Mitä ihanaa ruokaa tekisin makaronista?
Minulla on 2 pss Myllyn Paras makaroneja. Aion tehdä niistä ruuan tänään. Tarvitsen vinkkejä.
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap, ehkä jo huomenna unelmasi ihanasta makaroniruoasta toteutuu. Älä vaivu epätoivoon, kaikilla meillä on rankkaa välillä.
Minulla oli rankkaa kun vanhempani kuoli autokolarissa. Olen pärjännyt jopa neljän makaronipussin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap, ehkä jo huomenna unelmasi ihanasta makaroniruoasta toteutuu. Älä vaivu epätoivoon, kaikilla meillä on rankkaa välillä.
Minulla oli rankkaa kun vanhempani kuoli autokolarissa. Olen pärjännyt jopa neljän makaronipussin kanssa.
Älä vähättele toisten kärsimystä siten, että kerrot luulleesi kärsineesi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vähättele toisten kärsimystä siten, että kerrot luulleesi kärsineesi enemmän.
Enhän minä niin tehnyt. Kerroin vaan omasta kokemuksesta.
Onkohan tässä kyse jostain syömishäiriöstä tms. ongelmasta? Aika sellainen vaikutelma tästä makaronigatesta tulee.
Minua vain surettaa kun suunnitelmat menevät näin aina pilalle.
ap