Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua. Maria nordinin instassa sanotaan, että ihminen sairastaa keskimäärin kolme syöpää elämänsä aikana ja ne menevät ja tulevat kunhan ei kiinnitä huomiota.

Vierailija
06.03.2021 |

Keho hoitaa kuulema itse tollaset syövät. Jeesus et pistää vihaksi tommonen paskanjauhanta!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myötähäpeä...

Vierailija
2/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö todistamaan että tuo ei ole totta?

Jos et, niin turha marista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

apn viesti on asiaton

Vierailija
4/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulehdus taas tulee siitä ettei me hyväksytä sitä mitä kuullaan. Törkeää et mun vauva ei hyväksy sitä mitä kuulee.

Vierailija
5/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella

Ap

Vierailija
6/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Pystytkö todistamaan et tuo pitää paikkansa?

Ap

Vierailija
7/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko sitaatin?

Vierailija
8/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa tässä on se, että jotkut lukevat ja uskovat lukemaansa tuolta Nordinin sivulta.

Eikö sitä mitenkään saada kuriin? Kuinka sekaisin täytyy naisen olla, että tuollaista kirjoittaa?

Vierailija
9/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö todistamaan että tuo ei ole totta?

Jos et, niin turha marista.

Ei se näin päin mene. Se joka väittää, esittää todisteet teoriansa puolesta.

Vierailija
10/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jostain muualta olen lukenut käsitystä, että elimistöön syntyy jatkuvasti syöpäsoluja, mutta niin kauan kun elimistön immuniteetti on kunnossa ja elimistö voimissaan, keho yleensä hoitelee asian saman tien ongelmitta. 

Vierailija
11/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittiko Nordin todella tuollaista? Ottiko joku tekstin ylös? Saikohan Nordin uhkasakon aiemmin juuri omista kursseistaan, joiden väitti tehoavan, ja nyt kertookin, että syövät voivat poistua itsekseen? Kuulostaa oudolta, etenkin ellei lähdettä mainita. Nordinin oma väitekö tuo on, jos on niin sanonut? Millä perusteella?

Vierailija
12/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti se on kyllä ihan totta, että iso osa syöpäsoluista tuhoutuu jo ennen kuin mitään kasvainta ehtii syntyä. Kehon oma valkosolut tuhoavat syöpäsoluja.

Ja sekin kannattaa tajuta, että vaikka toki syövät ovat todella monenlaisia, osa etenee aggressiivisesti ja osa etenee niin hitaasti, että ne eivät vaadi mitään hoitoa, keskimäärin kasvaimen kehittyminen kestää KYMMENEN VUOTTA.

https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kol0…

Mutta tietysti jos jollakin todetaan syöpä, se ei itsestään yleensä häviä minnekään, vaan vaatii hoitoa.

Vierailija
13/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sanotaan, että ihminen sairastaa keskimäärin 3 syöpää elinaikanaan. Ne tulee ja menee tietämättäsi, näin voi olla. Mittaamisesta, mä en ole käynyt mammografioissa, juuri tuli joku paksusuolen tutkimyskirje, en ole avannut. Pitääkö etsimällä etsiä näitä, kun keho hoitaa itse:olet voipunut ja lepäät yms mitä nyt intuitiolla kukin silloin toimii yms"

Oli siis jakanut stoorissaab ilmeisesti jonkun saamansa kommentin, ja oli kirjoittanut päälle et moni onkin kysynyt, mitä tekisin jos minulle tulisi syöpä

Ap

Vierailija
14/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä kannattaa hoidattaa lääkärissä. Elimistö osaa hoitaa ja torjua syövän esiasteita, mutta jos jollakin todetaan syöpä, ei kannata pelleillä vaan menkää oikeasti lääkärille. Itse ei voi tietää, lähteekö se syöpä kehittymään pahemmaksi, leviääkö vai jääkö siihen pisteeseen. Tutkimukset kannattaa tehdä.

Vierailija
15/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko saada käsityksen, että Nordin myönsi, että oli lukenut syöpien ym. joskus poistuvan itsestään ja siksi markkinoi omia kurssejaan? En tiedä, oliko Ap:n väittämää julkaisua. Ellei, silloin Ap levitti virheellistä tietoa.

Vierailija
16/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeavesi auttaa kaikkiin syöpiin

Vierailija
17/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla levitän väärää tietoa, jos laitan suoran kopion hänen sivuiltaan?

Ap

Vierailija
18/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mulla tulehtui korvat tärykalvoja myöten kun kuuntelin hänen lässytystään

Vierailija
19/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä, kun Maria koettaa olla kiinnittämätä huomiota agressiiviseen aivosyöpään...

Vierailija
20/47 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria tarkoitti varmaan että hän itse on kuin syöpä. Päätä alkaa kivistää kun lukee tuon älykääpiön juttuja.

Tämän vihapuheen vinkkasin nettikytille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme