Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi itkit ja minkä takia?

Vierailija
06.03.2021 |

Tajusin, että itken tosi harvoin. Vaikka surettaa niin yleensä ei itketä. Viime kerta taisi olla, kun katsoin jotain elokuvaa useampi vuosi sitten.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokratian menetys. Suomessa. Vuonna 2021

Vierailija
2/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsena alle 10v. Kaaduin alamäessä pyörällä.

M48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Ikävästä.

Vierailija
4/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko sitten yksinäisyyden takia

Vierailija
5/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon hautajaisissa viime toukokuussa.

Vierailija
6/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken arviolta joka päivä, joskus useasti. Harvoin asia on suuri, liikutun vain helposti. Ahdistuksesta itkin tosin pari päivää sitten liittyen isoon työasiaan, tosin luulen että hormonaalisella tasapainolla oli jotain tekemistä asian kanssa. :D 

T. erityisherkkä

Vierailija
7/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun lopulla Astro's Playroom sai itkee ilosta, nostalgiasta ja muistoista.

Vierailija
8/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että jotkut itkevät noin harvoin. Minä itken lähes päivittäin erilaisista syistä :D reagoin hyviin ja ikäviin asioihin itkemällä

Vierailija
9/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin elämäni toivottomuutta kun en voi tehdä mitään työtä koskaan. Ei se että pitää elää köyhänä, se ei haittaa, mutta se että on sen takia pysyvästi jotain paarialuokkaa eikä voi perustaa perhettäkään (siihen kun on vielä muitakin esteitä).

Vierailija
10/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnallisen terveydenhuollon alennustilan takia Espoossa. Terveyskeskuksia ei käytännössä ole enää. Jos yrität soittaa terveyskeskukseen, siinä numerossa vastaa automaatti, joka kertoo että ”sinulle soitetaan takaisin mahdollisimman pian”, joka tarkoittaa ehkä vuonna 2024, jos koskaan. Mikäli taas yrität mennä terveyskeskukseen paikan päälle, et pääse sisälle, koska sinne pääsee vain ajanvarauksella - ja milläs varaat ajan kun puhelimeen ei vastata.

Julkisesti Espoo ei tästä pukahda, mutta julkinen terveydenhuolto on täällä pelkkä pahvikulissi.

Vierailija
11/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen.Kun katsoin kynttilämerta Atson muistoksi.Sydän särkyi.

Vierailija
12/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet valuvat pitkin poskia parasta aikaa alakuloisuuden ja masennuksen takia.

Jospa huomenna olisi parempi päivä, vaikkakin sunnuntait ovat kautta aikain olleet mulle jollain tapaa vaikeita.

Vierailija
13/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin ilosta ja liikutuksesta, kun kuulin, että siskoni vävy auttaa paljon siskoni muutossa, ihan oma-aloitteisesti.

Surusta olen itkenyt näiden kiusattujen lasten puolesta, joita kukaan ei auta, vaikka mikä olisi. Ja heitä on paljon, juuri tälläkin hetkellä. Tämä asia vaatii oikeustoimien muuttamista. Kiusaaminen on aina tapon yritys ja rangaistava teko, josta ei voi selvitä ehdonalaisella. Myös korvaukset uhrille on oltava sadoissa tuhansissa. Jonkinlainen toimielin on perustettava, johon kuka vaan voi ilmoittaa kiusaamiset anonyymisti. Tämän jälkeen niihin on pakko puuttua. Kiusaajia ei saa suojella millään verukkeella.

Vierailija
14/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuoteen en ole itkenyt ja sitten joutui alkaa pillittämään, minkäs muunkaan kuin naisen takia. M40

Vierailija
15/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuuli radiosta Vexi Salmen kuolleen. Vexin mukana loppui yksi merkittävä ajanjakso suomalaista musiikkia.

Kuuntelin Irwinin Maailma on kaunis enkä voinut pidätellä kyyneleitäni, en tainnut kyllä yrittääkään.

Vierailija
16/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään.

Koska oli taas yksi tilanne miehen kanssa jossa tunsin totaalista toivottomuutta ja surua, avioliittomme on sirpaleina, mutta kumpikaan ei kykene repäisemään itseään siitä irti, säälittävää.

Yli puolet elämästäni ollut hänen kanssaan, mitään muuta en uskalla enkä osaa enkä jaksa.

Itken useamman kerran kuukaudessa.

N43

Vierailija
17/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, Koskelan tapahtumien vuoksi. Olen itkenyt tällä viikolla useampana päivänä samasta syystä.

Vierailija
18/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin itkin tänään Koskelan tapahtumien vuoksi. Olen itkenyt sen pojan kohtaloa siitä asti kun siitä uutisoitiin ja koko ajan tullut vain kamalampia yksityiskohtia esiin.

Vierailija
19/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla 15-vuotiaan lapseni kertoessa ettei koe voivansa puhua minulle asioistaan vaan juttelee niistä mieluummin ystävänsä äidille. Pystyn kyllä olemaan kiitollinen siitä, että on löytänyt aikuisen jolle puhua, mutta mielettömän pahaltahan tuo tuntui kuulla.

Vierailija
20/67 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Koskelan tapaus sai silmät kostumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan