Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä p***aa mäkkärin ruuissa oikein on?

Vierailija
09.08.2006 |

Käyn tosi harvoin missään pikaruokapaikoissa mutta sunnuntai-iltana menin Mäkkäriin. Söin McFeast-hampurilaisen ja limun. Yöllä heräsin monta kertaa pahaan oloon ja koko seuraavankin päivän oli todella yökkö olo.

Mitä paskaa niihin purilaisiin oikein tungetaan?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös lihankaytossa suositaan mahdollisimman halpaa eli tehotuotantolihaa. Ja hyväähän ei saa halvalla.

Syökää vaan idiootit sitä p***aa. Mä en ainakaan syö.

Vierailija
22/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaruokakansa. en valitettavasti muista kirjoittajaa.

siinä oli juttu, mikä tapahtui 80-luvulla yhdellä mc murderin kolmesta teurastamosta. teurastamoissa on suuret jauhinkoneet joissa ruhon osat jauhetaan pihveiksi. tätä hommaa hoitanut mies tippui jauhinkoneeseen ja päätyi pihviksi. asiaa tutkittiin ja turvallisuutta päätettiin parantaa.

syökää vaan paskaa jos haluatte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pikaruokakansa. en valitettavasti muista kirjoittajaa.

siinä oli juttu, mikä tapahtui 80-luvulla yhdellä mc murderin kolmesta teurastamosta. teurastamoissa on suuret jauhinkoneet joissa ruhon osat jauhetaan pihveiksi. tätä hommaa hoitanut mies tippui jauhinkoneeseen ja päätyi pihviksi. asiaa tutkittiin ja turvallisuutta päätettiin parantaa.

syökää vaan paskaa jos haluatte

Vierailija
24/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

BAN LEGEND jostain 80 luvulta vähän tuulesta temmattu.. televisiosta lähinnä.. ,)=

Vierailija
25/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paha moka!!

kirjassa pikaruokakansa puuttiin siis Yhdysvaltojen mäkkäreistä!

sorry. suomessa tuskin näin.

Vierailija
26/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on ihan yhtä tarkat hygienian valvonnat, mutta niiden noudattaminen on tasan tekijästä kiinni. Kyllä minä välillä molemmissa paikoissa huomautin monistakin asioista (ei pesty tarpeeksi käsiä, pakkasen ovi oli jatkuvasti auki). Jotkut esim. 15-vuotiaat kesätyöntekijät eivät tunnu kaikkea tajuavan.

Itse luotan hieman enemmän hesen hamppareihin, koska siellä pöytä, missä hampurilaiset täytetään, on kylmä. Kaikki majoneesit ym. säilyy siinä hyvin. Mäkkärissä se on ihan tavallinen rautapöytä, missä kaikki raaka-aineet ovat lämpimässä. Toki niille on säilytysajat, mutta voin vannoa, että 90 % työntekijöistä ei niitä noudata. Harva heittää esim. tomaatteja roskiin 2 tunnin kuluttua siitä kun ne on pöydälle laittanut. Yleensä ne seisoo siinä puoli päivää. Kesähelteellä mäkkäri ei ole ensimmäinen valintani, varsinkaan jos siellä on hiljaista, silloin raaka-aineiden vaihdokki ei ole niin suuri.

Vierailija
27/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eric Schlosser: Pikaruokakansa - tarina amerikkalaisen aterian maailmanvalloituksesta. WSOY 2002

Vierailija
28/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honkajoen ongelmajätelaitokselta " lihat" pihveihin. Siellä kuulemma ne eläintenraadot odottavat käsittelyään pihalla, joten sieltä vaan tonkimaan hyvää ja halpaa burgerintäytettä.

Vierailija
29/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Molemmissa on ihan yhtä tarkat hygienian valvonnat, mutta niiden noudattaminen on tasan tekijästä kiinni. Kyllä minä välillä molemmissa paikoissa huomautin monistakin asioista (ei pesty tarpeeksi käsiä, pakkasen ovi oli jatkuvasti auki). Jotkut esim. 15-vuotiaat kesätyöntekijät eivät tunnu kaikkea tajuavan.

Itse luotan hieman enemmän hesen hamppareihin, koska siellä pöytä, missä hampurilaiset täytetään, on kylmä. Kaikki majoneesit ym. säilyy siinä hyvin. Mäkkärissä se on ihan tavallinen rautapöytä, missä kaikki raaka-aineet ovat lämpimässä. Toki niille on säilytysajat, mutta voin vannoa, että 90 % työntekijöistä ei niitä noudata. Harva heittää esim. tomaatteja roskiin 2 tunnin kuluttua siitä kun ne on pöydälle laittanut. Yleensä ne seisoo siinä puoli päivää. Kesähelteellä mäkkäri ei ole ensimmäinen valintani, varsinkaan jos siellä on hiljaista, silloin raaka-aineiden vaihdokki ei ole niin suuri.

Vierailija
30/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ei ole mitään tekemistä kunnioituksen kanssa. Jos jokin asia, vaikka ruokaa onkin, on epäterveellistä ja haitallista, se täytyy voida ilmaista.

Vierailija
31/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
32/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Hesen ruoat samanlaisia.

McDonaldsissa on tarkat säännöt siitä ettei ruokaan kosketa paljais käsin ja käsiä pestään joka välissä, eikä tukka saa olla auki...jne. se on ihan tosi tarkkaan vahdittua.

Vierailija
33/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkissä vain 7 minuuttia, ajatelkaa sitä!

Vierailija
34/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkkärissä töissä olleena, voisin veikata et majoneesi on aiheuttanu ton pahan olon.. Mikään muu siinä burgerissa tuskin tekee pahaa oloa.

Koska sihen tulee: sämpylä, pihvi, sinappi/ketsuppi, suolakurkku, tuoresipuli, salaatti, tomaatti, juusto ja majoneesi. Jos nyt muistan ihan oikein. On nimittäin vuosia aikaa tuosta ku olin töissä.

Ja kyllä meillä ainakin puunattiin laitteita kokoajan.

Vierailija
35/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mäkkärissä töissä olleena, voisin veikata et majoneesi on aiheuttanu ton pahan olon.. Mikään muu siinä burgerissa tuskin tekee pahaa oloa.

Koska sihen tulee: sämpylä, pihvi, sinappi/ketsuppi, suolakurkku, tuoresipuli, salaatti, tomaatti, juusto ja majoneesi. Jos nyt muistan ihan oikein. On nimittäin vuosia aikaa tuosta ku olin töissä.

Ja kyllä meillä ainakin puunattiin laitteita kokoajan.

Vierailija
36/36 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele lukemaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän