Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihanaa ruokaa tekisin makaronista?

Vierailija
06.03.2021 |

Minulla on 2 pss Myllyn Paras makaroneja. Aion tehdä niistä ruuan tänään. Tarvitsen vinkkejä.

Kommentit (305)

Vierailija
301/305 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap, ehkä jo huomenna unelmasi ihanasta makaroniruoasta toteutuu. Älä vaivu epätoivoon, kaikilla meillä on rankkaa välillä.

Minua vain surettaa kun suunnitelmat menevät näin aina pilalle. 

ap

Vierailija
302/305 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap, ehkä jo huomenna unelmasi ihanasta makaroniruoasta toteutuu. Älä vaivu epätoivoon, kaikilla meillä on rankkaa välillä.

Minulla oli rankkaa kun vanhempani kuoli autokolarissa. Olen pärjännyt jopa neljän makaronipussin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/305 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli rankkaa kun vanhempani kuoli autokolarissa. Olen pärjännyt jopa neljän makaronipussin kanssa.

Älä vähättele toisten kärsimystä siten, että kerrot luulleesi kärsineesi enemmän.

Vierailija
304/305 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vähättele toisten kärsimystä siten, että kerrot luulleesi kärsineesi enemmän.

Enhän minä niin tehnyt. Kerroin vaan omasta kokemuksesta.

Vierailija
305/305 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tässä kyse jostain syömishäiriöstä tms. ongelmasta? Aika sellainen vaikutelma tästä makaronigatesta tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän