Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun parisuhteessa ei ole aikaa puolisolle, mutta kaikelle muulle aina löytyy jostain lisää aikaa.?

Vierailija
06.03.2021 |

Mieheni kävi töissä, vapaa-aika meni talkoissa = sanoi ettei ole aikaa minulle koska talkoot
Mieheni kävi töissä, vähensi talkoita, rupesi yrittäjäksi = sanoi ettei ole aikaa minulle koska yrittäjyys
Mieheni kävi töissä, jonkin verran talkoissa ja kaiken lopun ajan yrittäjänä ja rupesi vielä opiskelemaan = ei aikaa minulle koska opiskelu.
Tänä aikana minä olen käynyt töissä, opiskellut, tehnyt talkoita ja yrittänyt. Aina olisi aikaa puolisolle.
Mites nyt?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee

Vierailija
2/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vapaa-ajan arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen miehelleni se ykkönen vapaa-ajalla. Myös lapset ovat, mutta nyt kun he ovat jo teinejä, niin vietämme hyvin paljon aikaa kahdestaan. Olemme toistemme parhaimmat ystävät ja meillä on mukavaa yhdessä. Tänäänkin kävimme jo kymmenen kilometrin hankiaiskävelyllä ja teimme ruokaa.

Vierailija
4/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkabkauan olette olleet yhdessä ja kuinka kauan tilanne on ollut tällainen? Menetkö sinä miehesi luokse koskaan hyvin aikein? Viihdyttekö edes sängyssä yhdessä?

Vierailija
5/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mihinkään muutu. 

Meillä oli sama. Oli töitä, harrastuksia, kavereita ja taas töitä, harrastuksia ja kavereita. Ei ollut aikaa muuhun ja silloin kun joskus oli niin sitten makasi sohvalla kuorsaamassa.

Kyllästyin sitten siihen. Yhtä lailla kävin töissä, harrastin ja tein kotityöt kun mies oli töissä, harrasti ja tapasi kavereitaan. 

Miehelle ero tuli sitten täysin puun takaa.

Vierailija
6/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ikävää, että mies käy töissä.

Vierailija
7/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss? Onko jo sanottu

Vierailija
8/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei kannata painostaa.

T. Itse painostuksen kohteeksi joutunut ja se oli paha turn-off

Vierailija
9/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei nai parhaita ystäviään. Ja näin siinä käy, jos pelkän statuksen ja lasten saannin takia naimakaupat.

Vierailija
10/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin viettää paljon aikaa rakkaani kanssa jos mahdollista. Mikään muu ei olisi parempaa. Ja kun ei voida yhdessä, niin silloin kaipaan häntä.

M

Vierailija
11/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis jatkoitteko silti parisuhdetta, vaikka ette viettäneet aikaa yhdessä? Eikö tuo epäilytä sinua?

Vierailija
12/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mies ei pidä sinua kovin tärkeänä. Pidätkö sinä itseäsi tärkeänä? Jos pidät, niin tiedät mitä sinun pitää tehdä .

Vierailija
13/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kämppäkaveruus, ei parisuhde. Itse nostin tuollaisesta kytkintä.

Vierailija
14/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei tuo ole mikään parisuhde, jos keskitytään välttelemään yhdessäoloa.

Vierailija
15/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli ihan sama. Olen tuo mies jolla ei ollut aikaa vaimon määrittelemälle yhteiselle ajalle, koska siinä ei kompromissejä ollut. Kaikki tuli tehdä kuten hän sanoi, muuten se ei ollut yhteistä aikaa. Katsokaa joskus peiliin, sieltä voi löytää myös sitä yhteistä aikaa.

Vierailija
16/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ap omasta mielestäsi mukavaa ja positiivista seuraa?

Itse olin mielummin eri huoneessa kuin eksäni, kuska hän oli niin synkkää seuraa jatkuvine valituksineen.

Vierailija
17/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole miehellesi prioriteetti vaan itsestäänselvyys. Tulet 10 parhaan joukossa, mutta et ole ykkönen.

Vierailija
18/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnarkomaanit vois perustaa jonkun oman pikkuyhteisönsä ja elää keskenänsä onnellisina ettei tarvisi välittää mistään muusta kuin työstä.

Vierailija
19/33 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole sukupuolikysymys. Kai se kertoo kumppanin tärkeydestä löytyykö sille aikaa ja halua nähdä vaivaa sellaisen ajan löytämiseksi

Vierailija
20/33 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä että mies ei pidä sinua kovin tärkeänä. Pidätkö sinä itseäsi tärkeänä? Jos pidät, niin tiedät mitä sinun pitää tehdä .

Ihan samaa mietin. Ap on nyt vain tyytynyt. Hän on tyytynyt nykyiseen elämään ja tyytynyt itseensä. Hänellä ei oikein tunnu olevan mitään mielenkiintoista ja oikeastaan edes omaa elämää, vaan hän seuraa miehensä elämää sivulta ja odottaa kiltisti vuoroaan, jota ei tuolla tavalla tule. Suhde on ilmeisesti vain suhde, jossa toinen on aktiivinen tekijä ja toinen sitkuttelija.

Onko ap tehnyt mitään asian muuttamiseksi? Esimerkiksi jutellut ja yrittänyt olla aktiivinen omalla tavallaan, ollut kiinnostunut miehen tekemisistä ja luonnollisesti keksinyt itsekin jotain mukavaa ja viisasta tai vähemmän viisasta puuhaa? Vai onko hän se erakoitunut yli-introvertti, joka on erehtynyt normaalin ambivertin seuraan odottaen, että hoitaa kaiken? Koronaa ei voi ilmeisesti nyt syyttää, sillä eiköhän tuo tilanne ole ollut jo vuosi sitten samanlainen.