Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi itkit ja minkä takia?

Vierailija
06.03.2021 |

Tajusin, että itken tosi harvoin. Vaikka surettaa niin yleensä ei itketä. Viime kerta taisi olla, kun katsoin jotain elokuvaa useampi vuosi sitten.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli kyyneleet silmiin, kun Silta-sarjassa Sara Noren ei tullut ymmärretyksi työryhmässään.

Se vähän yllätti. Edellinen itku tuli pari viikkoa sitten ison pettymyksen takia.

Siitä edellinen tammikuussa liiallisen työtaakan alla.

Vierailija
62/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just katsoin SuomiLovea, koskettava tarina perheenäidistä joka menehtyi syöpään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden syyskuussa, kun kissani kuoli. Itken aika harvoin eli yleensä vain silloin, kun joku läheiseni on kuollut tai lemmikkini on kuollut. 

Vierailija
64/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnesta aiemmin tällä viikolla kun oon niin rakastunut. Surusta tunti sitten kun tuli yllättävä päivystysreissu poikaystävän kanssa ja pelotti.

Vierailija
65/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just katsoin SuomiLovea, koskettava tarina perheenäidistä joka menehtyi syöpään.

Sama täällä, erittäin koskettavaa ja surullista.

Vierailija
66/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynelehdin viimeksi noin tunti sitten kattoessani Melodifestivalenia syystä, joka jäi itellekin vähän epäselväksi. Ei ollut mitenkään erityisen koskettava esityskään, ehkä jokin kaipuu keikoille tai jokin sellainen iski. Mulla tulee kyyneleet usein ja ihmeellisistä syistä, oon esim. itkenyt kun oon kuunnellut hyvää biisiä, katsonut mukavaa elokuvaa lapsen kanssa, tai kerran kun luin lehdestä presidenttiparista ja jotenkin ilahduin siitä, että "rouva" käytetään tittelinä, siis aina "rouva Jenni Haukio", ootteko huomanneet :)

Vierailija
67/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken. Viini loppu. Coronas. Sain kosketuksen tunteisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi