Olen 39v mies enkä uskalla halata isääni ja sanoa että rakastan sua
Kommentit (16)
Omaa 13v tytärtä halaan monta kertaa päivässä ja anna pusun poskelle.
Ap
En tiedä mikä avuksi mutta hienoa että uskallat tunnustaa omat tunteet ja että tällaista kaipaat! Siinä on yksi epäterve käyttäytymismalli katkennut edelliseen sukupolveen. Ole ylpeä siitä.
Voi sen näyttää muutenkin. Vie isä johonkin mistä hän pitää. Urheilua katsomaan tms. Teot puhuu myös.
Täällä sama tilanne. En ole koskaan sanonut ääneen rakastavani isääni ellen sitten ihan taaperona. Kyllä isä sen tietysti tietää ja meillä on todella läheiset välit. Olisi silti kiva jos voisi sen joskus sanoa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä avuksi mutta hienoa että uskallat tunnustaa omat tunteet ja että tällaista kaipaat! Siinä on yksi epäterve käyttäytymismalli katkennut edelliseen sukupolveen. Ole ylpeä siitä.
Näin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama tilanne. En ole koskaan sanonut ääneen rakastavani isääni ellen sitten ihan taaperona. Kyllä isä sen tietysti tietää ja meillä on todella läheiset välit. Olisi silti kiva jos voisi sen joskus sanoa.
Oletko sanonut äidillesi?
Minä en myöskään koskaan ole sanonut isälle rakastavani häntä
Onpa ihana aloitus! Entä jos halaat ja annat vaikka kortin, johon olet kirjoittanut sen? Tai kirje, tekstiviesti, sähköposti?
Mutta ikävää tuo, jos isäsi pitää sitä heikkoutena. Oletko varma siitä? Tai onko sillä väliä? Saisit kuitenkin ilmaistua rakkautesi. Noin periaatteessa jokainen päivähän voi olla viimeinen kenellä vaan.
Puhutaan isän kanssa paljon mutta se on enemmänkin sellasta "kuka joi eniten viinaa" yms keskustelua.Isä on 67v eikä näytä mulle mitään tunteita.Kännissä saatetaan EHKÄ halata.Pakko edes kirjoittamalla avautua
Ap
Toi on kyl tosi vinksahtanutta, jos näkee tuon heikkoutena. :/ Sit ku korona on ohi, nii meette tekee jotaki yhes ja sitten halaat ja sanot tuon. :) Vanhempie halaaminen antaa hurjasti voimaa!
Se, että uskaltaa näyttää tunteensa on rohkeutta!
Nyt otat ja rutistat isääsi heti ensi tilassa. Huomenna voi olla jo myöhäistä!
No, nuo ukot ovat sitä sukupolvea, että eivät aikuiset miehet halaile.
Vaikka olisivatkin lämminsydämisiä ihmisiä.
Olen pikkupoikana paljon istunut isän sylissä poski rintaa vasten, isän silitellessä hiuksia.
Muutama vuosi sitten isäni nuorempi veli täysin yllättäen kuoli.
Erehdyin halaamaan isääni, joka oli halauksesta selvästi kiusaantunun.
Se on kuitenkin söpöä että rakastat isääsi.