Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook ja parisuhde

Vierailija
07.03.2021 |

Minulla on fb-kavereina paljon miehiä (ja naisia). Yksi uudemmista fb-kavereista tullut harrastuksen kautta. Mies on jostain syystä mustasukkainen juuri tästä tyypistä.

Mies on minua varmaan 15v vanhempi, en tiedä onko naimisissa vai ei. Emme ole KOSKAAN keskustelleet kahdestaan. Oikeastaan en ole edes keskustellut missään PORUKASSA hänen kanssaan. Vain harrastuksen aikana ollaan muutama sana vaihdettu.

Mies on joskus kommentoinut mun facea - kuten mäkin hänen. Olen viimeksi nähnyt livenä tyypin kai tammikuussa 2020. Voi olla kauemminkin aikaa.

Meillä oli seuran kokous ja mies oli jäätävän mustasukkainen siitä, että osallistuimme molemmat. Käytännössä olin hiljaa koko ajan, kokous zoomissa, kesti pari tuntia. En saisi tykätä mistään miehen postauksista ja mies on ihan ahdistuksissaan, jos huomaa tämän tyypin likettäneen mua.

En oikein ymmärrä, mitä tehdä. Kyllä tämä mies on minun silmissäni ihan kivan näköinen ja jollain tasolla ”viehättävä”, mutta ei hän minun päiväunelmieni kohde ole millään tasolla. Olen tämän miehelle sanonut.

Ratkaisuni on ollut vähentää joka tavalla aktiivisuutta fb:ssä. En ole ennenkään ollut hirveän aktiivinen, mutta nyt entistä vähemmän. Ymmärrän että on hyvä kunnioittaa puolison tunteita. Mutta kun hän ei myöskään haluaisi, että tapaisin sellaisia naisp kavereita, jotka ovat eronneet tai joilla on joskus ollut syrjähyppyjä/parisuhdeongelmia. Olen tässäkin vähentänyt tapaamisia, koska en jaksa riidellä.

Naimisissa ollaan oltu 14 vuotta, enkä ole mikään varsinainen kaunotar.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän pattitilanne. Mies ei halua eroa. Jos me erotaan, musta tulisi etä-äiti, koska mies ei antaisi lapsia mulle. ”Se joka muuttaa, kantaa vastuun perheen rikkomisesta”.

Kuitenkaan en haluaisi joutua edes harrastuspiirissä jotenkin kummalliseen valoon. Jos poistaisin tän tyypin, multa kysyttäisiin syytä. Jos sanoisin siihen, että mies pelkää että meillä on sutinaa, joutuisin silloinkin outoon valoon.

Ja edelleenkin - meitä on ehkä max 30 aktiivista aikuisjäsentä, joten ei olla kasvoton massa ja tuommoinen herättäisi ihmetystä. Koska melkein KAIKKI seuran aktiivit on mun facekavereita. Miksi poistaisin yhden randomisti?

Ap

Koska puoliso vaatii sitä ja sinä haluat jatkaa suhdetta tämän puolison kanssa. Se voit kertoa myös niille ihmetteleville aikuisjäsenille.

Vierailija
82/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi nyt laventaa näköpiiriä tästä yhdestä tapauksesta koko suhteeseen. 

Miksi mies uhkailee tuollaisella, että "se, joka rikkoo perheen, kantaa vastuun"? Kuulostaa todella häiriintyneeltä. Normaalin ihmisen ei tarvitse puhua tuollaista. Lisäksi, jos a vetää lättyyn b:tä ja b haluaa sitten erota niin aika kohtuutonta rankaista b:tä asiasta. 

Onko teillä oikeasti hyvä ja tasapainoinen suhde, jossa sinulla on turvallinen ja hyvä olla? Saat riittävästi rakkautta, tukea ja hellyyttä ja ennen kaikkea olla oma itsesi?

En mä tiedä... saan hellyyttä ja turvaa, kunhan kaikki on hyvin. En osaa olla oma itseni, mutta miehen mielestä se on minun syyni. Koska salailen jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on vähän pattitilanne. Mies ei halua eroa. Jos me erotaan, musta tulisi etä-äiti, koska mies ei antaisi lapsia mulle. ”Se joka muuttaa, kantaa vastuun perheen rikkomisesta”.

Kuitenkaan en haluaisi joutua edes harrastuspiirissä jotenkin kummalliseen valoon. Jos poistaisin tän tyypin, multa kysyttäisiin syytä. Jos sanoisin siihen, että mies pelkää että meillä on sutinaa, joutuisin silloinkin outoon valoon.

