Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikat ihmiset hoi! Millaiset syömistottumukset teillä on?

Vierailija
06.03.2021 |

Kiinnostaisi

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aina mitä haluan. Aamiaista en ole syönyt 20 vuoteen. Pizza kerran viikossa. Lounas, illallinen ja iltapala. Joskus harvoin välipala. Lounas ja illallinen ovat lämmintä ruokaa. Tuo pizza on yhden päivän illallinen. Syön pizzan kokonaan, mutta kolmessa erässä - siis siten, että illallinen on ensin puolikas, sitten jonkin ajan kuluttua neljäsosa, ja iltapalaksi se viimeinen neljäsosa.

Herkkuja syön kun tekee mieli, joskus menee koko viikko etten syö mitään makeaa, joskus käyn kahvilassa tms. ja teemme vielä kotonakin viikonloppuna jotain hyvää, eli monta kertaa viikossa tulee jotain kakuntapaista. Karkkipussi minulla on aina kaapissa, ja otan siitä joitakin kertoja kuukaudessa muutaman karkin. Sipsejä syön muutaman kerran vuodessa.

Koskaan ei ole nälkä.

Vierailija
2/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön aina mitä haluan. Aamiaista en ole syönyt 20 vuoteen. Pizza kerran viikossa. Lounas, illallinen ja iltapala. Joskus harvoin välipala. Lounas ja illallinen ovat lämmintä ruokaa. Tuo pizza on yhden päivän illallinen. Syön pizzan kokonaan, mutta kolmessa erässä - siis siten, että illallinen on ensin puolikas, sitten jonkin ajan kuluttua neljäsosa, ja iltapalaksi se viimeinen neljäsosa.

Herkkuja syön kun tekee mieli, joskus menee koko viikko etten syö mitään makeaa, joskus käyn kahvilassa tms. ja teemme vielä kotonakin viikonloppuna jotain hyvää, eli monta kertaa viikossa tulee jotain kakuntapaista. Karkkipussi minulla on aina kaapissa, ja otan siitä joitakin kertoja kuukaudessa muutaman karkin. Sipsejä syön muutaman kerran vuodessa.

Koskaan ei ole nälkä.

Mihin aikaan syöt lounaan ja mitä se yleensä on? Eikö aamu(päivällä) ole heikko olo, kun ei ole syönyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aika paljon kasviksia joka aterialla. Näin voin syödä mitä haluan milloin haluan epäsäännöllisestikin.

Vierailija
4/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavan ruoat tulee syötyä. Ei mitään makeaa, sipsiä, pullaa tms. kuin todella erikoistilanteissa muutaman kerran vuodessa. Alkoholia vieläkin harvemmin.

Vierailija
5/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole nälkä.

Mihin aikaan syöt lounaan ja mitä se yleensä on? Eikö aamu(päivällä) ole heikko olo, kun ei ole syönyt?

Syön lounaan klo 11.00. Silloin kun ei ole koronaa, se on noutopöydästä. Siihen kuuluu myös jälkiruoka, mutta en aina ota sitä - ei vain kiinnosta. Nyt lounas on kaupan eines, usein via-merkkinen ruoka.

Koskaan ei ole aamulla heikko olo. Juon aamulla aamukahvin, jossa on puoli kuppia maitoa. Sillä olen selvinnyt 20 vuotta lounaaseen asti.

Vierailija
6/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuroa, ripaus rypsiöljyä ja maitoa, joskus banaani päälle. Arkisin lounas ruokalassa. Töistä tullessa leipää, tai iltakaurapuuro, hedelmä ehkä, joskus keitän kananmunan. En syö karkkia, harvoin alkoholia, joskus Fazerin suklaalevyn, tumma suklaata (hasselpähkinä), joskus voin ostaa jonkun keksipaketin. Tälle viikonlopulle ostin korvapuusteja, joita syön teen kanssa. En herkuttele joka viikonloppu.

