Reimatecin välikausihaalari 104 cm pojalle?
olen seurannut tuota Vauva-lehden myyntipalstaa jo monta viikkoa, mutta ei tunnu tällaista haalaria olevan kenelläkään ylimääräisenä. Mielelläni ostaisin pois! Myös Remu, Jonathan tai Lenne käy, kunhan on kosteussuojattu ja hyvässä kunnossa. Värillä ei niin väliä, mutta ei aivan " tyttöjen värinen" (pinkki, lila tms.) tai frillaa vyötäröllä. Perus-punainenkin sopii, jos on vaikka tummansinistä mukana.
Myytkö minulle? :)
t. Krista ja 3-vuotias poika ilman haalaria.
Kommentit (6)
Asun itse pohjois-Suomessa, täällä en ole nähnyt enää missään kaupoissa. Voisin ostaa siihen ale-hintaan ja maksaa ehkä vähän hakukuluja päälle. :)
t. Ap
Onkohan se nyt sitten mudanvärinen. Sitä on ainoastaan kerran käytetty, kun olikin pojalle vielä liian iso. Tuntuu jäävän iäksi käyttämään 104 cm:iä vaatteita. Sopisiko 110 cm ja paljonko olisit valmis haalarista maksamaan?
asutaan aika kaukana jumbosta ja harvoin käyn siellä, mut jos joku tietäs tarkemmin niin vois varmaan katsoa.
Itse kun en tarvii niin jäänyt niitä hypistelemään:) T:3
Tuo 110 cm taitaisi olla hurjan iso myös meille. 35-40 e olisin valmis maksamaan käytetystä, hyväkuntoisesta haalarista. Huutonetistäkään en löytänyt sopivaa.
t. Ap
Elän toivossa edelleen.. :)