Mitä nainen haluaa lahjaksi?
Mitä nainen haluaa lahjaksi? Syntymäpäivät, joulut ja muut merkkipäivät.
Kommentit (47)
Kerro ap, mitä mies haluaa lahjaksi, niin sitten kerron, mitä nainen haluaa lahjaksi.
Minulla on isä, appi, mies, kaksi veljeä, yksi eno ja olisi tosi kätevää, jos voisin antaa jokaiselle saman mieslahjan eikä tarvitsisi miettiä jokaiselle erikseen.
AP. Se on yksilökohtaista. Sun pitää tuntea se nainen, jotta tiedät mistä hän pitää ja mistä tulee iloiseksi. Yksilökohtaista!
Tykkään lahjasta, jota on mietitty. Mm. korut ovat mieleen, mutta en ole koskaan saanut koruja tai oikein muutakaan miehiltä, kun en ole paljoa harrastanut deittimaailmaa.
Joka tapauksessa joss mies ajattelee juuri sinua ja personoi lahjan jotenkin rakkaudella, se olisi ultimaattista. Esim. mies tietää että nainen tykkää keijuista, niin ostaa tälle keijukaiskorun ja kirjoittaa paperiin toivotuksen/mitä nyt kirjoittaakaan.
Ja toisen voi aina ilostuttaa mikä päivä vain pienillä yllärilahjoilla, puolin ja toisin. Jotain ihan hassua, karkkipötkö ja pari hassua sydäntä. Mega-tikkukaramelli (näitä nyt Rustassa) tyynyn alle ja kaikenlaista kivaa, mitä mieleen sattuu tulemaan. :D
Kysyin täysin tuntemattomilta ihmisiltä, mitä haluavat lahjaksi ja minun pitäisi tietää mitä haluavat:)
Mulle kirjat, korut ja ravintola ois kauhistuksia. Paniikkihäiriöisenä ulkona syöminen ahdistaa, mitään koruja en osaa pitää ja lukemiseen en jaksa keskittyä.
Parhaita lahjoja on ollut mm puukko ja kunnon poranterät. Kaveri toi joskus viskipullon ja musaleffan, tykkäsin. Ex osti mulle myös kuntopyörän josta olin itse haaveillut.
Mitä se sun nainen harrastaa ja tykkää tehdä?
Ymmärrän kyllä ap:ta, lahjan valinta voi olla vaikeaa, joskus päässä vaan lyö tyhjää. Ja haluaisi kuitenkin antaa jotain, mistä toinen ilahtuu.
Kukaan ei voi antaa hyvää neuvoa nappilahjaan. Voit kyllä mennä pahasti vikaan lahjan kanssa, jos yrität ostaa jotain todella hienoa, varsinkin naiselle jota et kunnolla tunne.
Jos nainen ilahtuu liian kalliista lahjasta (etenkin suhteen alkuvaiheessa), se voi olla sinun kannaltasi huonompi vaihtoehto kuin se, että nainen suuttuu eikä ota lahjaa vastaan.
Parhaat lahjat ikinä- sarjassa on olleet miehen itse tekemiä monen tuntemani naisen mielestä. Tiedän naisen, joka säilyttää aarteenaan jotain ei niin hyvin onnistunutta asiaa, jonka hän sai lahjaksi suhteen alkuvaiheessa.
Viherkasvi on tosiaan aika turvallinen valinta, varsinkin sellainen, jonka nimen perässä lukee variegata. Siihen mukaan itse kirjoitettu kortti, tai kukkakaupassa myytävä tikku, jonka päässä on sydän. Naisesta ja tilanteesta riippuen.
Tärkeintä ei ole rahasumma, jonka lahjaan laitat.
Naisilla ja yli-oppilailla on samat lahjatoiveet. Älliä ja kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap, mitä mies haluaa lahjaksi, niin sitten kerron, mitä nainen haluaa lahjaksi.
Minulla on isä, appi, mies, kaksi veljeä, yksi eno ja olisi tosi kätevää, jos voisin antaa jokaiselle saman mieslahjan eikä tarvitsisi miettiä jokaiselle erikseen.
Oletko oikeasti törmänyt mieheen joka haluaa ostetun lahjan, toivottavasti et anna kaikille suvun miehille haluaamaani lahjaa ja .....
Mä sain uudet kuulokkeet👏❤️ Tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Kattiloita ja pölynimurin
😁 ja miehelle vasara ja saha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitonen lisää, että en pahastuisi myöskään KitchenAidin lämpötilasäätimellisestä vedenkeittimestä, uudesta imurista, hyvästä viltistä tai paketista lempikahviani.
Joko leimauduin ihan friikiksi? 😂
"lempikahvi" mistä kyseisiä naisia Löytyy.
Täällähän minä. 🙋🏼♀️
Pointti on tosin se, että maailmassa on vain yksi mies, joka tietää mikä on lempikahvini. Tästä voinee päätellä, että ei ole niin helppoa?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ja yli-oppilailla on samat lahjatoiveet. Älliä ja kukkia.
Ja sitten on miehiä joilla on toiveita jotka eivät ikinä toteudu "pälliä ja runkkia."
Herkkukorit on turvallisia lahjoja. Samoin lahjakortti johonkin ostoskeskukseen, jolloin voi ite valita mitä ostaa.
Ei hajuvettä ellet tiedä naisen suosikkihajua.
Kukkakimppua en itse haluaisi, ne menevät niin nopeasti huonoksi.
Hyvä shampanja toimii aina ja lahjakortit myös.
Itse tykkäisin erityisen paljon osakkeista, mutta ehkä ne eivät ole kaikkien makuun.
Naistenpäivänä toivoisin ihastukseni kiikuttavan mulle puhelinnumeronsa. Muuta en pyydä.
Sydän kaulakoru jalometallista. Scifi-kirja.
Luksustamponeja, tyyliin Chanel tai YSL.