Ja edelleenkin - meitä on ehkä max 30 aktiivista aikuisjäsentä, joten ei olla kasvoton massa ja tuommoinen herättäisi ihmetystä. Koska melkein KAIKKI seuran aktiivit on mun facekavereita. Miksi poistaisin yhden randomisti?

Ap

Koska puoliso vaatii sitä ja sinä haluat jatkaa suhdetta tämän puolison kanssa. Se voit kertoa myös niille ihmetteleville aikuisjäsenille.

Kuulostaisi tosi pimeältä kyllä. Siis voihan sen sanoa, mutta ei kuulosta minun korviini kovin terveeltä.

Ap

Vierailija
84/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo nyt on taas ihan löpinää, taidat olla provo. Tiedät itsekin ettei mies pysty sinulta tuollaisilla jutuilla huoltajuutta viemään. Äh, olipa tyhmä provo.

Ei hän huoltajuutta voi viedä. Mutta enhän minä voi lasten kanssa muuttaa ilman toisen huoltajan suostumusta! Maistraatti tarkistaa asian.

Oikeus taas pysyttää status quon eli vallitsevan tilan. Enkä halua, että lapset joutuvat kärsimään.

Poistat sitten sen fb kaverin ja jatkatte parisuhdetta onnellisesti tai vähän vähemmän onnellisesti yhdessä.

Vierailija
85/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo nyt on taas ihan löpinää, taidat olla provo. Tiedät itsekin ettei mies pysty sinulta tuollaisilla jutuilla huoltajuutta viemään. Äh, olipa tyhmä provo.

Ei hän huoltajuutta voi viedä. Mutta enhän minä voi lasten kanssa muuttaa ilman toisen huoltajan suostumusta! Maistraatti tarkistaa asian.

Oikeus taas pysyttää status quon eli vallitsevan tilan. Enkä halua, että lapset joutuvat kärsimään.

Poistat sitten sen fb kaverin ja jatkatte parisuhdetta onnellisesti tai vähän vähemmän onnellisesti yhdessä.

Tämä. Hirveä hohhailu asiasta, johon ei olla kuitenkaan haluamassa vakavampia ratkaisuja. Aivan täyttä scheissea, ovat ansainneet toisensa.

Vierailija
86/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaisi tosi pimeältä kyllä. Siis voihan sen sanoa, mutta ei kuulosta minun korviini kovin terveeltä.

Ap

Ei minunkaan, eikä tuskin kovin monen aikuisjäsenenkään, mutta mikäs sille voi jos tuo on tilanne. Jos tilanne ei kuulosta terveeltä monenkaan mielestä se tuskin on sitä.

Vierailija
87/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaisi nyt laventaa näköpiiriä tästä yhdestä tapauksesta koko suhteeseen. 

Miksi mies uhkailee tuollaisella, että "se, joka rikkoo perheen, kantaa vastuun"? Kuulostaa todella häiriintyneeltä. Normaalin ihmisen ei tarvitse puhua tuollaista. Lisäksi, jos a vetää lättyyn b:tä ja b haluaa sitten erota niin aika kohtuutonta rankaista b:tä asiasta. 

Onko teillä oikeasti hyvä ja tasapainoinen suhde, jossa sinulla on turvallinen ja hyvä olla? Saat riittävästi rakkautta, tukea ja hellyyttä ja ennen kaikkea olla oma itsesi?

En mä tiedä... saan hellyyttä ja turvaa, kunhan kaikki on hyvin. En osaa olla oma itseni, mutta miehen mielestä se on minun syyni. Koska salailen jotain.

Millainen lapsuusperhe sinulla oli? Pitikö sinun sielläkin ansaita rakkautta tai hyväksyntää? Olen aidosti huolissani sinusta, koska tässä näkyy minulle tuttuja asioita, mutta koska kyse on vain muutamista lauseista, voi olla että sinulla on kaikki ihan hyvin, vaikka itse näenkin red flageja.

Mitä jos sinä alkaisit vaatia yhtä randomia ja hullua asiaa mieheltäsi, miten hän suhtautuisi asiaan?

Vierailija
88/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen lapsuusperhe sinulla oli? Pitikö sinun sielläkin ansaita rakkautta tai hyväksyntää? Olen aidosti huolissani sinusta, koska tässä näkyy minulle tuttuja asioita, mutta koska kyse on vain muutamista lauseista, voi olla että sinulla on kaikki ihan hyvin, vaikka itse näenkin red flageja.