Vierailija
7/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut itseni XL-XXL -kokoisesta S-M -kokoon elämäntapamuutoksella. Aamupala on ihan ehdoton, koska ilman sitä alan nälissäni mättää kaikkea ja pää on ihan sumussa koko päivän. Ruokarytmi on mulle muutenkin todella tärkeä ja pidän huolen että syön tarpeeksi nimenomaan aamupalalla, lounaalla ja päivällisellä. En syö juustoja, teen mahdollisimman paljon itse ja kotiin en osta suklaalevyjä, jäätelöitä, limsoja jne. Kerran viikossa käydään miehen kanssa ulkona syömässä. Juon kerran kuussa muutaman kaljan.

Leipää menee kyllä paljon, mikä varmaan on mun syntini. Ruis- tai kauraleipää, päällä yleensä tomaattia ja kananmunaa.

Vierailija
8/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole nälkä.

Lisään vielä, että kahvilassakin otan tasan mitä haluan, esimerkiksi sen kaikista suurimman korvapuustin. En aina jaksa syödä sitä kokonaan, mutta joskus jaksankin. Joskus otan kahvilassa sekä sämpylän (tuolloin se on välipala) että kakunpalan.

Vierailija
9/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen hoikka. Söin miten sattui. En harrastanut liikuntaa. En erityisen paljon kuitenkaan karkkia tai roskaruokaa syönyt, mutta aina silloin tällöin. Sitten tulin raskaaksi ja kiloja jäi. Syön edelleen samalla tavalla kuin ennen raskautta, itseasiassa jopa terveellisemmin ja nykyään myös liikun ja jumppailen, mutta extrakiloja on todella vaikea saada pois!  Jos on jo valmiiksi laiha, ei ole vaikeaa pysyä laihana, mutta ylimääräiset läskit on vaikea kuluttaa pois.

Vierailija
10/40 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamupalaksi kahdeksalta voileivän, puuroa tai mysliä.

Lounaaksi 11-13 välillä korkeintaan välipalakeksin tai hedelmän ja kahvia, ellen kokonaan skippaa,

jos skippaan lounaan, syön kolmelta välipalaksi välipalakeksin tai hedelmän, tai proteiinivanukkaan.

Päivinä joina urheilen, haen kaupasta salaatin tai smoothien, jonka syön ennen suoritusta.

Illallinen viiden jälkeen mutta ennen yhdeksää. Paljon kasviksia, paljon proteiinia vähän hiilareita.

Joka päivä syön suklaata ja herkkuja aina, kun tekee mieli.

Aina olen ollut hoikka, koskaan en nälkäinen.

Liikuntaa tulee harrastettua 2-3 kertaa viikossa. Lisäksi joka päivä kävelen vähintään 10 km. Mahdollisuuksien mukaan työt tehdään seisten.

Vierailija
11/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttanut itseni XL-XXL -kokoisesta S-M -kokoon elämäntapamuutoksella. Aamupala on ihan ehdoton, koska ilman sitä alan nälissäni mättää kaikkea ja pää on ihan sumussa koko päivän. Ruokarytmi on mulle muutenkin todella tärkeä ja pidän huolen että syön tarpeeksi nimenomaan aamupalalla, lounaalla ja päivällisellä. En syö juustoja, teen mahdollisimman paljon itse ja kotiin en osta suklaalevyjä, jäätelöitä, limsoja jne. Kerran viikossa käydään miehen kanssa ulkona syömässä. Juon kerran kuussa muutaman kaljan.

Leipää menee kyllä paljon, mikä varmaan on mun syntini. Ruis- tai kauraleipää, päällä yleensä tomaattia ja kananmunaa.

Miksei juustoja?

Vierailija
12/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko elämäni hoikka, jopa ehkä laiha. Mitään muuta salaisuuttta siihen ei liity kuin se että syö vain silloin kun on nälkä.

Vierailija
13/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä haluan, mutta en koskaan pahaa ruokaa. Mehuja, limuja, smoothieita tai muita kaloripitoisia juomia en käytä juuri ollenkaan.

