Voi apua. Maria nordinin instassa sanotaan, että ihminen sairastaa keskimäärin kolme syöpää elämänsä aikana ja ne menevät ja tulevat kunhan ei kiinnitä huomiota.
Keho hoitaa kuulema itse tollaset syövät. Jeesus et pistää vihaksi tommonen paskanjauhanta!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni joka päivä syntyy syöpäsouluja, mutta normaalisti toimiva immuunipuolustus tuhoaa ne välittömästi. Tätä ei mielestäni voida silti kutsua syövän sairastamiseksi.
No jep. Syöpään sairastutaan vasta sitten, kun se mutaatiosolu pääsee leviämään niin, että siitä tulee kasvain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria tarkoitti varmaan että hän itse on kuin syöpä. Päätä alkaa kivistää kun lukee tuon älykääpiön juttuja.
Tämän vihapuheen vinkkasin nettikytille.
Jaaha joku Marian lahkolainen paikalla😂 kohta asianajajat ottaa yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla levitän väärää tietoa, jos laitan suoran kopion hänen sivuiltaan?
Ap
No ei hän ainakaan tuossa laittamasi sitaatin mukaan sano, että jo todettua syöpäkasvainta ei tarvitsisi hoitaa. Hän sanoo faktan, että syöpäkasvain voi olla harmitonkin.
"sanotaan, että ihminen sairastaa keskimäärin 3 syöpää elinaikanaan. Ne tulee ja menee tietämättäsi, NÄIN VOI OLLA."
Itse en suhtaudu syöpäriskiin todellakaan noin huolettomasti, mutta Marialla on oikeus mielipiteeseensä. Kunhan ei usuta muita ihmisiä jättämään seulontoja ja hoitoja väliin. Tekeekö hän niin? Kysyn, koska en tyyppiä tunne. Pelkkä instakommentti ei ole usuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria tarkoitti varmaan että hän itse on kuin syöpä. Päätä alkaa kivistää kun lukee tuon älykääpiön juttuja.
Kyllä asiasta saa olla eri mieltä, mutta rikoslaissa on määritys kunnianloukkaukselle, ja sinun kommentointisi alkaa jo täyttää tunnusmerkit.
Ja ei, en edes tiedä tyyppiä, joten turhaa minua on haukkua Maria-lahkolaiseksi. Koululääketiedettä kannatan, mutta anonyymi haukkuminen netissä on raukkamaista.
Ohis
Sillä taitaa olla aivot jo syöpyneet jutuista päätellen.
Kuulostaa ihan plausiibelilta scenaariolta.
Vierailija kirjoitti:
Syöpä kannattaa hoidattaa lääkärissä. Elimistö osaa hoitaa ja torjua syövän esiasteita, mutta jos jollakin todetaan syöpä, ei kannata pelleillä vaan menkää oikeasti lääkärille. Itse ei voi tietää, lähteekö se syöpä kehittymään pahemmaksi, leviääkö vai jääkö siihen pisteeseen. Tutkimukset kannattaa tehdä.
Lääkäri toteaa, että stressi, ärtynyt suoli, mitä milloinkin, vältä sitä ja tätä, syö kuituja. Ja mahasyöpä leviää leviämistään, vaikka itse yrität tutkimuksiin päästä.
Kyllähän niitäkin on, jotka ovat todella hankkiutuneet itse syöpäkasvaimesta eroon. Ruokavaliomuutokset, luontaistuotteet, meditointi ym. keinoina. On niin paljon asioita, joita tiede ei vielä tunne, joten olisin varovainen tuomitsemisen ja pätemisen suhteen.
NÄIN TAPAHTUU KUN JOKU OTTAA PIENEN LAUSEEN IRTI ASIAYHTEYDESTÄ JA
ON JOUKKO IDI OO TTEJA JOTKA NIELEE KAIKEN MITÄÄN KYSEENALAISTAMASTA.
Hengittäkää ja olkaa hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen tekemään pienimuotoista "inner searching", jos otat noin raskaasti jonkun Nordinin jutut ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota yhtään. Vituttaa vaan, niin ihan hyvä jos pääsee suoraan purkamaan mieltään Marialle tai hänen "asianajajilleen". Tällaista uhkailua harrastaa juurikin ihmiset joilla on tietynlaista neurologista häiriötä, ihmiset tietävät kyllä millaisesta häiriöstä puhun.
Minulla on läheinen, jonka syöpä parani itsestään. En todellakaan suosittele tätä silti muille. Läheisenikin olisi halunnut hoitoa, muttei saanut vaan ainoastaan pari kuukautta elinaikaa. Syöpä poistui ja eli reilut viisi vuotta kunnes se tuli uudelleen eri paikkaan ja johti kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niitäkin on, jotka ovat todella hankkiutuneet itse syöpäkasvaimesta eroon. Ruokavaliomuutokset, luontaistuotteet, meditointi ym. keinoina. On niin paljon asioita, joita tiede ei vielä tunne, joten olisin varovainen tuomitsemisen ja pätemisen suhteen.
Olen samaa mieltä että näin voi olla jossain tapauksissa, mutta tuollaista ei pysty oikein todistamaan millään että mikä siihen on vaikuttanut. Paitsi jos kyseessä on kannabinoidit, jotka tutkimustenkin mukaan pienentävät syöpäkasvaimia tai poistavat ne kokonaan. Kyse on nyt lähinnä siitä että ko.ihminen levittää valheita lääketieteestä lähes joka ulostulossaan ja sitten on näitä ketkä häntä sokeasti uskovat, koska herranjestas onhan hän sentään arkkitehti!
Kyllähän ihmeitä tapahtuu, ja syöpä voikin parantua itsestään tai syömällä kasviksia ja meditoimalla. Nämä tapaukset on kuitenkin hyvin vähäisiä. Jokainen joutuu itse tekemään sen päätöksen, ottaako oikeaa hoitoa vastaan, vai luottaako huuhaahoitoihin, jotka pahimmillaan siirtävät oikeiden hoitojen alkamista ja syöpä jatkaa leviämistä.
Ap
Mistä se tietää että kirjekuoressa on kutsu suolitutkimukseen jos ei ole avannut sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tietää että kirjekuoressa on kutsu suolitutkimukseen jos ei ole avannut sitä?
Tarina ei kerro😄 liekö intuitio kertonut
Ap
Vierailija kirjoitti:
Katsonut tietysti kolmannella silmällä. Eikö se ollut paksusuolen tähystys?
Vierailija kirjoitti:
No tietysti se on kyllä ihan totta, että iso osa syöpäsoluista tuhoutuu jo ennen kuin mitään kasvainta ehtii syntyä. Kehon oma valkosolut tuhoavat syöpäsoluja.
Ja sekin kannattaa tajuta, että vaikka toki syövät ovat todella monenlaisia, osa etenee aggressiivisesti ja osa etenee niin hitaasti, että ne eivät vaadi mitään hoitoa, keskimäärin kasvaimen kehittyminen kestää KYMMENEN VUOTTA.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=kol0…
Mutta tietysti jos jollakin todetaan syöpä, se ei itsestään yleensä häviä minnekään, vaan vaatii hoitoa.
Leukemia saattaa viedä muutamissa viikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni joka päivä syntyy syöpäsouluja, mutta normaalisti toimiva immuunipuolustus tuhoaa ne välittömästi. Tätä ei mielestäni voida silti kutsua syövän sairastamiseksi.
No jep. Syöpään sairastutaan vasta sitten, kun se mutaatiosolu pääsee leviämään niin, että siitä tulee kasvain.
Kas vain, sanoi kasvain ja kasvoi vain.