Mitä jos sinä alkaisit vaatia yhtä randomia ja hullua asiaa mieheltäsi, miten hän suhtautuisi asiaan?

Lapsuudenkoti oli turvallinen muuten, mutta aina piti olla kiltisti ja tehdä mitä vanhemmat sanovat. Vanhemmat eivät tosin olleet kovin vaativia, siis eivät vaatineet suorituksia. Mutta piti olla vaivaton ja pysyä jaloista pois, ei saanut osoittaa mieltä. Piti hoitaa koulu - ihan seiskat ja kasit kyllä riittivät. Mutta suurin synti oli vaatia huomiota. Siihen äiti väsyi ja isä raivostui.

Vierailija
89/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä. Hirveä hohhailu asiasta, johon ei olla kuitenkaan haluamassa vakavampia ratkaisuja. Aivan täyttä scheissea, ovat ansainneet toisensa.

Tämmöisiä kai isommat parisuhdeongelmat ovat. Eivät ratkea yhden av-ketjun ansiosta, eivätkä välttämättä kymmenenkään.

Vierailija
90/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämmöisiä kai isommat parisuhdeongelmat ovat. Eivät ratkea yhden av-ketjun ansiosta, eivätkä välttämättä kymmenenkään.

Parisuhde ongelmat on jokaisen ratkaistava itse. Sitä ei kukaan voi puolestasi tehdä av:llä ei muuallakaan. Näkökulmia asian ratkaisemiseksi voi saada vaikka av:llä, mutta jos ja kun itselläni on ollut suurehko parisuhdeongelma on sen ratkaisemiseksi haettu näkökulmia muualta kuin täältä.

Vierailija
91/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkoti oli turvallinen muuten, mutta aina piti olla kiltisti ja tehdä mitä vanhemmat sanovat. Vanhemmat eivät tosin olleet kovin vaativia, siis eivät vaatineet suorituksia. Mutta piti olla vaivaton ja pysyä jaloista pois, ei saanut osoittaa mieltä. Piti hoitaa koulu - ihan seiskat ja kasit kyllä riittivät. Mutta suurin synti oli vaatia huomiota. Siihen äiti väsyi ja isä raivostui.

Toistat nyt ilmeisesti samaa kaavaa miehesi kanssa. Jos sitä haluat ja koet olevasi onnellinen niin mikä siinä. Mitä tapahtuu, jos tapahtuu jotain, että muutut vaivalloisemmaksi? Onko saamasi rakkaus ehdollista? Olet oletettavasti aika helppo kumppani, jonka vastapuoli pääsee helpolla. Ja niinhän se toki ideaalissa suhteessa onkin, että molemmat pääsevät helpolla, mutta onko tässä niin vai onko se ap:n selkänahasta urakoitu tuo rauha ja rakkaus?

Vierailija
92/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Parisuhde ongelmat on jokaisen ratkaistava itse. Sitä ei kukaan voi puolestasi tehdä av:llä ei muuallakaan. Näkökulmia asian ratkaisemiseksi voi saada vaikka av:llä, mutta jos ja kun itselläni on ollut suurehko parisuhdeongelma on sen ratkaisemiseksi haettu näkökulmia muualta kuin täältä.

Käytiin parisuhdeterapiassa ja olen käynyt yksit terapeutilla. Olen kokenut molemmissa olevani huono ja vääränlainen.

Minusta tuntuu että yksit terapeutti ensin suuttui siitä, että en puolustaudu ja sen jälkeen alkoi ehdottaa, että minä voisin tuntea kiitollisuutta sen sijaan. Parisuhdeterapeutti sanoi ensi tapaamisen jälkeen, että olen henkisen väkivallan uhri. Mutta nopeasti se tilanne kääntyi sellaiseksi, että minä olen ongelma.

En jaksanut ja lopulta terapeutti lopetti terapian tuloksettomana.

Vierailija
93/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mennä metsään, mutta tiedätkö itsekään kuka olet ja mitä haluat vai oletko sekä lapsena että aikuisena yrittänyt vaan sopeutua ympäröivään maailmaan ja ihmisiin ja heidän vaatimuksiinsa? Oletko asunut elämässäsi koskaan yksin?

Olen viettänyt alisteisen lapsuuden ja nuoruuden suhteet ja vasta sitten, kun sain hajuraon sekä lapsuuskotiin että kihlattuun, pystyin tuntemaan, miltä tuntuu olla ihan vapaa muiden määrittelemästä maailmasta ja aloin tuntea, kuka minä itse olen ja se lisäsi onnellisuuden määrää todella paljon. Hintana on toki se, että seuraa ei ole yhtä helppo löytää, koska sen pitää todella natsata. Toisaalta sitä on myös onnellinen ihan vaan omassa seurassaan, kun elämä on niin paljon helpompaa.