Vierailija
14/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön yleensä vain kaksi kertaa päivässä, lounaalla ja illallisella, ja ihan mitä mieli tekee. Ikinä ei ole ollut ongelmia olla tehokas aamuisin. Liikuntaa en harrasta.

M48, 185/77

Vierailija
15/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tämä palstalla raivoa herättävä "viisi ateriaa päivässä" -rytmi. Syön neljän tunnin välein (kauhistus!).

Kaksi lämmintä ruokaa, kolme välipalaa. Enimmäkseen kasviksia. Määrät on sellaisia, että ennen seuraavaa ateriaa on jo ihan reilu nälkä.

n 52 v 170 cm 56 kg

Vierailija
16/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei juustoja?

Hyvänmakuiset juustot ovat todella rasvaisia. Lihotin itseni alunperin nimenomaan juustoleivillä ja tuhdeilla, juustoisilla pastoilla.

Vierailija
17/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuroa ja marjoja ja kahvia.

Lounaalla keittoa tai nuudeleita.

Välipalaksi rahkaa ja marjoja.

Joskus päivälliseksi kananmunan ja jotain keittoa.

Illalla puuroa. Voisilmä.

Syön joka päivä rivin valkosuklaata.

Mulla on pahoja vatsaongelmia ja näitä vatsani nyt jotenkin sietää.

N43 160/47

Vierailija
18/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiinnostaa kun samaa kysellään 5 kertaa päivässä.

Vierailija
19/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aamiaista, aamulla on paha olo eikä mitään tee mieli.

Lounaalla syön mitä haluan, yleensä kaupan valmisruuan tai puuroa banaanilla ja pähkinöillä. Joskus on kotiruokaa, yleensä ei.

Välipalaksi saatan syödä jugurtin, hedelmän, proteiinijuoman, smoothien, välipalakeksin, leivoksen tai leivän. Harvemmin leipää kyllä, en hirveästi tykkää siitä.

Päivälliseksi syön kotiruokaa tai kotiruuan tapaista noutoruokaa. Hampurilaista kerran kuussa tai harvemmin, sama pitsan kanssa. Iltapaloja en arkena syö.

Herkkuja ostan silloin kun huvittaa. Yleensä sipsinhimoon syön sellaisen ihan pienen pussin kerralla, se riittää. Sipsiä tekee mieli ehkä joka toinen kuukausi. Irtokarkkeja ostan yleensä kourallisen verran ja syön ne kerralla. Karkkia tekee mieli pari kertaa viikossa. Suklaalevyn syön kokonaan, jos sellaisen menen ostamaan. Silloin en syö päivällistä, jos töiden jälkeen syön koko levyn. Jos käyn kahvilla kaverin kanssa, otan kyllä leivoksen tai leivän, ja suosikkijuomani on varsin kaloripitoinen chai-latte. Arkena en juo oikeastaan muuta kuin vettä. Viikonloppuna saatan juoda tölkin limsaa, alkoholia käytän muutaman kerran vuodessa mutta reilusti kerralla.

Viikonloppuna saatan syödä vain yhden aterian, yleensä iltapäivällä. Tuolloin saatan syödä jonkin välipalantapaisen iltapalaksi.

Ruokien kanssa ei syödä leipää eikä juoda maitoa. Vesi on hyvä juoma, ja otan ruokaa ja salaattia lisää jos ekasta annoksesta jää nälkä. Teen juon ilman sokeria, kahviin en laita maitoa. Ja jos syön leipää, en laita voita vaan leikkeleen ja juuston.

Keho kertoo mitä pitää syödä ja kuinka paljon, ei tarvitse laskea kaloreita eikä himourheilla.

Vierailija
20/40 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä palstalla raivoa herättävä "viisi ateriaa päivässä" -rytmi. Syön neljän tunnin välein (kauhistus!).

Kaksi lämmintä ruokaa, kolme välipalaa. Enimmäkseen kasviksia. Määrät on sellaisia, että ennen seuraavaa ateriaa on jo ihan reilu nälkä.

n 52 v 170 cm 56 kg

Miksi tuo on parjattu? T. samanlainen