Mitä ihanaa ruokaa tekisin makaronista?
Minulla on 2 pss Myllyn Paras makaroneja. Aion tehdä niistä ruuan tänään. Tarvitsen vinkkejä.
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Pistät sekaan piparjuurta
Onko se hyvä makaronin kanssa? Oletko kokeillut? Minä en ole koskaan maistanut. Mahtaako löytyä lähikaupastani joka on K-market.
ap
Laita ne raakana lasten lautasille ja jollota sen jälkeen AV:hen kun lapset eivät voi syödä, itkevät nälissään. Kun mies osti pippuriketsuppia.
paista sitä lauantaimakkaraa ,sipulia ,purjoa.
keitä makaroni
mausta sössö ketsupilla ja mausteilla.
Vierailija kirjoitti:
paista sitä lauantaimakkaraa ,sipulia ,purjoa.
keitä makaroni
mausta sössö ketsupilla ja mausteilla.
Ei tämä kuulosta kyllä ihan sellaiselta mitä oli mielessäni. Mutta kiitos.
ap
Minä teen usein makaronilaatikkoa.
1 pss makaronia
1dl tummaa soijarouhetta
1/2-1 sipuli
paseerattu tomaatti
ruokakerma/kaurakerma tms.
mausteita
Syödessä päälle laittavat juustoa ne, jotka siitä tykkäävät.
Meillä on lähipiirissä paljon vegaaneja ja kasvissyöjiä. Tällä reseptillä olen tehnyt makaronilaatikkoa, joka maistuu kaikille. Juustoraasteen lisäksi päälle voi laitta esim. tuoretta basilikaa. Teen usein lisukkeeksi näyttävän salaatin (mukana perusaineiden lisäksi aina jotain hedelmiä) ja ostan hyvää viiniä. Makaronilaatikko on "uponnut" ns. hienohelmoillekin aina. Olen tosin annostellut sen näille hienostelijoille vielä niin, että otan uunivuoasta noin 2,5 dl:n lasiin "köntsän", jonka asettelen heille hienosti lautaselle.
Lihamakaronilaatikko
700 grammaa vähärasvaista nautajauhelihaa
500 grammaa täysjyvämakaronia
300 grammaa paprikasuikaleita
200 sipulikuutiota
10 dl rasvatonta maitoa
6 kananmunaa
mausteita
Kypsennät jauhelihan, paprikat ja sipulit paistinpannussa ja keität makaronit kypsiksi, Sitten laitat ne uunivuokaan ja sekoitat joukkoon munamaidon. Kypsennys uunissa 1,5 tuntia 175 asteen lämmössä.
Nautitaan lautaselta ketsupin kera.
kannattaa nyt ryhtyä tekemään sitä herkullista mikä on mielessä.
oletko työssäkäyvä?
millainen on luonnetyyppisi?
saatko yleensä aikaan jotain?
Makaronivelliä laardissa ruskistettuna nam.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Alan tykätä susta.
Kiva kuulla. Onko sinulla mitään vinkkejä mitä voisin tehdä makaroneista? Minulla on niitä kaksi pussia.
ap
Heitä roskikseen tuollaiset rasvalettien taikinaklimpit.
Tee itämainen nistipata:
Raasta inkivääriä n 5cm pala ja siivuta 2 sitruunaruohoa.
Kuulloita kevyessä öljyssä.
Lisää kanan jauhelihaa ja ruskista.
Keitä makaroni ohjeen mukaan.
Sekoita.
Keitä ja paista sitten voissa pannulla.
Salainen resepti kirjoitti:
Lihamakaronilaatikko
700 grammaa vähärasvaista nautajauhelihaa
500 grammaa täysjyvämakaronia
300 grammaa paprikasuikaleita
200 sipulikuutiota
10 dl rasvatonta maitoa
6 kananmunaa
mausteita
Kypsennät jauhelihan, paprikat ja sipulit paistinpannussa ja keität makaronit kypsiksi, Sitten laitat ne uunivuokaan ja sekoitat joukkoon munamaidon. Kypsennys uunissa 1,5 tuntia 175 asteen lämmössä.
Nautitaan lautaselta ketsupin kera.
Tämä resepti ei enää ole salainen, kun kirjoitit sen tänne. Tuskin siis kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Keitä ja paista sitten voissa pannulla.
Ken keitetyn paistaa, se makean maistaa!
No syö ne raakana sitten, kun sulle ei mikään kelpaa. Liian suolaista, liian rasvaista, liian sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
No syö ne raakana sitten, kun sulle ei mikään kelpaa. Liian suolaista, liian rasvaista, liian sitä ja tätä.
Anteeksi jos sinua häiritsee. Ei minulle ole pakko vastata tai lukea viestejäni tai auttaa siinä mitä voisin tehdä kahdesta pussista makaronia.
ap
Söin äsken lauantaimakkaraa kun en ole vielä keksinyt mitä tekisin makaroneista. Onko kellään hyvää reseptiä?
ap