Vierailija
94/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Käytiin parisuhdeterapiassa ja olen käynyt yksit terapeutilla. Olen kokenut molemmissa olevani huono ja vääränlainen.

Minusta tuntuu että yksit terapeutti ensin suuttui siitä, että en puolustaudu ja sen jälkeen alkoi ehdottaa, että minä voisin tuntea kiitollisuutta sen sijaan. Parisuhdeterapeutti sanoi ensi tapaamisen jälkeen, että olen henkisen väkivallan uhri. Mutta nopeasti se tilanne kääntyi sellaiseksi, että minä olen ongelma.

En jaksanut ja lopulta terapeutti lopetti terapian tuloksettomana.

Syylistämään tai etsimään syyllisiä ei keneenkään pitäisi lähteä. Se vain lisää ongelmia

Ongelmallista on tietysti se että suostut uhriksi. Sinua tai puolisoa terapeutti ei voi muuttaa eikä myöskään parisuhdettanne, siihen kykenette vain te.

Vierailija
95/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat kontrolloida itseäsi?

Koska en tiedä mikä on normaalia ja mikä ei.

Minun äitini ja siskoni mielestä naimisissa oleva ei saa ylläpitää yhteyksiä toisiin miehiin. Ja jos ei voi pientä toivetta kunnioittaa, se on loukkaavaa miestä kohtaan. Vähän kuin viina - jos et voi olla erossa, on ongelma.

Koska en halua, että meillä on riitaa kotona. Koska en halua, että lapset joutuvat kuuntelemaan miehen veetuiluja jotka liittyvät siihen, että minulla on ennen tätä parisuhdetta ollut muitakin miehiä. Enkä halua että he joutuvat kuuntelemaan sellaisia juttuja, että isä sanoo äidin juoksevan muiden miesten perässä.

En ole kovin taitava puhuja ja menen helposti sekaisin ja alan itkeä tai suutun. Siksi.

Ja siksi että lapset ovat mulle tärkeintä mitä mulla on. Haluan olla heidän kanssaan. Mitään muuta tärkeää ei olekaan.

Normaalissa suhteessa kummallakin voi olla kumpaakin sukupuolta olevia ystäviä ja tuttuja . Myös naimissa olevalla naisella on ihan normaalia olla miespuolisia tuttuja ja jopa ystäviä. Ei ole normaalia ryhtyä rajoittamaan toisen harrasteita, koska siellä on joku toista sukupuolta oleva henkilö. Ei ole normaalia rajoittaa vanhoja ystävyyssuhteita sen ystävän ihmissuhteiden vuoksi. Eikä ole normaalia puhua lapsille aikuisten välisistä suhteista kuten ”miesten perässä juoksemisesta”. Kaikki tuo on epätervettä vallankäyttöä, joka ennakoi pahimmassa tapauksessa fyysistä väkivaltaa ja sinun elämäsi rajaamista kodin sisälle miehen palvelijaksi. Kiintymystäsi lapsiisi on helppo käyttää hyväksi - mutta sinun ei tarvitse ostaa oikeutta lapsiisi olemalla miehelle mieliksi.

Vierailija
96/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroat, ja etsitte itsellenne sopivammat kumppanit. Jos miehelläsi on halu symbioottiseen parisuhteeseen ilman ulkopuolisia kontakteja, hänen on sellainen etsittävä. Sinä sitten touhuilet muuta omine haaveinesi. Näin helppoa se on.

No juuri tällaisten kommenttien takia minusta on vaikea tehdä mitään! En mä halua olla mikään vehtaileva ja salaileva naishirviö, joka ”touhuilee muuta omine haaveineen”!

Ap

No jotakin sinä haluat kun täällä siitä nariset. En usko hetkeäkään että miehesi tulee muuttumaan - halusit sitä tai et. Hän haluaa erilaisen suhteen ja naisen, oli se sitten sinusta oikein tai väärin.

Suhteessa on kaksi ihmistä. Myös ap:lla on yhtälainen oikeus esittää toiveita ja haluja omasta kumppanistaan eikä vain vääntyä rusetille toista miellyttääkseen. 

Tietysti on, kaikkea saa haluta, minäkin haluaisin uuden mersun! Mies on selkeästi kertonut ettei halua ap:n olevan tekemisissä miehen kanssa (en ota kantaa onko tämä oikein vai väärin.) Ap haluaa olla tekemisissä, ja asettaa tämän vapauden prioriteetiksi. Ei mies muutu, ja koska ap:kaan tuskin muuttuu, on eron aika!

