineen ja harvahampaineen tuomaroi. On nää veikeitä.. haters gonna hate..
Mistä päättelit aloittajan sukupuolen? Mielestäni hyvin neutraaliin sävyyn kirjoitettu aloitus ja tilanne voi olla ihan kuinka päin tahansa. Miehetkin voivat olla kiinnostuneita pihahommista.
Näin keski-ikäisenä itsekin ymmärrän täysin. Sukupuolinen kiinnostus siippaan on lopahtanut jo ajat sitten. Kaikki on jo nähty ja koettu sillä saralla. Kumppanina toki edelleen ok ja luultavasti taaperramme yhdessä hautaan asti.
valintasi on yksin ja ainoastaan sinu;
ukkosi täällä parjaaminen ei auta asiaa yhtään !
Mikä siinä on, että ennen 1980-lukua syntyneet suomalaiset ovat niin usein surkeita pesemään hampaita.
Hammaskivi on syljen mineraalien kovettamaa plakkia. Vaikka olisi kuinka mineraalipitoinen sylki, siihen kovettumiseen menee pari päivää.
Siinä aikanahan olisi pitänyt pestä plakki pois jo neljä kertaa! Mutta kun ei osata pestä huolellisesti sähköhammasharjalla ja hammasvälien putsaus unohtuu.
Tiedän ratkaisun: osta tiukka trikooasu ja kymppitonnin kilpapyörä. Lähde liikenteeseen, aja tasaista 50km/h vauhtia autojen joukossa (välillä toki koukkaat jalkakäytävälle puimaan nyrkkiä ja itkettämään mummoja ja vaunujen kanssa kulkijoita). Raivoa kaikesta ja kaikille, kuvittele olevasi lähes jumalaan verrattava, maailmaa pelastava yli-ihminen etkä lainkaan tavallinen kuolevainen - kuten ikääntyvä vaimosi. Kyllä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi otit niin vanhan ukon?
Mitäs otin paljon vanhemman miehen? Tämähän oli ihan arvattavissa.
Pistäpä tänne tulemaan se ukkosi, mille et selvästikään osaa antaa arvoa. Meitä on sellaisiakin naisia, joita ei mitkään jännä miehet kiinnosta.
Mies inhottaa, joten jatkat suhdetta oksu suussa. Kiva tietää.
Onko teillä edes lapsia yhdessä? Helppo lähteä jos niitä ei ole.
Itse olet säilynyt tuon ajan täysin muuttumattomana?
Suuhygienistit ottavat vastaan pandemiasta huolimatta.