Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te naiset joiden miehet eivät tukeneet teitä tarpeeksi raskausaikana

Lopenuupunut
07.03.2021 |

Hei. Haluaisin kysyä teiltä, jotka odotitte vauvaanne eikä miehenne oikein tukenut teitä kunnolla, muuttuiko tilanne missään vaiheessa? Vai muuttuuko vasta sitten kun lapsi on syntynyt? Muuttuuko silloinkaan? Mies oli alkuajan melko innoissaan mutta pikkuhiljaa hiipui, eipä ole vauvan potkuja kauan kokeillut kun 2 kertaa ehkä. Nyt 7 kk. Muutenkin tuntuu että hänestä on tullut itseään täynnä oleva ihminen ketä ei kiinnosta minä tai lapsi ollenkaan.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä molemmilla taitaa olla päihdetaustaa?

Hyvä, että olet saamassa tukea alkuun vauvan kanssa ensikodista. Miestä ei väkisin voi muuttaa, mutta loppujen lopuksi se on hänen oma menetyksensä jos ryyppääminen on nyt tärkeämpää. Ikää kuitenkin jo sen verran, siis ei mikään 17v, että joko nyt alkaa ymmärtää asioita tai sitten alkaa olla myöhäistä. Eikä kannata pelätä jäädä kahden vauvan kanssa. Se on paljon helpompaa ja vähemmän stressaavaa kuin tuollaisen "miehen" kanssa. 

Vierailija
42/45 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies elää mielentilassa, jossa on ns. saanut jo sinut nalkkiin joten uskoo voivansa tästä eteenpäin elää suhteessa vapaamatkustajana. Ei se vauvan syntymä muuta tässä mitään vaan se, meinaatko suostua tuollaiseen vai et. Älä sorru nalkutukseen tai tyhjiin uhkauksiin vaan toteat kylmän rauhallisesti, ettei lapsi asu kämpässä jossa ryypätään ja kodinhoito ei toimi (sillä se ei toimi, jos vastasyntyneen lisäksi hoidat omien kotihommiesi lisäksi miehen sotkut&ruokahuollon). Piste. Älä jätä neuvotteluvaraa koska sen suhteen sinulla ei ole menetettävää: mies joko suostuu ja asiat muuttuu, tai sitten alkaa kiukutella mikä on konkreettinen ennuste suhteen tulevaisuudesta. Vänkäämisenn ja väittelyyn meneminen ei kannata, se on yritys kävellä ylitsesi taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen isä ei mielestäni nähnyt ollenkaan sitä, että äiti ja lapsi ovat symbioosissa. Äidin hyvinvointi on lapsen hyvinvointia. Lapsen synnyttyä isä kävi katsomassa ja hoitamassa lasta. Hyväksyin tämän, koska olin niin uupunut.

Vierailija
44/45 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hän on sanonut kun olette tästä keskustelleet?

Että minun pitäisi kuulemma ymmärtää häntä enemmän kuinka "paljosta hän on luopunut" ja tulla häntä enemmän vastaan. Samaten kun rahatilanteemme on kärsinyt myös paljon kun joudun kuitenkin joka päivä syömään, oma paino ei ole juurikaan noussut mutta vauvan paino onneksi on ihan hyvä vaikka normaalia n. 100g vähemmän. Eikä hän ole ostanut vauvalle mitään, minä olen saanut ostaa jotakin vaatteita ja pelikentän yms.

Oliko lapsi vahinko vai yhdessä suuniteltu?

Vierailija
45/45 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ole 7kk raskaana niin et ole viimeisilläsi raskaana. Loppu ajan vauva kasvattaa vaan sitä painoa ja oma olosi tulee entistä tukalammaksi. Lopeta nyt ainakin tuo kauppatavaroiden raahaus yksin. Eiköhän mies saa omat ruokansa kotiin kannettua jos kaljatkin kantaa? Keskity itseesi. Ja ihan käsitinkö oikein, että mies valittaa rahan menosta? Että ruokaankin menee enemmän, kun sinä olet raskaana, ja se on nyt ongelma? En minäkään tuossa mitään miehen ihme valaistumisen mahdollisuutta näe. Jotkut harvat tulee takaisin muuttuneina, kun ne on ensin heitetty pihalle ja ovat saaneet ihan yksin miettiä mikä elämässä nyt olikaan tärkeää. Voi olla sulle ja vauvalle hyväkin vaan jos mies ei tule sinne ensikotiin. Saisit etäisyyttä tuetussa ympäristössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi