Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paska mutsi...

Vierailija
06.08.2008 |

väsyttää ja masentaa. Toivoin kovasti, ettei pojan kaveri olisi tullut kylään lupauksensa mukasesti. Tulihan se, perkele...

Aika paska pitää äidin olla, että ei jaksa sietää lastensa kavereita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi pojat nyt on semmoisia. Pitkä kesä takana, tylsistymistä ja rutiinien puutetta, toisaalta koulujännityskin jo monella päällä. Meidän 8v kamuineen on ainakin aika rasittava kokoonpano tällä hetkellä, erityisesti sisätiloissa!

Vierailija
2/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten tosi itsekeskeinen ja aina valittaa kuin sen mies on tylsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilannetta pahentaa se, että pojalla on pelikielto. Olin passittamassa pihalle mutta kun ei käy. Huoh. Kakkoselle: tuttusi on hyvin onnellinen tuntiessaan noin suurenmoisen ihmisen. Onnea.

ap

Noi pojat nyt on semmoisia. Pitkä kesä takana, tylsistymistä ja rutiinien puutetta, toisaalta koulujännityskin jo monella päällä. Meidän 8v kamuineen on ainakin aika rasittava kokoonpano tällä hetkellä, erityisesti sisätiloissa!

Vierailija
4/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota inhoat noin paljon?

Vierailija
5/5 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa sen ikuista valittamista siitä kuin sen mies on tylsä ja ei ikinä mitään kivaa...

Kuitenkin teettää kaikki kotityöt miehellään. Haukkuu ukkoaan sen kuullen mulle ja muille kavereilleen. Kuitenkin ukkonsa on ihan hyvä mies...onhan tuo vähän tossun alla mutta sääliksi käy...

Aina valittaa kun elämän pitäis olla jännittävää.

Oon kuunnellu noita sen juttuja aina ja yrittäny ymmärtää.

Nyt kun itse olisin kaivannut omissa huolissani jotain ymmärrystä niin tyypiltä ei tule mitään tukea. Ei edes rohkasevaa lausetta, että kyllä se siitä.

Ehkä se petty kun se on aina ajatellut, että mun elämä on jotenkin jännittävää. Nyt kun paljastin itsestäni sen arkisen puolen niin sitä ei enää kiinnosta.

Ärsyttää sellaset ihmiset, jotka on niin kaveria jos sulla menee elämässä hyvin. Mutta hylkäävät jos et olekaan enää niin menestyvä.

Tai vaikka olet menestyvä mutta annat itestäs tavallisen tallukan kuvan niin et enää kelpaa kaveriksi...