Vaihdevuosioireet, joista ei puhuta.
Kusi alkaa haista pahalta.
Rinnat kasvaa, hoikillakin, mutta rumalla ja tanttamaisella tavalla. Hiukset pehmenee ja takkuuntuu todella helposti. Muita?
Kommentit (75)
Halut kasvaa. Mihin, se asia erikseen.
Eikö ne hiukset paremminkin karheudu. Harmaat on kuin hevosen jouhia.
Miksi ne rinnat kasvaa jos estrogeenikin vähenee?
Tulee MIELIPITEITÄ. Ja sivupersoonia.
Sivukaupalla.
Onko puhuttu miten ruokavalio ja liikunta vaikuttaa oireisiin?
Ei mitään oireita toistaiseksi, kun ruokavalio kunnossa ja liikun säännöllisesti.
Palelu! Aina hehkutetaan kuumia aaltoja. Minulla tulee jäätäviä pohjoistuulia monta kertaa päivässä, nukun toppatakki päällä joskus.
Halut kasvaa. Himottaa koko ajan. Töissäkin olen käynyt paineita purkamassa kesken päivän.
Hiki haisoo. Ei auta mikkää reksona.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään oireita toistaiseksi, kun ruokavalio kunnossa ja liikun säännöllisesti.
Sulla on lähinnä käynyt tuuri geenilotossa. Kaikilla ei ole samanlaiset oireet. Mun siskolla ei myöskään ollut, ja todellakaan hänellä ei ole ruokavalio eikä liikunta kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne hiukset paremminkin karheudu. Harmaat on kuin hevosen jouhia.
Riippuu kyllä alkuperäisestä hiuslaadusta.
Itselläni pehmeni ja silkistyi, oheni.
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Halut kasvaa. Himottaa koko ajan. Töissäkin olen käynyt paineita purkamassa kesken päivän.
Mulla on nuorempi seksikumppani.
Ei kyllä pissan haju muuttunut.
Hiusraja hikoilee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on lähinnä käynyt tuuri geenilotossa. Kaikilla ei ole samanlaiset oireet. Mun siskolla ei myöskään ollut, ja todellakaan hänellä ei ole ruokavalio eikä liikunta kunnossa.
Mutta jos pitäisi huolen noista, niin kuinka monella olot helpottuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä jos se ruokavalio ja liikunta olisi kunnossa? Helpottaisi monen vaihdevuosiongelmia.
En tunnista oireita. Olen jo ylittänyt vaihdevuodet ja se kävi lähes huomaamatta. Jonkun aikaa nukuin huonommin, mutta ei muuta ongelmaa ja ilman mitään lääkitystä.
No, tästä kyllä puhutaan mutta mainitsen silti: huonot yöunet ja kaikki mitä siitä seuraa. Väsymys, kiukku, päätä särkee, maha sekaisin, kylläisyyshormonia ei erity normaalisti niin vähän väliä on olevinaan nälkä.
Pissattaa yölläkin.