Voi apua. Maria nordinin instassa sanotaan, että ihminen sairastaa keskimäärin kolme syöpää elämänsä aikana ja ne menevät ja tulevat kunhan ei kiinnitä huomiota.
Keho hoitaa kuulema itse tollaset syövät. Jeesus et pistää vihaksi tommonen paskanjauhanta!
Kommentit (47)
” Yhden arvion mukaan ihmiskehossa ehtii elämän aikana käväistä kuusikin itsekseen katoavaa syöpää.”
Olen itse sanonut noin usein ja perustanut asian tieteeseen ja tutkimukseen. Mutta en ikinä sanoisi, että ihminen voi vain hymistellä kotona itsekseen puristellen jotain kristallikiveä ja kilkuttaen tuulikelloa, jos haluaa parantua syövästä..
Ihmisen solut uudistuvat koko ajan, ja jatkuvasti joku yksittäinen solu ei toimi kuten pitäisi. Normaalisti elimistön puolustajasolut käyvät putsaamassa nämä pois eikä syöpä pääse kehittymään. Toisin sanoen, ihmisen kehossa syttyy ja sammuu pienimuotoisia tauteja ja vaivoja koko ajan. Eikä siitä tarvitse huolehtia yhtään.
Osa syövistä ei sitten korjaannukaan em tavalla tai ne ovat agressiivisia, nopeita tai vaarallisia muuten. Tai vaikka hankalassa paikassa. Tai voivat muhia vuosia ennen kuin ne havaitaan. Sellaisten oireiden kanssa fiksu moderni ihminen menee lääkärii ja ottaa vastaan kaiken lääketieteellisen avun.
Mm. Steve Jobs ei aluksi suostunut vastaanottamaan hoitoa, vaan halusi kokeilla vaihtoehtotapoja haimasyöpään. Haimasyöpään! Ja tätä miestä pidetään yleisesti ottaen menestyksekkäänä ja älykkäänä. No miten kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitäkin on, jotka ovat todella hankkiutuneet itse syöpäkasvaimesta eroon. Ruokavaliomuutokset, luontaistuotteet, meditointi ym. keinoina. On niin paljon asioita, joita tiede ei vielä tunne, joten olisin varovainen tuomitsemisen ja pätemisen suhteen.
Spontaani paraneminen on totta, mutta tosi harvinaista, eikä voida tietää mistä se johtuu.
Vielä! Koko ajan tutkitaan asioita ja tieteeseen kuuluu se, että pyritään osoittamaan valoa niihin pimeisiin kohtiin. Kun nämä mekanismit selviävät, keksitään samalla uusia lääkkeitä.
Mm. paastoon liittyvä autofagia on yksi tutkimuksen alla oleva alue. EN kuitenkaan neuvoisi kenellekään syöpäpotilaalle, että paastoa nyt vaan se tauti pois. Kun ihmisen pitää kuitenkin syödä.
Tosiasia on myös, että omilla valinnoilla on iso merkitys. SIllä miten elää, miten syö, miten harrastaa seksiä.
Mun isällä on ollut näppy, joka oli nimeltään joku syöpä, en muista mikä. Ei mikään luomi tms., vaan näppy, joka ei vaatinut leikkausta tai mitään. Muistaakseni jotain rasvaa piti laittaa, mutta se oli siis nimeltään joku syöpä, parani helposti ja hävisi. Eli ei kaikki mitä kutsutaan nimellä syöpä välttis oo hirmu vaarallisia.
Mä saan varmaan aivokasvaimen ton ämmän teksteistä, kun mun aivot ei hyväksy niitä.
Pitää kyl hyvin sekasin olla päästää jos tuota hullua puolustaa tai on yhtä mieltä.. kyl tää maailma on menny ihan sekasin. Tolta mielipuolelta pitäis kieltää sosiaalinen media ja lähettää pehmeeseen huoneeseen
Spontaani paraneminen on totta, mutta tosi harvinaista, eikä voida tietää mistä se johtuu.