Pidätkö tosiaan samanveroisina toiveina yhden halua normaaleihin ihmissuhteisiin kuten harrastekavereihin ja toisen halua kontrolloida puolison ihmissuhteita?

Vierailija
97/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroat, ja etsitte itsellenne sopivammat kumppanit. Jos miehelläsi on halu symbioottiseen parisuhteeseen ilman ulkopuolisia kontakteja, hänen on sellainen etsittävä. Sinä sitten touhuilet muuta omine haaveinesi. Näin helppoa se on.

No juuri tällaisten kommenttien takia minusta on vaikea tehdä mitään! En mä halua olla mikään vehtaileva ja salaileva naishirviö, joka ”touhuilee muuta omine haaveineen”!

Ap

No jotakin sinä haluat kun täällä siitä nariset. En usko hetkeäkään että miehesi tulee muuttumaan - halusit sitä tai et. Hän haluaa erilaisen suhteen ja naisen, oli se sitten sinusta oikein tai väärin.

Suhteessa on kaksi ihmistä. Myös ap:lla on yhtälainen oikeus esittää toiveita ja haluja omasta kumppanistaan eikä vain vääntyä rusetille toista miellyttääkseen. 

Tietysti on, kaikkea saa haluta, minäkin haluaisin uuden mersun! Mies on selkeästi kertonut ettei halua ap:n olevan tekemisissä miehen kanssa (en ota kantaa onko tämä oikein vai väärin.) Ap haluaa olla tekemisissä, ja asettaa tämän vapauden prioriteetiksi. Ei mies muutu, ja koska ap:kaan tuskin muuttuu, on eron aika!

Pidätkö tosiaan samanveroisina toiveina yhden halua normaaleihin ihmissuhteisiin kuten harrastekavereihin ja toisen halua kontrolloida puolison ihmissuhteita?

Tässähän ei edes ollut kyseessä ihmissuhde vaan FB-kaveruus ilman mitään ihmissuhdetta vaan yhteisen yhteisön pohjalta. 

Joskus se ihmissuhde saattaa muodostua ongelmaksi ja mustasukkaisuus on ns. aiheellista tai on hyvä saavuttaa yhteinen ymmärrys asiasta, mutta kun mennään tälle tasolle, ettei saisi olla FB-kavereita niin ollaan kyllä aika pitkällä kontrolloinnin puolella. 

Vierailija
98/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa mennä metsään, mutta tiedätkö itsekään kuka olet ja mitä haluat vai oletko sekä lapsena että aikuisena yrittänyt vaan sopeutua ympäröivään maailmaan ja ihmisiin ja heidän vaatimuksiinsa? Oletko asunut elämässäsi koskaan yksin?

Olen viettänyt alisteisen lapsuuden ja nuoruuden suhteet ja vasta sitten, kun sain hajuraon sekä lapsuuskotiin että kihlattuun, pystyin tuntemaan, miltä tuntuu olla ihan vapaa muiden määrittelemästä maailmasta ja aloin tuntea, kuka minä itse olen ja se lisäsi onnellisuuden määrää todella paljon. Hintana on toki se, että seuraa ei ole yhtä helppo löytää, koska sen pitää todella natsata. Toisaalta sitä on myös onnellinen ihan vaan omassa seurassaan, kun elämä on niin paljon helpompaa.

En oikein tiedä, kuka olen ja olen aina yrittänyt lähinnä sopeutua, koska muusta en tiedä. 

Olen asunut myös yksin, mutta siitä on aikaa. Olen aina tuntenut yksin asuessani itseni täysin arvottomaksi ja hyödyttömäksi. En osaa sanoa, miten nyt menisi. Silloin kun viimeksi olin sinkkuna ja yksin, muistan että olin tosi yksinäinen. Kavereilla oli parisuhteet ja sitten tuli vauvoja.

Sinkkuus oli yksinäistä aikaa, koska kaverien piti olla aina laittamassa miehelle ruokaa, kun tämä tulee töistä kotiin. Ja sitten kun oli lapset, hoitamassa kotia ja vauvoja. Sen takia olin onneni kukkuloilla kun löysin perhettä haluavan miehen. Oli seuraa iltaisin ja viikonloppuisin, eikä tarvinnut olla aina yksin.

Vierailija
99/99 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa naurettava Facebook niin loppuu teidän olemattomat ongelmat :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi